![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoveel werk is de was toch niet? Laat staan de vloer dweilen? Beide nog geen half uur werk. Tip: dweil de vloer en doe meer terwijl de wasmachine draait. De zorgen voor de wereld zijn groter dan het huishouden.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 27 juni 2021 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar in soep zou ik dat niet doen, tenzij als er cognac in de kreeftenbisque is. Maar dan hebt ge van die bisque niet veel nodig of de soep is te zout. Koken is een symbiose van smaken JUIST bij elkaar brengen in de correcte synchronisatie. Anders proef ik dat.
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat kookt toch weg. en dat was best te vreten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel ik alcohol in soep niet begrijp.
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 27 juni 2021 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overschotten herleiden tot kip zigeuner of kipcurry voor op de boterham. Wie hier eten weg gooit zal het gehoord hebben en lang als echo meekrijgen. (En dan spreek ik niet over een stukje fruit maar een hele maaltijd) Zeer strenge protocol rond eten. Eten is heilig en de gezondheid op lange termijn. Als nu bv een ander vlees in promotie is, ben ik daar wel flexibel in om te veranderen. Maar de protocol verandert daarop niet.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 28 juni 2021 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Europees Commissaris
|
![]() Goh, ja, het huishouden is toch allemaal afhankelijk van de agenda van mij, mijn vrouw en de kinderen.
Ik herinner mij mijn grootouders, waar grootvader ging werken, en grootmoeder thuis was. Nogal logisch vind ik dat de vrouw dan het huishouden doet. En als ge alle twee thuis zit, wat kan u dan dat beetje huishouden nog schelen.
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=MHkv...&start_radio=1 Es ist ihm ein Rätsel... Und wass mein Mann sagt, stimmt haargenau ... Bedank uw Schepper op uw knieën, volgens de man (in dit liedje). Jaja.
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer het hectisch verloopt, is dat het evenbeeld van onze hectische geestestoestand. als ze niet uit routine gaat, die haar man mansplainde, dan verloopt alles goed.
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 28 juni 2021 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie er een goed boek over kan schrijven broeit op een klein fortuintje.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 28 juni 2021 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ik wacht niet op jouw boek, ben druk bezig al jouw posts in mijn schriftje "Huishoudkunde" over te schrijven. Gratis nog wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De op dit forum aanwezige dames begrijpen volkomen wat er met "mansplaining" bedoeld wordt, dit in tegenstelling tot u. Ondanks dat volgens u alle dames zwak, lui, dik, dom en klein zijn en over te kleine hersenen beschikken; wij begrijpen volkomen wat "mansplaining" betekent. Met verstandige groeten, NN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Gouverneur
|
![]() Daar zeg je zoiets: ik word misschien de volgende Marie Kondo.
(je krijgt een percentje, hoor) Laatst gewijzigd door Knuts : 28 juni 2021 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Resultaat: mijn eerste kus was op mijn 17de, mijn tweede op mijn 19de en mijn eerste liefke en bepartner op mijn 24. Het aantal afwijzigingen van vrouwen die ik heb gekregen zijn ontelbaar. Eentje zei zelfs dat ik TE lief was. Een maand ofzo later had ze een vriend: Een getatoeëerde lange magere jongen die 3 keer was blijven zitten en waar ge uw vocabularium moest aan aanpassen alsook uw zinsconstructie, want hij begreep namelijk geen samengestelde zinnen. Uiteindelijk was dat ook uitgeraakt want ze had regelmatig een blauw oog. Daarna had ik het opgeven en besloten dat ik gewoon niks van vrouwen begrijp. Hun acties en hun woorden komen totaal niet overeen. Nu ben ik een happy single en geniet elke dag van het leven, maar ik kan het toch niet laten van af en toe met mijn ogen te rollen wanneer een vrouw zegt: "ik wil een lieve man die me begrijpt en goed kan luisteren".. Dan denk ik terug aan mijn jeugd en moet ik stiekem eens lachen...
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo fingerlicking goed om op uw onderlip te bijten en eens toegepast, weet heel de buurt gelijk hoe uw vriend heet. Zegt da ik het u zeg.
![]() |