![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het probleem is het woord "goed" en "slecht" te definiëren.
|
|
|
|
#242 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
'voortkomende uit de evolutietheorie'... Jongens toch... waar haalt men het toch ? De notie 'ubermensch' heeft geen kloten van de Schoof te maken met de evolutietheorie. |
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Burger
|
Citaat:
Niet dus. Etymologie aanwenden om te vervallen in semantiek ipv inhoudelijk te reageren. Zwakjes, als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ken je Aktion T4 ? |
|
|
|
|
|
|
#246 | ||
|
Burger
|
Racisme is mijn ideologie niet. Ik beschouw dit als een zware belediging.
Citaat:
Citaat:
Ja, maar dat heeft geen kloten (om uw taal te gebruiken) te maken met datgene wat ik in mijn reactie aan patrickv wil zeggen. En dat weet je best, volgens mij. Laatst gewijzigd door Miesjel : 22 augustus 2022 om 04:31. |
||
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Burger
|
Citaat:
Kun je even je redenering blootleggen om tot deze conclusie te komen? Want volgens mij wordt er wat anders beweerd. Laatst gewijzigd door Miesjel : 22 augustus 2022 om 04:16. |
|
|
|
|
|
|
#248 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 27 augustus 2022 om 23:55. |
||
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw eigen bedoeling kan niet zijn om het onderspit uit vrije keuze willen te delven ten aanzien van een vreemd, superieur ras he, dat zou toch een waanzinnig concept zijn. Er is maar 1 manier om sommige mensengroepen superieur te "vinden" en die een VOORDEEL willen te geven, en dat is ALTIJD uw eigen groep ; alle rest is idioot. Als je denkt dat andere rassen superieur zijn, dan vormen die gewoon een EXTRA BEDREIGING. Dat is trouwens een van de redenen waarom men als kolonialist het inheemse volk altijd moet extermineren, want potentieel gaan die superieure vijanden worden, dus beter afmaken voor het zover is. "onze" missie is niet om "beter volk" te maken als dat "vreemd" is he, het is om EIGEN volk doen te overleven en ander volk niet, WELKE OPINIE we ook hebben over de superioriteit van het andere volk. Ik zou zelfs zeggen, en het is misschien zelfs de fout die onze voorvaderen kolonisten hebben gemaakt, het is enkel als je absoluut overtuigd bent van de inferioriteit van een ander ras, dat je het in leven kan laten: het is immers nooit bedreigend en je zal het altijd de baas kunnen, vanwege hun inferioriteit. Wij (onze voorouderen) hebben misschien foutief gedacht dat de negerkes zodanig inferieur waren dat ze nooit gevaarlijk zouden kunnen worden en dat er dus geen reden was om ze uit te roeien. Wij hebben maar 1 bedoeling he: zelf overleven en anderen die ons zouden kunnen bedreigen of resources afpakken of ons het leven moeilijk maken preventief elimineren. Hoe "superieurder" wij andere volkeren/rassen/groepen/culturen inschatten, hoe harder we ertegenaan moeten gaan. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 augustus 2022 om 07:57. |
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als er ergens een ander volk op een ander territorium leeft, dan is de strikt enige reden om die niet willen af te maken dat wij het nuttig vinden voor ons bestaan dat die daar leven he, omdat die ons bijvoorbeeld nuttige arbeid en producten leveren en zo (en dat we niet teveel moeite, kosten en risico lopen om ze te elimineren). Maar van zodra het voor ons interessanter is om dat territorium te bezitten, of als wij kunnen verwachten dat dat ander volk vroeg of laat resources zal willen die wij ook willen, dan is het gewoon voordelig om te investeren in die hun exterminatie, meer is daar niet aan. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 augustus 2022 om 08:06. |
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|