![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees de tekst eens verder voor je al begint te antwoorden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt tot nog toe nog steeds niets bewezen, behalve dat homo's zich niet kunnen voortplanten en daar twijfelde sowieso al niemand aan...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Toon aan de hand van fragmenten uit mijn tekst dat ze onwetenschappelijk zijn; Uw tegenwerping snijdt om de volgende redenen geen hout : Een analoogie loopt altijd mank. Zodus is het nooit een argument hoogstens een illustratie voor een gedachte. Ik beweer nergens dat homo"s uit een ander universum komen steeds vind je in mijn tekst dat homofilie weleens een "mutatie/gril/fout" vAN DE NATUUR kan zijn..... Dan mag de natuur zelf homo"s alszodanig voortbrengen dat neemt niet weg dat homo voor wat ze zijn de geslachtsorganen in hun hoedanigheid als voortplantingsorganen oneigenlijk gebruiken. Ook homo's kunnen op een normale biologische wijze kinderen krijgen. Kijk eens aan zeg , ook hun geslachtsorganen zijn voor de natuur voortplantingsorganen. Niet homo"s als homo"s zijn pervers dat vind je niet in mijn tekst maar homofilie wel, zodus homofile sexuele handelingen. Ik stel zelf dat lustgevoelens losgekoppeld WORDEN van de eigenlijke fysiologische doelstelling van voortplantingsorganen. Het zijn dezelfde zwellichaampjes die in werking treden hoor zowel wanneer de geslachtsorganen voor de voortplanting gebruikt worden als wanneer ze niet daarvoor gebruikt worden. Maar voortplanting verklaart de zaadproduktie klaarkomen om klaar te komen niet ..... Klojo , je kunt gewoon niet lezen ..... want de these MAG niet waar zijn zodus KAN het dan ook niet ......; haha zou jij wel willen ..... jammer maar helaas ....
![]() |
![]() |
#244 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als mijn posting woordkramerij is dan moet het voor u of iemand anders toch wel een fluitje van een cent zijn om het te ontkrachten. Na UREN nog steeds geen INHOUDELIJKE reactie , alleen selectief lezen, zelf dingen in mijn tekst plaatsen die er niet zijn, moraliserende tegenwerpingen ....
Nou een troost heb ik, de aandachtige lezers op dit forum die zin na zin de moeite zouden willen doen zullen op z"n minst moeten toegeven dat er geen valabele tegenargumenten zijn gekomen, ...... Mijn tekst staat als een rots in de branding van politiek correcte leugenachtigehied en retoriek .....
![]() |
#246 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Begrijp je nu werkelijk niets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw probleem is dat je je zo fixeert op het strikt technische aspect, dat je alle perspectief verliest. Ik zal je enggeestige woordenspelletje even meespelen. De penis en de vagina zijn in de eerste plaats bedoeld om afvalstoffen uit het lichaam uit te scheiden. Als de mens niet over dit afvoerkanaal zou beschikken, zou hij sterven. Seksualiteit is een oneigenlijk gebruik van deze afvoerkanalen en is dus bijgevolg pervers, aangezien het individu geen seksualiteit nodig heeft om in leven te blijven. Deze redenering loopt parallel met de jouwe, maar je voelt al aan je kleine teen dat het een even absurde redenering is. Afgezien daarvan maak je bovendien nog eens de fout om de voortplanting te koppelen aan lustgevoelens, terwijl beiden even goed volstrekt onafhankelijk van elkaar kunnen functioneren; het ene is een biologisch proces, het andere een chemisch. Begin jaren negentig ontdekten twee wetenschappers, de Nederlander Swaab en de Amerikaanse neurowetenschapper LeVay, onafhankelijk van elkaar dat er een verschil is tussen de hersenen van hetero's en homo's. Swaab ontdekte bijvoorbeeld dat de suprachiasmatische kern van de hypothalamus bij homoseksuele mannen groter is dan bij heteroseksuele mannen. (Swaab, D.F., en Hofman, M.A., An enlarged suprachiasmatic nucleus in homosexual men, Brain Research, 537, 1990, pp. 141-148 - LeVay, S., The Sexual Brain, Cambridge, MA, the MITpress, 1993). In 1994 ontdekte Dean Hamer dat het 28ste chromosoom op de X-streng het genetische materiaal draagt dat bepaalt of iemand al dan niet homoseksueel is (Hamer, D. en Copeland, P., The Science of Desire. The search for the gay gena and the biology of behavior, New York, Simon and Schuster, 1994). Het is dus met andere woorden sedert halverwege de jaren negentig bekend dat homoseksualiteit biologisch bepaald is. M.a.w. homoseksualiteit is een NATUURLIJK fenomeen, het is een menselijk kenmerk, zoals blond haar en blauwe ogen dat zijn. Aangezien het een fenomeen is dat veelvuldig in de natuur voorkomt is het niet ONnatuurlijk, zelfs niet TEGENnatuurlijk en bijgevolg ook niet pervers. Je betoog is ONWETENSCHAPPELIJK, omdat het gebaseerd is op inzichten van twijfelachtige psychiaters en psychologen, die ondertussen volledig achterhaald zijn. Zelfs in hun glorietijd waren dergelijke theorieën twijfelachtig, omdat ze katholiek geïnspireerd waren en dus bij voorbaat al een veroordeling inhielden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#250 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Sexualiteit dient helemaal niet om "afvalstoffen" uit het lichaam te verwijderen. Sexualitiet is geen substituut voor uitscheiding van afvalstoffen; Zodus kan het zelfs volgens uw eigen "parallele" analogie geen perversie zijn .....
probeer nog eens .....
![]() |
#251 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik ben onder indruk! Jij staat hier al lang gecatalogeerd als horende bij de groep "IQ minder dan 75" Je beseft zelfs nog niet ten volle wat je zelf zegt, laat staan dat je beseft wat een ander zegt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een menselijk kenmerk als blond haar en blauwe ogen.... Homofilie vergelijken met je schoonheidsideaal... Jij lacht gewoon met de wetenschap! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je even verder leest, zie je in de volgende paragraaf dat ik zelf zeg dat die redenering EVEN ABSURD is als de jouwe dat alleen de geslachtsdaad tussen man en vrouw natuurlijk zou zijn. Zoals ik even later vermeld, hebben verschillende eerbiedwaardige wetenschappers aangetoond dat homoseksualiteit een BIOLOGISCH fenomeen is, dus een NATUURLIJK fenomeen, ergo GEEN perversie (in de enge betekenis die jij er aan geeft).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eens goed gelachen met alle "redeneringen" en "bewijzen" hier.
Is homosexualiteit persvers? Ja, want perversiteit is een woord gebruikt om handelingen, bij voorkeur sexuele te veroordelen als in essencie:"slecht, vies,walgelijk, tegen alle geplogenheden van maatschappij/geloof/groepsgeest/menselijk, enzoverder in" Neen, want het grote probleem is dat zulke handelingen door een persoon of groep of wel of niet pervers genoemd worden.Oftewel, het is niet objectief te bewijzen dat het wel of niet pervers is. Met andere woorden, 17 pagina's lang zijn sommigen hier hun gelijk aan het bewijzen tegenover anderen die ook gelijk hebben. Mijn persoonlijke mening is duidelijk. Ik vind het niet pervers,maar zou er mij ook niet mee inlaten.Zeker niet de lichamelijke zijde van de mannenliefde.Ik heb mijn levensgezellin,en da's genoeg. Aan allen, ik ga verder hier geen woorden aan vuilmaken, want het lijkt al te hard op een theologische discusie.
![]() |
#255 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
b)Ik hou me nog steeds aan de oorspronkelijke topic, aantonen dat homofilie een pervertie is. Daartoe heb ik mijn betoog opgesteld, en daartoe was het nodig een criterium aan te houden om eigenlijk gebruik van oneigenlijk gebruik te onderscheiden Maar dit had een goede lezer die tijd neemt om een mening te vormen al lang door gehad, een hysterisch jongenskutje daarentegen ......
![]() |
![]() |
#256 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen zin om mij in een vulgaire scheldpartij te laten meeslepen. Wat mij betreft is deze discussie gesloten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Eigenlijk en oneigenlijk gebruik heeft met oorspronkelijkheid geen uitstaans wel met de werking van organen. Op jouw tweede punt heb ik reeds geantwoord ik snap echt niet waarom je andere mensen "selectief" lezen verwijt wanneer jezelf woordblind blijkt te zijn. Nergens heb ik in mijn tekst gesteld dat homo"s niet uit de natuur zouden voortkomen .... Waar zouden ze anders vandaan moeten komen ? Tegennatuurlijk wil toch niet zeggen "buiten de natuur" maar niet conform de werking van organen. Eigenlijk maak je het voor homo"s erger. Je stelt ze in een patsituatie. Door de natuur zijn ze ALS homofiel voortgebracht maar ze hebben geen aangepaste sexuele organen om HUN geslachtsdaad te kunnen verrichten. Want penis en vagina verwijzen naar elkaar.... En zoals ik reeds stelde wanneer homofielen hun geslachtsorganen zouden gebruiken conform de fysiologische werking ( lossen van zaad dat een eicel kan bevruchten ) dan zouden ze ook kinderen voortbrengen. Zodus Zelfs al brengt de natuur homo"s als homo"s voort dan nog zijn hun geslachtsorganenen wat de NATUUR betreft gewoon voortplantingsorganen net als die van de hetero"s ..... Het GEbRUIK van geslachtsorganen kan oneigenlijk zijn ( niet conform hun fysiologische doelstelling, werking) dat is dus een perversie, niet het bestaan van homo"s is een perversie. Mensen zijn alszodanig niet pervert, dingen ook niet, maar het gedrag van mensen kan wel pervers zijn, TEGENnatuurlijk dus. Oneigenlijk.
![]() |
![]() |
#259 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf schreef:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De kenmerken die jij opsomt; blond haar etc.. zijn genetisch overdraagbaar. NERGENS (ook niet op andere sites, magazines etc..) heb ik gelezen dat het kenmerk homofilie dat ook is. Wat wil dat concreet zeggen; dat je het niet kan helpen omdat het in de natuur voorkomt, en dat het een AFWIJKING is. Dit kan gebruikt worden zowel als element om discriminatie tegen te gaan, zowel als element om te discrimineren voor sommigen. Op holebi-websites krijg ik de indruk dat de homowereld vooral bang is dat het tégen hen gebruikt zal worden. Sommige stemmen spraken zelfs van een verbod op verder genetisch onderzoek naar de oorzaak van homofilie. Jij zet de redenering naar je hand door te stellen dat het veelvuldig voorkomt, niet onnatuurlijk is en zelfs niet TEGENNATUURLIJK. In deze laatste bewering ben je fout. Het spijt mij het geheim van het leven te moeten prijsgeven aan u, maar het is niet meer dan VOORTPLANTING en het instand houden van de soort door te mixen in de voorradige genenpool. Dus dat maakt de homosexuele handeling tegennatuurlijk. Voor de perversiegraad ervan te bepalen hangt het er van af welke standaard er gebruikt wordt. Het woord 'perversie' bestaat niet in de natuur; het is uitgevonden door de mens onder invloed van waarden waar men zich aan hecht. |
|||
![]() |
![]() |