![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En Bill gates heeft zijn geld ook allemaal voorbestemd voor goeie doelen
dus er zijn wel goei rijken voor zover het natuurlijk geen plubliciteitsstunt is maar dat kan ik niet weten. en zelfs al is het publicity dan is t nog goe voor de mensen die ermee geholpen zijn de enige echte rijkdom die een mens kan bezitten is een zuiver geweten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
|
![]() Daarjuist werd ik zo kwaad omdat ge me voor de zoveelste keer zei
dat niemand verplicht is om te huren terwijl ik u dat denk ik al een paar keer uitvoerig heb uitgelegd
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [font=Times New Roman][size=3]Dan moet je wel eerst willen werken *knip*[/size][/font] Laatst gewijzigd door flyingrhyno : 9 maart 2005 om 16:56. Reden: Op vraag van de geviseerde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3]Alleen maar last en kosten![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]En gelieve het bij de onderwerpen te houden en niet te roepen of persoonlijke aanvallen te toen vanaf het moment u int nauw zit met u argumentatie! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() [font=Times New Roman][size=3]Als uw mentaliteit en instelling zich reflecteert in uw uiterlijk moet ge echt niet aan te zien zijn![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]En hoeveel wil je dan per uur om te beginnen?[/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denkt van niet. Het enige wat ge hebt uitgelegd is dat u vindt dat de rijken u een huis moeten geven, liefst voorzien van alle comfort en gratis energievoorziening. Daarbovenop nog een riant leefloon voor persoonlijke uitgaven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u bent dus tegenstander van normale huurprijzen? U bent tegenstander van basis leefproducten tegen aanvaardbare prijs? Waarom als ik vragen mag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3]Definieer eens wat jij verstaat onder normaal en betaalbare huurprijzen![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Bedoel daar ook bij hoeveel kamers tuin garage ist een appartement of huis! [/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() Citaat:
De mensenrechten zijn onvoorwaardelijk Mensen die de mensenrechten niet kennen zijn geen mensen ze zouden een examen moeten organiseren op uw twintig en als ge ze niet kent de gaskamer in geen plaats meer voor barbaren op deze planeet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
Geeft hier maar eens een inhoudelijk antwoord op Maar ja ethiek humanisme zal wel niet aan u besteed zijn zeker t enige dat voor u telt is uwen eigen zak
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
wie niet antwoord - ouwe of pandjesmelker kan me niet schelen - krijgt vanaf nu gewoon opnieuw dezelfde vraag voorgeschoteld
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
en een klein huisje of bungalow - desnoods 1 kamer met klein tuintje en een wc desnoods zoals vroeger buiten - dat zou maximum 5000fr/mnd mogen kosten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3]Het zit hem juist daarin dat jij fundamenteel mis zit![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Zelf als de huur tot 50 euro zou worden herleid zullen ze arm blijven![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Als ik jou volg blijf ik een arme sukkelaar omdat je mij niet uit die situatie wenst te helpen![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Creëer voor die mensen een situatie zodat ze er uit kunnen raken![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Maar verwacht dan ook van die mensen dat ze een inspanning leveren om er uit te raken![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]In plaats van ieder eigenaar uit te maken van kapitalist of huisjesmelker![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Want dit is een kaakslag voor ieder mens die gaat werken en iets moeizaam opbouwt door de nodige offers te brengen![/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 15:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben dan ook voorstander om al die projecten af te schaffen en te vervangen door een flat fee subsidie voor degenen die het nodig hebben. Op die manier minimalizeer je het profitariaat en kan je je toeleggen op degenen die het echt nodig hebben.
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag een flat zijn waarom niet? Het gaat er alleen maar om dat iedereen zich moet kunnen waarborgen van een degelijke verwarmde woning te kunnen bemachtigen welke betaalbaar is ook in crisis tijd. Momenteel liggen de huurprijzen redelijk hoog, meestal rond de 500€ en vele mensen zitten door omstandigheden met een inkomen dat niet meer toelaten om te wonen, zich te verwarmen, te wassen en te slapen. Vele mensen hebben niet eens meer 500€ inkomen! Dus de discussie is hier wat uit de hand gelopen ondertussen maar het gaat er niet over dat extra geld moet gevraagd worden of dat er speciaal moet bijgebouwd worden en al wat meer in die richtingen. Simpel weg, betaalbaar wonen! Toch ook voor u een goede zaak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |