![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Complete onzin zoals gewoonlijk Victor, Er was al een artikel hierover op vrtnws om 19u28 gisteren : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06/25/wurzburg/ De VRT en de meeste Belgische media zijn niet slecht of fake, ze zijn gewoon bijzonder traag in vergelijking met vele buitenlandse media. Sommige nieuws-reportages bvb. op VRT gaan over dingen die ik 2 of 3 dagen eerder in mijn twitterfeed zag passeren en waar buitenlandse media al 1 of 2 dagen eerder over rapporteerde. Dat is op zich niet slecht, je kan niet EN grondig zijn EN snel tegelijkertijd. Je verdachtmakingen zijn ongegrond en blijken erop te wijzen dat je niet weet hoe de VRT en de meeste belgische media functioneert. Laatst gewijzigd door parcifal : 26 juni 2021 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ok naar met veel minder kabaal mocht het ene witte zijn geweest
![]() |
![]() |
#243 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zit toch meer achter. Gisteravond redelijk laat op HLN en deze morgen al bijna onvindbaar omdat het verplaatst is door ander nieuws. Dus je moet al geluk hebben dat je het artikel effe gezien hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/ Artikels die niet vastgemaakt worden, komen lager en lager op de pagina, zo werken die dingen. Misschien vinden sommige mensen dat artikel belangrijker dan anderen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welkom in 2021!
![]() |
![]() |
#248 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zo komen we te weten wat de prioriteiten zijn van onze liberale premier De Croo: holebi's die een haar werden gekrenkt, en dus niet het vreselijke nieuws dat een moslimimmigrant met een mes zijn gastheren- en gastvrouwen laat doodbloeden op straat in een West-Europese gaststad... ![]() Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 26 juni 2021 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het er overigens mee eens. Als het van mij afhing, werd vrt cito presto geprivatiseerd. Okay , wordt het er niet beter op , dan is het minstens zonder mijn belastinggeld. En sowieso, betekent het minder macht voor een 'overheid'.
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is het perfect in overeenstemming met dit: http://leeconomics.com/Literature/He...e%20Lesson.pdf Het is een van de redenen om al die dwingelanden en viro fascisten aan een lantaarnpaal op te hangen, want die zijn dat vergeten, dat in hun hart kijken of ze geen miljoenen mensen hadden kwaad gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel ik het eens uitgerekend had, we moeten er komen met alle verlichte snelwegen in Belgie, om de 100 000 of zo te executeren collaborateurs op een korte tijd op te hangen. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 juni 2021 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou nogal belachelijk overkomen mocht ik hier zitten pleiten om alle virofascisten aan een lantaarnpaal op te knopen, en dan moeten te horen dat dat 40 jaar zou duren of zo he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben in Belgie ongeveer 1800 km snelweg. Laat ons zeggen dat 1000 km daarvan "bepaald" is, en er staat een lantaarnpaal om de 100 m. We hebben dus 10 000 lantaarnpalen tot onze beschikking. Laten we aannemen dat we aan elke kant van een lantaarnpaal, 3 veroordeelden kunnen ophangen aan verschillende hoogtes. Dan kunnen we dus 6 veroordeelden tegelijk executeren met 1 enkele lantaarnpaal. Want meestal is er een lamp aan de twee kanten van de paal. Met onze 10 000 lantaarnpalen komen we dus aan 60 000 parallelle executies. Als we de lijken daar 2 weken laten wapperen, dan kunnen we dus op een maand twee executie shiften hebben, en dus 120 000 fascisten executeren. Hoe robuust is mijn schatting ? Het kan zijn dat er maar half zoveel lantaarnpalen staan. Dat verdubbelt dan de nodige tijd. Maar we kunnen de lijken ook minder dan 1 week laten wapperen. Dan winnen we weer een factor. Het kan zijn dat er uiteindelijk veel meer fascisten zijn, laat ons zeggen, 500 000 (ik denk dat het niet redelijk is om meer dan 5% van de bevolking willen te executeren, dat zou dan boven de kiesdrempel uitkomen). Dat kost ons een factor 5. Maar zoals reeds gezegd we kunnen de "wappertijd" drastisch inkorten, en eventueel 2 maanden erover doen. We zien dat het lantaarnpaal project robuust is en dus is deze ruwe schatting goed genoeg voor de uitvoerbaarheid. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 juni 2021 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen enkele vraag gesteld. U bent begonnen over de lantaarnpalen en hoeveel mensen 'viro-fascisten' men daar kon gaan ophangen. En hoe u dit al berekend had. Kortom, over macabere zaken allemaal.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 juni 2021 om 12:44. |
![]() |
![]() |