![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik identificeer mij niet met de EU, Belgie of Vlaanderen. Ik kies liever zelf een verhaal om in te geloven. Staten zijn er, naar mijn inziens, niet voor de burger, eerder om de burger te gebruiken. Dus van zelfhaat is absoluut geen sprake.
Laatst gewijzigd door Loki : 9 maart 2022 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wel, dat je door de emotionele kaart te trekken, dit conflict geen dienst bewijst. Uiteindelijk moet je onderhandelen, deze weg levert alleen maar menselijk leed op. Wapens opsturen is we heel cynisch me dunkt. Op lange termijn komt deze realiteit naar boven en kan dit ons zuur opbreken aangezien we nu zo hameren op moraliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik loop, net als U, onder géén enkele vlag.
![]() |
#246 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
|
![]() Citaat:
Het is weer een zoveelste vlag om onder te lopen. Nu eentje van de militaire soort. In "de snotvalling" begrepen we mekaar, Jan, maar in dit onderwerp is er helaas weinig common ground.
![]() |
![]() |
#248 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Persoonlijk zie ik de huidige Vlaamse en Belgische staat als bezetter van dit grondgebied. In de huidige navo zie ik ook niet veel goeds meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zeggen dat er al die jaren bij ons oenen waren die zich t.a.v. die Sovjet-dwang als volleerde collabo’s gedroegen. Sommigen beweerden zelfs dat de mensen het in die dwangregimes beter hadden en meer vrij waren dan wij in het Westen. Ik heb er ook zo gekend. Eentje ging elk jaar “op bedevaart” naar de DDR, hij vond het er toch zooo leuk. Wanneer in November 1989 eindelijk de Berlijnse muur het begaf was er een andere die luid kraaide dat “ze het zich wel zouden beklagen”.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 9 maart 2022 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Same here.
Velen denken ook dat als ik naar een predikant luister, die 100% volg enzo. Maar dat is niet zo. Ik heb voorkeuren en luister graag naar Amerikaanse predikanten, maar het is niet omdat zij zich vaccineren ik die ineens ga volgen hoor. Ik denk nog zelfstandig en vaar onder een piratenvlag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Loki : 9 maart 2022 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#254 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als hij dat al zou willen, is het omdat hij van ons meerdere dikke middelvingers heeft gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
Iets wat je met de snotvalling ook leuk vond om te doen hé.
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
Never gonna happen, zelfs niet als we het ZOUDEN WILLEN. Dus, jazeker. België is bezet door de navo. Allez, "België" het stuk grond tussen Frankrijk en Duitsland, dat er vaag uitziet als een driehoek. Een bufferstaat zonder eigen zeggenschap, eigenlijk. Zoals Oekraïne. Maar die idioten "kozen" TOCH een kant
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 maart 2022 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen Amerika zag dit niet zitten. Alle niet-communistische politieke partijen wensten zich niet uit te kleden om het grimmige Sovjet regime plezier te doen. En de onderdrukking van de arbeidersopstand in Oost-Berlijn in 1953, de Hongaarse opstand in 1956, de onderdrukking van de Praagse Lente in 1968 hebben bewezen dat de Amerikanen en de West-Europeanen het gelijk aan hun kant hadden. Allemaal revoltes tegen de Russische dwingelandij die telkens bloedig met panzers onderdrukt werden.
![]() |
#258 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het Westen heeft geprobeerd de banden met Rusland aan te halen door de economieen met elkaar te doen verstrengelen, Duitsland op kop. Maar nu zien we klaar en duidelijk dat ook dat niet schijnt te werken. Tot op zekere hoogte is reflectie en zelfkritiek goed, maar in dit geval vind ik het bijzonder ongepast. We hebben te maken met een brutaal regime dat expansionistisch te werk gaat, daar zijn geen excuses voor te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |