![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze info is gewoonweg gelogen om een link te maken naar een inside job. Met leugens zul je er nooit komen hoor muts.
Laatst gewijzigd door illwill : 7 april 2006 om 17:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Tuurlijk. Dit pdf-documentje is gewoon geschreven door de "conspiracytheoristen", om te kunnen zeggen dat het inside-job is. Sjonge jonge. Weet je, je kan het misschien is aan jullie akela vragen. ![]() Die weet immers alles over 9/11 en is ALTIJD OBJECTIEF.8) Laat me effe raden. Als er vanaf morgen op geen enkele officiele nieuwssite (CNN, etc..) géén beelden meer staan van de instortende torens, dan ga jij waarschijnlijk beweren dat er geen "bewijs" is dat ze zijn ingestort. ![]() (btw, voor building 7 kan je dit argument trouwens al gebruiken. Er is namelijk NERGENS een beeld van die instorting te vinden op de grote nieuwszenders hun sites) Man man, toch. En dan schrik jij ervan dat zowat iederéén die hier ooit met u gepraat heeft vindt dat jij een idioot bent. ![]() ![]() Tja.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 7 april 2006 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan op een week tijd net dezelfde site in elkaar steken die net het omgekeerde beweerd van wat hier opstaat. Het zal mij een worst wezen dat iedereen mij een idioot vind. Iedereen die gewoonweg zomaar een tekst geloofd van eender welke site die te vinden is op het internet,...liever een idioot dan bij jou groepje te horen.
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo kan je alle bronnen onderuit halen hé. Wat jij zegt zijn toch ook maar jou veronderstellingen, en nogal vergaande. 911research.com is al heel wat meer geloofwaardig dan een site van één of andere gefrustreerde prutser. Iemand kan ook niet ongestraft een pdfje publiceren op het net met de hoofding en zegel van de Joint Chiefs of Staff... Ik sluit het niet helemaal uit, maar de kans is héél klein. Het blijft me toch verbazen dat jij zo hard tekeer gaat tegen alles en iedereen die niet de officiële versie verkondigt of wil geloven. Waar zijn de bronnen van de officiele versie? Waarom mogen we zoveel niet zien? Je spreekt over geld verdienen... De officiele versie... daar is pas serieus wat geld mee gemoeid. Vooral voor een paar enkelingen, en voor het militair industrieel apparaat draaiende te houden... Ooit zal je dat wel inzien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Minister-President
|
![]() Daar zou ik toch niet té veel geld op zetten, hoor.
![]()
![]() |
#246 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het waarheid was wat ze zeggen dan was het niet zo simpel om dergelijke beweringen onderuit te halen. Ik vraag de oude procedure en de nieuwe, zelfs die heb ik nog niet gezien, enkel de beweringen dat het zo zou zijn gebeurt...neenee, beetje te zwak hoor. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is nog altijd niet duidelijk voor mij. Je gelooft de officiële story ook niet heb je gezegd, juist? Waarom geloof jij de officiele story niet? Wat is er volgens jou juist gebeurd op 9-11? Waarom zou een inside job niet kunnen??? Wat de 911reseach site betreft: neem rustig de tijd om eens te browsen op die site.... zij heeft niet tot doel een alternatieve theorie voorop te stellen. Zij verwerpt enkel de officiële theorie. Dus geen propaganda voor één of andere conspiracy theorie. http://911research.wtc7.net/faq/index.html: "The primary mission of 9-11 Research is to document the 9/11/01 attack -- particularly its under-reported aspects; to critically evaluate the official story in light of the available evidence; and to organize the reporting, evidence, and analysis in a way that serves the research and education of others. This site refutes the official account of the attack while having relatively less material exploring alternative theories. The refutation of one theory (the Islamic terror cell conspiracy theory) does not depend on providing a replacement theory. Until there is a genuine investigation there will be thousands of theories to choose from. However, people are not inclined to reject an idea, especially a widely held one, unless they can imagine a plausible alternative to replace it. " en "9-11 Research is an ongoing effort to discover the truth about the attacks on New York City and Washington, D.C. on September 11th, 2001. To that end we provide a growing hypertext documentary of the attack and its aftermath, easily browsed archives of evidence, and a body of original analysis based on that evidence. We maintain the website as a public service." en MISSION: "9-11 Research critically examines the official government explanation of the attack and concludes that many of its key assertions are impossible. We do not pretend to know exactly how the attack was carried out or exactly who the perpetrators are, but there are plausible scenarios of how the attack could have been executed by insiders. (See our Frequently Asked Questions.) If the attack was indeed a "black-op", then we can expect that the operatives will have hidden their identities behind layer upon layer of cover story. Only a genuine investigation with meaningful powers will be able to peel away the layers of deception to expose the true perpetrators. We hope to facilitate such an investigation by first exposing the falsity of the outermost cover story: the official myth of 9/11/01." Namelijk, zij doen wat de overheid compleet nalaat te doen : onderzoeken, uitpluizen, verklaren, analyseren en kenbaar maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De statistische kans dat het een inside job is geweest, is VEEL GROTER dan de kans dat de officiele versie klopt. Dat is mijn conclusie en visie. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vrees dat het geen nut heeft met Illwill te discusieren.
![]() |
![]() |
#249 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Veel meer dan postings als dit komt er bij jou ook niet meer uit é. Is alles gecopied en geplakt wat je kon vinden? Muts
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
We hebben al vb genoeg gehad. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Onzin. En al was het waar...statistisch is het zogoed als onmogelijk om met euromiljons te winnen en toch heeft vorige week opnieuw iemand gewonnen. Heel deze discussie is trouwens onnodig. 1 vraagje bewijst dit alles. Als ik aan jou vraag, is het onmogelijk dat het een terroristische groep is geweest en jij kan niet ja antwoorden dan wil dit automatisch zeggen dat er geen BEWIJS is gegeven voor een inside job. Zowiezo vraag ik mij af hoe jij aan dit statistische waarde komt.
Laatst gewijzigd door illwill : 8 april 2006 om 13:50. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja, als ik dat in jou plaats zou geantwoord hebben, dan had ik wellicht volgens jou dan toch weer de verkeerde reden gekozen en dan zou je daarover beginnen zeuren (zodat we opnieuw totaal naast de kwestie zouden belanden). Je antwoordt dus niet op mijn vraag dus kunnen we de discussie hier niet verder zetten en blijft het potteke stamp. Citaat:
Anderzijds zeg je ook het officiele verhaal niet te geloven (zie vorige posting). Citaat:
Citaat:
Citaat:
We moeten dus 1) bewijzen dat wat de overheid zegt verkeerd en zelfs gelogen is en vervolgens 2) moeten we bewijzen dat het een inside job is geweest. Ik denk te mogen stellen dat er voldoende bewijzen zijn voor 1). Je moet enkel die bewijzen WILLEN zien. Nu nog bewijzen voor 2 vinden...dat is niet makkelijk als we geen toegang krijgen tot het bewijsmateriaal en als we tegengewerkt worden door de overheid. Citaat:
Ja, het is een terroristische aanslag geweest, maar niet van diegenen die men in de mainstream pers heeft blijven naar voor duwen. Citaat:
een voorbeeldje: de kans dat een paar debielen die nauwelijks met een Cessna kunnen vliegen een serieuze boeing kunnen hanteren en aan grote snelheid in de WTC torens kunnen planten is bijzonder klein. plaats dat tgo de kans dat de vliegtuigen telegeleid in de torens zijn geplaatst, deze is is bijzondere groot. Waarom? Omdat de techniek volledig voorhanden is, veel betrouwbaarder is dan een paar amateur pilotekes, en al meer dan 40 jaar bestaat. Tot een volgende keer. Laatst gewijzigd door straddle : 8 april 2006 om 14:50. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
|
![]() Sorry dat ik uw quote lichtjes aanpas ...
![]() |
#253 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#254 | |||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Dus de overheid werkt u tegen en zit dus mee in het complot? Hoor ik dit goed? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Illwilleke, ik en anderen hebben jou al genoeg materiaal en bewijzen voorgelegd, maar je begrijpt er geen zak van. Ik ga dan ook mijn tijd niet verprutsen om hier nog een hele uiteenzetting te gaan presenteren voor jou. Uw besluit staat immers vast: alles wat we zeggen zijn leugens en verzinsels. En al wat je doet is dat blijven herhalen, wat er ook gezegd en geschreven wordt. Amuseer je nog verder! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Europees Commissaris
|
![]() Zegt de forumdebiel met het verstand van een pannekoek. Men had mij ervoor gewaarschuwd dat er met jou niet te praten valt. Ik had beter moeten weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
|
![]() Great!8)
![]() |
#260 | ||
Secretaris-Generaal VN
|