Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2005, 14:42   #241
Raging Bile Duct
Burger

Raging Bile Duct's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Wat heeft dat er nu mee te maken?

Het gaat hier om een zeer delicaat geval waarbij de echtgenoot van mevrouw Schiavo haar wilt laten uithongeren, terwijl de ouders van de vrouw haar in leven willen houden.

Ik denk dat ik het in dit geval met deouders eens ben, jij blijkbaar niet. Maar waarom je dit dramatisch verhaal als een sarcastisch bericht tegen Bush gebruikt is mij niet duidelijk.

Waarschijnlijk omdat jouw geloofwaardige argument op zijn zeker?
Het verbaast mij niet dat het niet duidelijk is voor je Antoon aangezien je hier wat verder moet kijken dan je neus lang is in de plaats van klakkeloos de standpunten van je idool te reproduceren. Als je de
historiek van deze zaak bekijkt dan zie je dat de actieve leden van de Bush Dynastie herhaaldelijk geprobeerd hebben om de uitspraken van verschillende rechtbanken, die keer op keer Shavio's man gelijk hebben gegeven, tegen te gaan. Een nieuwe wet stemmen was de enigste manier om de beslissing van het hoogste gerechtshof in de VS tegen te gaan.

Het is iedere analyst die het durft zeggen duidelijk dat de Bushes dit doen om hun fundamentalistische Born Again Christians achterban met hun "every (American) life is sacred" gezeik tevreden te stellen.

Laatst gewijzigd door Raging Bile Duct : 21 maart 2005 om 14:51.
Raging Bile Duct is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2005, 14:50   #242
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raging Bile Duct
Het is iedere analyst die het durft zeggen duidelijk dat de Bushes dit doen om hun fundamentalistische Born Again Christians achterban met hun "every (American) life is sacred" gezeik tevreden te stellen.
Inderdaad, de Bush is geen man met principes. Geen enkele president is dat. Hij is gewoon Christian omdat dit hem stemmen gaat opleveren. Dat personen zoals Antoon dat niet beseffen, je zou denken dat ze 16 jaar zijn en in hun "idool" fase zitten.

Het is allemaal 1 groot poppenkast en het officiele beeld dat opgehangen wordt klopt aan geen kanten. Het volk moet tevreden gesteld worden met de schone schijn of er moet alleszins een soort strijd zijn tussen democraten en republikeinen. In zekere zin is dit zo , maar dit is slechts een controlemechanisme. Amerika is een één-partij-staat. De elite kiest de presidenten in elke partij, en ze worden naar voor geschoven in de media. De kandidaten die niet uit een grote partij komen worden voor een groot deel genegeerd door de media, die in de handen ligt van de zelfde elite. Dit is de realiteit vandaag in Amerika.
Oud 21 maart 2005, 18:37   #243
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Inderdaad, de Bush is geen man met principes. Geen enkele president is dat. Hij is gewoon Christian omdat dit hem stemmen gaat opleveren. Dat personen zoals Antoon dat niet beseffen, je zou denken dat ze 16 jaar zijn en in hun "idool" fase zitten.

Het is allemaal 1 groot poppenkast en het officiele beeld dat opgehangen wordt klopt aan geen kanten. Het volk moet tevreden gesteld worden met de schone schijn of er moet alleszins een soort strijd zijn tussen democraten en republikeinen. In zekere zin is dit zo , maar dit is slechts een controlemechanisme. Amerika is een één-partij-staat. De elite kiest de presidenten in elke partij, en ze worden naar voor geschoven in de media. De kandidaten die niet uit een grote partij komen worden voor een groot deel genegeerd door de media, die in de handen ligt van de zelfde elite. Dit is de realiteit vandaag in Amerika.
en waarom vind jij dat zo'n probleem? als de Amerikanen toch maar een arrogant volkje zijn, laat ze toch stikken in hun eliteproblemen?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2005, 19:13   #244
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier nog een triomf van Bush...
idd. Bush komt op voor het leven .
Oud 21 maart 2005, 19:23   #245
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
.

Bush heeft grrot gelijk om te handelen; de hongerdood waaraan deze vrouw zal sterven onder toedoen van haar man is vreselijk en onaanvaardbaar.
De dokters die aan die hongerdood meewerken zouden beter eens naar een of ander afrikaans land gaan om te kijken hoe erg hongerdood is.
Oud 21 maart 2005, 20:51   #246
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
idd. Bush komt op voor het leven .
Nja misschien wel maar het is nogal ironisch dat ie de (ex)gouverneur is met de meeste executies op zijn naam. 152 waarvan 9 achteraf onschuldig bleken te zijn.

http://www.texecutions.com/texecuted.html

"I would like to say that I have no animosity toward anyone. I made a mistake 18 years ago – I lost control of my mind but I didn’t mean to hurt anyone. I have no hate toward humanity. I hope He will forgive me for what I done. I didn’t mean to."

[font=Arial] [/font]
"I have committed lots of sin in my life, but I am not guilty of this crime.

I would like to tell my son, daughter and wife that I love them –

Eden, if they want proof of them, give it to them. Thanks for being my friend."

"I want to thank Father Walsh for his spiritual help. I want to thank Bob Ray (Sanders) and Steve Blow for their friendship. What I want people to know is that they call me a cold-blooded killer when I shot a man that shot me first. The only thing that convicted me was that I am a Mexican and that he was a police officer. People hollered for my life, and they are to have my life tonight. The people never hollered for the life of the policeman that killed a thirteen-year-old boy who was handcuffed in the back seat of a police car. The people never hollered for the life of a Houston police officer who beat up and drowned Jose Campo Torres and threw his body in the river. You call that equal justice. This is your equal justice. This is America’s equal justice. A Mexican’s life is worth nothing. When a policeman kills someone he gets a suspended sentence or probation. When a Mexican kills a police officer this is what you get. From there you call me a cold-blooded murderer. I didn’t tie anyone to a stretcher. I didn’t pump any poison into anybody’s veins from behind a locked door. You call this justice. I call this and your society a bunch of cold-blooded murderers. I don’t say this with any bitterness or anger. I just say this with truthfulness. I hope God forgives me for all my sins. I hope that God will be as merciful to society as he has been to me. I’m ready, Warden."

"Mother, I am sorry for all the pain I’ve caused you. Please forgive me. Take good care of yourself. Ernest and Otis, watch out for the family. Thank all of you who have helped me."

"I would like to tell my family I love them. My attorneys did their best. All of my brothers on death row, those who died and those who are still there, to hang in there. And that's all I have to say."
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2005, 20:55   #247
Gauss
Burgemeester

Gauss's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bush heeft grrot gelijk om te handelen; de hongerdood waaraan deze vrouw zal sterven onder toedoen van haar man is vreselijk en onaanvaardbaar.
De dokters die aan die hongerdood meewerken zouden beter eens naar een of ander afrikaans land gaan om te kijken hoe erg hongerdood is.
Maar dat hoeft niet, Bush en zijn medestanders kunnen ook gewoon een wet goedkeuren die in dit geval een dodelijke injectie toelaat. (Dezelfde soort die wordt gebruikt bij executie.) Dan hoeft de vrouw niet te sterven aan een hongerdood.

*Disclaimer : Ik geloof niets totdat het op DrudgeReport verschenen is*
[/size]

Laatst gewijzigd door Gauss : 21 maart 2005 om 20:56.
Gauss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2005, 20:56   #248
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou haar dan ook geen hongerdood laten sterven, maar haar in volle waardigheid vredig laten uitdoven. Maar blijkbaar wordt haar dat ontzegd.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2005, 19:27   #249
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

[size=5]"I will never apologise for the United States of America ÷ I don't care what the facts are." [/size]
[size=5]-- President George Bush Sr.[/size]
Oud 28 maart 2005, 19:41   #250
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard Election Fraud To The Top

Nov 09 2004 22:49:01

There is a bumper sticker I saw months ago that sums up the current state of affairs in our country regarding what is the biggest news story you'll never see on the General Media reported. It said "IF YOUR NOT OUTRAGED, YOUR NOT PAYING ATTENTION".
On Friday I received a phone call from a good friend who works at CBS--I've known her for years and she is a Producer for some of the news programs, one well known one in particular. She tipped me off that the news media is in a "lock-down" and that there is to be no TV coverage of the real problems with voting on Nov. 2nd. She said similar "lock-down orders" had come down last year after the invasion of Iraq, but this is far worse--far scarier.

She said the majority of their journalists at CBS and elsewhere in NYC are pretty horrified--every one is worried about their jobs and retribution Dan Rather style or worse. My source said they've also been forbidden to talk about it even on their own time but she was pissed and her journalistic and moral integrity as what she considers to be a gov't watchdog requires her to speak out, while be it covert and she therefore asked me to "spread" the word...

She said that journalism and the truth is at stake. She said another friend of hers, a producer at MSNBC, said that an anchor by the name of Keith Olbermann had brought it up on his show on Friday eve and the axe came down. He's at least fighting back and talking about it on his "Blog", but she said that people there are worried that he's going to be fired by higher ups. She said at this point the only way that the "real news" was going to be if the people started talking about it and made a big enough stink about it to our elected officials, the FEC, and "noise" to the international media, that our own media won't have any choice but to cover it. (Yes, this is really happening in the good ole' supposed "democratic" free press of the US of A). The only place you'll see this talked about right now is on the internet and on AirAmericaRadio.

Everyone--this is serious....I can't emphasize it any more than saying if there was ever a time to speak up and take action it is NOW. If you are feeling sick to your stomach (like me) about the possibility of 4 more years under Bush and the future of our country, and yet you feel helpless, here's your opportunity to take action. Imagine if you saw a loved one drowning--what do you do? Well, our country's democracy is drowning and she needs us.

In an email I sent you last night, I used the F-word--FRAUD and mentioned to you that I felt strongly that there is a lot of mounting evidence that this election was not clean. I say that not only out of a result of my observations while out in the field as a poll watcher in the key battleground state of Ohio, I say it with the knowledge and information of reports that have been circulating around the country in various voting precincts involving irregularities and problems with the voting machines and numbers not matching up with the exit polls or actual numbers of registered voters in various precincts.

I've been busy researching this issue and compiling for you below some details of these reports and where you can get more info: To believe that Bush won the election, you must also believe:

1- That the exit polls were WRONG...(remember--they have been used for over a decade and considered reliable)
2- That Zogby's 5pm election day calls for Kerry winning OH, FL were WRONG. He was within a less than 1/2 % point margin of error in his 2000 final poll and previous polls for other elections.
3- That Harris Poll last minute polling for Kerry was WRONG. They were also within a 1/2% point margin of error in their 2000 final poll.
4- The Incumbent Rule #I (that undecideds primarily break at the end for the challenger) was WRONG.
5- The 50% Rule was WRONG (that an incumbent doesn't do better than his final polling)
6- The Approval Rating Rule was WRONG (that an incumbent with less than 50% approval will most likely lose the election)
7- That Journalist Greg Palast was WRONG when he said that even before the election, 1 million votes were stolen from Kerry. He was the ONLY reporter to break the fact that 90,000 Florida blacks were disenfranchised in 2000.
8- That it was just a COINCIDENCE that the exit polls were CORRECT where there WAS a PAPER TRAIL and INCORRECT (+5% for Bush) where there was NO PAPER TRAIL.
9- That the surge in new young voters had NO positive effect for Kerry, even though it was the largest number of youth voters 18-29 ever and a huge jump from 2000 and they were over 55% in favor of Kerry.
10- That Bush BEAT 99 to 1 mathematical odds in winning the election.
11- That Kerry did WORSE than Gore against an opponent who LOST the support of SCORES of Republican newspapers who were for Bush in 2000.
12- That Bush did better than an 18 national poll average which showed him tied with Kerry at 47. In other words, Bush got 80% of the undecided vote to end up with a 51-48 majority--when ALL professional pollsters agree that the undecided vote ALWAYS goes to the challenger.
13- That Voting machines made by Republicans with no paper trail and with no software publication, which have been proven by thousands of computer scientists to be vulnerable in scores of ways, were NOT tampered with in this election.
Some Examples: (There are many more, but I won't list them all here--this is to give you an idea)- The City of Gahanna in Ohio discovered a discrepancy that gave 4,000 votes to George Bush. After media scrutiny, city officials have admitted to an electronic "glitch" that caused the problem.- In Broward County, FL, errors in software code caused a referendum on gambling to be completely overturned. The error caused totals to count backwards after reaching a ceiling of 32,500 votes. The problem existed in the 2002 election as well however the issue was never resolved by the manufacturer of the electronic voting machine.- In North Carolina, a Craven County district logged 11,283 more votes than voters and actually overturned the results of a regional race.For more info, go to:

http://www.blackboxvoting.org
Oud 28 maart 2005, 22:59   #251
exodus

Standaard

Oud 29 maart 2005, 09:18   #252
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het verbaast mij niet dat het niet duidelijk is voor je Antoon aangezien je hier wat verder moet kijken dan je neus lang is in de plaats van klakkeloos de standpunten van je idool te reproduceren. Als je de
historiek van deze zaak bekijkt dan zie je dat de actieve leden van de Bush Dynastie herhaaldelijk geprobeerd hebben om de uitspraken van verschillende rechtbanken, die keer op keer Shavio's man gelijk hebben gegeven, tegen te gaan. Een nieuwe wet stemmen was de enigste manier om de beslissing van het hoogste gerechtshof in de VS tegen te gaan.

Mijn excuses als ik in dit dossier de kant van haar ouders heb gekozen (en du ook van Bush) omdat ik in dezelfde heiligheid van het leven geloof.

Ik respecteer jouw mening die tegenovergesteld is, en waarbij je dus de kant van haar echtgenoot kiest.

Maar hou op met mij persoonlijk aan te vallen vanwege onze onenigheid in deze materie. Het zijn zeer gevoelige dossiers, dat kun je zelf toch ook begrijpen zeker?

Nu even over de zaak zelf:

* Ik ben het wel eens met het feit dat de politiek er zelf niet bij betrokken was, maar het zijn de familieleden die ervoor gezorgd hebbn dat het wel zo zou zijn. In dit geval haar ouders.
* De zaak lijkt hoedanook tot een einde te komen, omdat de rechters er zo over hebben beslist. Dat men dus ophoudt met te zeggen dat Bush de democratie heeft ondermijnd.
Oud 29 maart 2005, 12:23   #253
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn excuses als ik in dit dossier de kant van haar ouders heb gekozen (en du ook van Bush) omdat ik in dezelfde heiligheid van het leven geloof.

Ik respecteer jouw mening die tegenovergesteld is, en waarbij je dus de kant van haar echtgenoot kiest.

Maar hou op met mij persoonlijk aan te vallen vanwege onze onenigheid in deze materie. Het zijn zeer gevoelige dossiers, dat kun je zelf toch ook begrijpen zeker?

Nu even over de zaak zelf:

* Ik ben het wel eens met het feit dat de politiek er zelf niet bij betrokken was, maar het zijn de familieleden die ervoor gezorgd hebbn dat het wel zo zou zijn. In dit geval haar ouders.
* De zaak lijkt hoedanook tot een einde te komen, omdat de rechters er zo over hebben beslist. Dat men dus ophoudt met te zeggen dat Bush de democratie heeft ondermijnd.
En wat met de scheiding van machten?
Oud 29 maart 2005, 12:51   #254
exodus

Standaard

Citaat:
Bush doet dit wel, een president moet ijlings geen wetten goedkeuren om in een privé zaak in te grijpen. Niet dat het Bush iets kan schelen hoor, hij doet het gewoon voor stemmen. Wat kan hem Shiavo schelen. Ze hebben hem wakker gemaakt, hij heeft de wet getekend (wellicht in zijn pyama) en is weer gaan slapen.

Van de website van het witte huis:

Q Can you go over what went on last night, in terms of the President signing the bill and how it went down?

MR. McCLELLAN: Sure. I guess the bill -- the House passed it shortly after midnight, and then the President signed it at 1:11 a.m., in the morning. The Staff Secretary, Brett Kavanaugh, walked the legislation over to the residence for the President to sign. He came outside his bedroom and signed it in the residence.

Q Had he been asleep?

MR. McCLELLAN: Yes, he was woken up after it was passed, when it was ready to be signed.

Q I heard you describe it earlier, he came out of his bedroom and literally signed it standing up in the hall; is that how it went?

MR. McCLELLAN: That's correct, yes. He was just standing in the hall in the residence an signed the legislation then.

Q Was he wearing --

Q Is it safe to assume he wasn't wearing a suit and tie at the time? (Laughter.)

MR. McCLELLAN: I'm not going into that much detail. Yes, he cleaned up, put on his suit -- (laughter.)

Laatst gewijzigd door exodus : 29 maart 2005 om 12:52.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2005, 12:55   #255
Iwein
Burgemeester

Iwein's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een overzicht :
* Bush wordt herverkozen met het hoogste aantal stemmen ooit in de geschiedenis van de verenigde Staten.
Kom kom kom, Bush haalde 50,73% van de stemmen, Kerry 48,27%. Dat is 2,5% verschil. Dat is een uiterst klein verschil.

Clinton-Dole was 9% verschil, Clinton-Bush 5%, Bush-Dukakis 8%, Reagan-Mondale 18%, Nixon-McGovern 23%, Johnson-Goldwater 22%, Roosevelt-Landon 24%,...

Dat er meer stemmen zijn, heeft te maken met dat er meer kiezers zijn. Bush heeft daar geen verdienste aan. Ernstig blijven he!

Citaat:
* Lybië heeft haar decennia lange vijandige houding gelaten voor wat ze was om zich volledig te scharen achter alle eisen van de rest van de wereld, lees de Westerse wereld.
Wie had dat gedacht? Mooi werk, Bush. Zo zie je maar dat de oorlog in Irak een afschrikwekkend voorbeeld was.

Citaat:
* Syrië heeft aangekondigd dat het Libanon zal verlaten na een bezetting van meer dan 25 jaar.
Wat heeft Bush daar mee te maken?

Citaat:
* Israel en Palestina staan dichter bij een akkoord dan ooit tevoren en hebben allebei het geweld afgezworen om samen te bouwen aan een vreedzame toekomst met twee onafhankelijke staten naast elkaar.
Dat lijkt me eerder de verdienste van Ariel Sharon, die bewezen heeft dat een rechtse partij enkel maar de oplossing kan bieden.

Citaat:
* De verkiezingen in Irak worden in heel de wereld algemeen gezien als een succes en een voorbode voor een voorspoedige en democratische toekomst.
Ik heb mijn twijfels daarover. Een moslim kan geen democraat zijn, zei De Man. Die partijen in Irak zijn gefundeerd op de islam. Enkel van de koerden kan men heil verwachten.

Citaat:
* Bush wordt met de rode loper ontvangen door zowat alle leiders van de Europese Unie en van de Navo.
Het zou maar grof zijn moest dit niet zo zijn. Met die linkiewinkies weet je natuurlijk nooit.

Bush is een uitstekende president, maar je moet ook niet overdrijven.
Oud 29 maart 2005, 13:18   #256
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iwein
Kom kom kom, Bush haalde 50,73% van de stemmen, Kerry 48,27%. Dat is 2,5% verschil. Dat is een uiterst klein verschil.

Clinton-Dole was 9% verschil, Clinton-Bush 5%, Bush-Dukakis 8%, Reagan-Mondale 18%, Nixon-McGovern 23%, Johnson-Goldwater 22%, Roosevelt-Landon 24%,...

Dat er meer stemmen zijn, heeft te maken met dat er meer kiezers zijn. Bush heeft daar geen verdienste aan. Ernstig blijven he!
Voor of tegenstanders moeten in ieder geval toegeven dat hij ontzettend veel mensen heeft kunnen motiveren om te komen stemmen, voor hem of tegen hem. Dus deze verdienste heeft hij : een President die zijn bevolking ( en trouwens ook de rest van de wereld ) niet koud en ongeïnteresseerd laat.

Citaat:
Wie had dat gedacht? Mooi werk, Bush. Zo zie je maar dat de oorlog in Irak een afschrikwekkend voorbeeld was.

Wat heeft Bush daar mee te maken?

Dat lijkt me eerder de verdienste van Ariel Sharon, die bewezen heeft dat een rechtse partij enkel maar de oplossing kan bieden.

Ik heb mijn twijfels daarover. Een moslim kan geen democraat zijn, zei De Man. Die partijen in Irak zijn gefundeerd op de islam. Enkel van de koerden kan men heil verwachten.

Het zou maar grof zijn moest dit niet zo zijn. Met die linkiewinkies weet je natuurlijk nooit..
Voor al deze punten is de betrokkenheid/invloed van Bush min of meer aanwezig. Als het niet via rechtstreekse tussenkomst is, dan gaat het wel dankzij de nieuwe geo-politieke verhoudingen in de wereld, vooral dan in het Midden-Oosten. Bush krijgt dus op al deze punten min of meer krediet.

Citaat:
Bush is een uitstekende president, maar je moet ook niet overdrijven.
Bush is inderdaad een uitstekende President, zelfs een van de besten ooit. Zonder te overdrijven!
Oud 29 maart 2005, 13:26   #257
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Ik wens iedere Pro-lifer toe dat hij / zij erin slaggt dit altijd te kunnen doordrukken
dus ook pro-life te zijn wat de doodstraf betreft, de slachtoffers van "collateral" damage & alle hongerdoden op deze wereld. Of laten wij de vrijwillige stervenden momenteel gerust laten en ons concentreren op diegenen die onvrijwillig door toedoen van hun "mede" mensen sterven.

Een goede forumule om "herverkozen" te worden is altijd zorgen voor een oorlogssituatie
& om in een oorlogssituatie herkozen te zijn geweest heeft G.W.Bush eigenlijk nogal weinig stemmen gekregen...
Oud 29 maart 2005, 13:39   #258
Iwein
Burgemeester

Iwein's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Ik wens iedere Pro-lifer toe dat hij / zij erin slaggt dit altijd te kunnen doordrukken
dus ook pro-life te zijn wat de doodstraf betreft, de slachtoffers van "collateral" damage & alle hongerdoden op deze wereld.
Precies alsof abortus de oplossing is voor honger in de wereld.
Oud 29 maart 2005, 17:00   #259
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gauss
Maar dat hoeft niet, Bush en zijn medestanders kunnen ook gewoon een wet goedkeuren die in dit geval een dodelijke injectie toelaat. (Dezelfde soort die wordt gebruikt bij executie.) Dan hoeft de vrouw niet te sterven aan een hongerdood.
Euthanasie is nog steeds terrecht verboden
Oud 29 maart 2005, 17:08   #260
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
dus ook pro-life te zijn wat de doodstraf betreft, de slachtoffers van "collateral" damage & alle hongerdoden op deze wereld. Of laten wij de vrijwillige stervenden momenteel gerust laten en ons concentreren op diegenen die onvrijwillig door toedoen van hun "mede" mensen sterven....
Ik sta 100 % achter de doodstraf , hierbij dood men géén onschuldig leven maar het leven van een misdadiger. Wat kan ik doen tegen de hongerdoden in Sudan of noord-korea ? buiten een bijdrage op een rekening ?
Heb ik ooit ergens gezegd dat een dode iraakse burger niet kan ?

Citaat:
Een goede forumule om "herverkozen" te worden is altijd zorgen voor een oorlogssituatie
& om in een oorlogssituatie herkozen te zijn geweest heeft G.W.Bush eigenlijk nogal weinig stemmen gekregen...
idd. zowat elke president in een oorlogsfase werd herkozen behalve Johnson maar die was geen kandidaat.
en ikzelf zou ook voor mijn president kiezen als mijn land in oorlog is

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be