![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg ik dat er niks meer kan of mag ? Als u mij gaat vragen om een totaal onzinnige reden om 3 keer rond mijn keukentafel te lopen , dan ga ik u zeggen dat ge op uw kop moogt gaat staan. Als we met zijn allen een beetje afstand houden, daar gaat niemand van dood, dat is niet moeilijk bovendien moet je gewoon niet zo dicht op mekaars lijf gaan staan. Ik vind het prima, overigens 1,5 m. Als je voor Covid in mijn straal van 1 meter kwam zonder goede reden, dan zou je heel snel doorkrijgen dat dat een heel slecht idee is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Europees Commissaris
|
![]() Men kan zich natuurlijk afvragen of o.a. wijzelf op dit forum niet laf zijn door het allemaal maar op afstand te bekijken en die jongeren als kanonnenvoer te laten dienen, maar het aantal wakkere burgers is helaas klein, tot ze het zullen voelen in de geldbuidel (of zelfs dan niet als de propaganda haar werk blijft doen).
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 2 mei 2021 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen de nazi's vorig jaar, nu 9 maanden geleden, naast eerst personeel, ook klanten van winkels begonnen te dwingen door lappen stof te ademen, besloot ik tot een 1+1 gratis: een tweede lap stof op rug van mijn shirt, met in dikke zwarte alcoholstoft: DE DESERTEURS UIT DE ECONOMIE HET NIEUWE IMMUUNSYSTEEM HET GEVAARLIJKSTE GELOOF DWANG GEZAG OVERHEID Mijn "tegenpropaganda", om het aantal "wakkere burgers" tot epidemische proporties te krijgen. ![]() Ik ben er intussen een 30 tal keer op aangesproken, een 5 tal keer boze sujetten, die na enige discussie zich vooral geviseerd bleken te voelen door het woord "DESERTEURS" eerder dan door de impliciete kritiek op de corona dwingelandij. 1 die zelfs dreigde met de politie te bellen, louter op die basis van die tekst op mijn shirt, waarop ik doemaar antwoordde en bleef wachten. Lees: de gesponsorde meelopende aanhang. Maar de meeste voluit instemmende, zoals chauffeurs die eerst achter mij reden, en duim omhoog steken in 't passeren en/of dat met woorden uitdrukken door opengedraaid venster. Recent kwam ik op idee om het woord "COLLABORATEUR" ook ergens toe te voegen, en een ander idee zijnde een davidster ("Jodenster") maken, ik ben een fullfreetime bricoleur met veel materiaal her en der verzameld, ster aftekenen en uitknippen uit een stuk verstijvingsplaat (van tassen valiezen ed), strip velcro op achterkant naaien, goudkleurige stof aan de voorkant en "klaar is kees". Zie, je kunt zonder geweld en actief mensen lastig vallen je ook "verzetten". Het communistische werelddeel werd ook niet uit elkaar geschoten. Het desintegreerde simpel door grote massa's mensen die het Moskou dictaat kotsbeu werden en in hun dagelijkse leven weigerden zich ervoor in te zetten. De Commies of Nazi's maakt niet uit hoe je de deserteurs/slavendrijversbende noemt, hebben de voorbije decennia het ooit Vrije Westen genoemde terug bezet, En dus is er een repeat nodig.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grootste gedeelte van het VB heeft zich tot voor kort radicaal achter de absurde lockdowns opgesteld.
De lockdown kon hen niet streng genoeg zijn, de burger kon niet hard genoeg geslagen worden. Dat hadden ze wel gemeen met een idioot als Vandenbroucke. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 mei 2021 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feiten zijn wat ze zijn.
Wat koos jij, collaboratie of verzet?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kleinste kind beseft dat rond de tafel lopen totaal zinloos is, behalve als sportieve actie misschien. Dat mensen een beetje afstand houden is niet zinloos tenzij ze met zekerheid kunnen stellen dat niemand besmet is. Dit laatste is quasi onmogelijk en onbegonnen werk binnen een bubbel, huisgezin. Afstand houden is een basisregel buiten de bubbel, binnen of buiten. Wat niet belet dat mensen zich vragen stellen over de logica, en contradicties vaststellen bij sommige maatregelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus waar haal je dat? Ik heb nu gekeken, en er is een 1 mei bericht op de VB site met dit: Citaat:
... niet dat ik me illusies maak, oppositiepartijen zeggen ALTIJD wat meeste mensen willen horen en dat na macht verraden herhaalt zich even vaak als televisie sinds enkele decennia.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 2 mei 2021 om 10:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar hoe "absurd" je hier zelf al bent, met je gebruik van de nazi-kleuterwoordenschat "bubbel" alsof je het absurde inderdaad normaal beschouwt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet iedereen heeft echter zin om in een bos of park te manifesteren. Wat niet belet dat er supporters zijn aan de zijlijn. Het zijn wel de manifestanten die de natuur een handje helpen, ook al worden er opgepakt. Dat is altijd zo geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon al NIET collaboreren, NIET ACTIEF de NAZI's helpen, als bewuste keuze, is al "wakker".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik geef ook net een zo dom/onnozel voorbeeld (drie keer rond uw keukentafel lopen alvorens koffie te mogen zetten), omdat iedereen begrijpt dat dit onzinnig is en tot niets leidt. Het heeft op niets invloed. U gaat er niet aan dood, het is niet moeilijk; maar het leidt dus tot niets. Zeer veel van de ingevoerde maatregelen zijn net zo. Maar die lijken heel wat mensen met hand en tand te verdedigen. Ik vind dat bijzonder.
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een andere noot; et la Sophie Marceau... elle est de partie aussi, ou?????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Extreem-rechts is alles wat niet braaf luistert naar gezag overheid en baas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |