![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk type van misdaad moet vastgesteld worden en dat is telkens de taak van politie- en andere agenten. Allemaal verklikkers! ![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe een markt-official of een agent langssturen om te vragen hoe het ermee gaat?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog veel werk aan de winkel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel me dus vragen bij die moeite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan gaat hij alle vrachtwagens, bestelbussen, auto's met Engelstalige (of anderstalige) reclame van de weg afhalen in Ninove? Dat gaat daar héél rustig worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Her eerste zeer zeker, de rest is gefrustreerde onzin.
![]() |
#253 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Doorzichtig, die chocomousse pakt niet. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#254 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit louter ter uwe info.
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ruikt aardig naar hetgeen werd doorgevoerd door het Nazi-regime, door de machtshebbers in de USSR, door het grimmig landsbestuur van de DDR, door het regime in Noord-Korea enz. Proficiat.
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens D’Haeseleer met zijn halal verbod: dat kan hij (als het al daar de RvS zou geraken) enkel in Gemeentelijke scholen die onder zijn bevoegdheid vallen. Aan de andere heeft hij geen hol te zeggen. Dus dat is ook weer zo een van zijn inhoudsloze/onrealiseerbare voorstellen.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 oktober 2024 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#258 | |
Minister-President
|
![]() Ik lees o.a. het volgende
Citaat:
Wat hier benadrukt wordt, is de noodzaak van een gevarieerde bibliotheekcollectie. Hij pleit ervoor dat boeken met verschillende ideologische perspectieven, inclusief Vlaamsnationalistische en rechtse standpunten, ook vertegenwoordigd moeten zijn. Dit is een oproep om ervoor te zorgen dat alle visies, inclusief rechtse, een plek hebben in de collectie, wat in feite een pleidooi is voor pluralisme en ideologische diversiteit. De bewering dat hij zou hebben gezegd dat "rechtse boeken geweerd worden" impliceert dat hij een beschuldiging heeft geuit over censuur of uitsluiting van bepaalde boeken uit de bibliotheek. Dat is echter niet wat hij zei ... en dat weet je goed genoeg. Hij vraagt juist om meer aandacht voor een evenwichtig aanbod en niet om het aanwijzen van een bestaand probleem van censuur. Het verschil tussen beide uitspraken is dus significant ...
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?” — Jeremy Clarkson Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 16 oktober 2024 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Azijnpisser Jos Gheysels heeft dat ooit eens geprobeerd op een boekenbeurs waarvan hij tot voorzitter gebombardeerd was. Het VB stapte stante pede naar het gerecht met als resultaat dat Gheysels mocht inbinden en de door hem vermaledijde publicaties moest toelaten.
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: Excuus, ik had uw update nog niet gelezen. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 oktober 2024 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |