![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles kan evenwel verwacht worden van de Russische propaganda. Enkele dagen geleden zetten ze zelfs een "reportage" over Azov in scene die door een Poolse nieuwszender zou zijn samengesteld. Bij controle blijkt er geen enkel bericht, geen enkel spoor te zijn van een dergelijke reportage. En mocht het waar zijn, dan zie ik geen enkele grond om het goed te praten. Laat het nu zo zijn dat ik een dergelijke afwijzing niet bij de Poetinknuffelaars zie die, daarentegen, juichen als "Oekraïners aan flarden worden geschoten". De redelijkheid is alvast niet aan die kant te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() de walgelijke ubertrol in het kremlin heeft de helft van de onderhandelaars willen vergiftigen inclusief zijn eigen delegatie
oooohhhh als ik ooit de irl identity van onze forumtrollen kan bekomen OOOOHHH |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou complete waanzin zijn. Niet dat de russen ooit gaan toegeven dat dit waar KAN zijn, maar de rest van de wereld mogelijk wel. Wat zal Xi zeggen? ![]() https://twitter.com/MaximColch/statu...61578416496643 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 28 maart 2022 om 17:15. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Ik snap het ook niet. Hopelijk komen we de waarheid ooit te weten: ook als die is dat ze helemaal niet zouden zijn vergiftigd.
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me wel voorstellen dat soldaten van bepaalde regimenten worden afgeschoten wanneer ze gevangen genomen worden.
Soms zelf gewoon legaal, geen uniform aan is executie als spion zo simpel is dat. Of als ze van die Tsjetjeense killers pakken, daar zou ik ook niet veel woorden aan vuil maken, mochten ze nog keurig in uniform zijn. Dan vergat ik ook even het oorlogsrecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten eerlijk zijn...
Een Russische soldaat van een artillerie-eenheid die in handen van "volksmilities" valt zal betrekkelijk weinig kansen krijgen vrees ik..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds indien bevestigd -mijn wishfull thinking- zou dat een haar in de boter kunnen betekenen tussen Putin & Roman.
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Kansen op een vredesproces torpederen en dus de kansen voor een lange oorlog verhogen. Reken maar dat er Russische Havikken bij de FSB (de staat in de staat) zitten die daar op uit zijn, en was het niet de FSB die eerder de Skripals, Navalny, Kara Murza etc. vergiftigden? Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er al voor minder naar Siberie gestuurd of tegen een kogel gelopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 29 maart 2022 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 29 maart 2022 om 16:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zijn vooral in het Oosten aan het werk, nu Rusland terugtrekt uit het noorden kunnen die manschappen daar ingezet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel niet uit het zicht verloren heb, is het totaal gebrek aan onderbouw van uw beweringen. Waar blijven nu toch die "overweldigende bewijzen"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.thehindu.com/news/intern...le65239935.ece Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter wat anti-tank granaten en werpers 'uitdelen/maken?' (men zal die waarschijnlijk wel hebben?) p.s. Wat zou er gebeuren als er een nucleaire bom afging in jouw achtertuin? Op deze interactieve kaart kan je het zien ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |