![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt het over de verkeerde test, de test waar ik het over heb, heeft te maken met een brandstoftest en is gedaan lang voor het WTC werd neergehaald, het ging om een gecontroleerde crash op een landingsbaan. Wat ik aanhaal ivm met blote electro, is een reden, ge hebt ook de energie van de impact, hitte van motoren enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je naar dynamieteringsvideo's kijkt zie je inderdaad hetzelfde effect, waarom, heel simpel omdat ze daar ook de structuur gecontroleerd laten instorten en de zwartekracht zijn werk laten doen, ... Als die toren links moet vallen zullen ze colommen zodanig opblazen dat die toren ook linksvalt, en zal het filmpje er volledig anders uitzien, je zal die toren dan ook zien omvallen, in plaats van ineen zien zakken. als hij mooi recht moet vallen zullen ze een ander programma gebruiken. Wat dat stof betreft, ... al eens een plafond afgebroken in een huis dat er al X jaar staat, ge zult er van versteld staan hoeveel smeerlapperij er naar beneden komt, ge zult lopen om een stofbrilleke en een masker te gaan halen, en zelf met masker en stofbril liefst zo vlug mogelijk gaan lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk bericht door maddox
Citaat:
Citaat:
En dat wil dus zeggen dat er een zwaar toestel is binnengevlogen, geen lichtgewicht Global Hawk of raket. Of was de Bijlmermeer niet veroorzaakt door een 747? Oorspronkelijk bericht door maddox Citaat:
Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk bericht door maddox Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door maddox Citaat:
Citaat:
En neen, op de Believer sites staan ook foto's van Elvis met de krant van gisteren. Dus Aliens hoeven er niet bij te zijn, Er zijn genoeg gekke onderwerpen waar men spoken ziet. En er zijn sites die onder de believers gerangschikt kunnen worden waar wel echte informatie te vinden is. Renze bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herr Flick, misschien is het opvallend, maar de meeste believers hebben totaal niks met techniek te doen.
Zouden de heren en dames believers mijn stelling kunnen ontkrachten?
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik vragen of je ingenieur bent? (Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid, hé. Als je liever niet antwoordt, geen probleem.)
![]() |
![]() |
#247 | |||
|
![]() Citaat:
Een eenvoudige vergelijking van Bijlmermeer met het Pentagon is als appels met peren vergelijken. Ik heb de Nederlandse onderzoeken hieromtrend nog niet doorgenomen, maar wanneer U op wetenschappelijke basis kan staven dat er een vergelijk mogelijk is, dan wil ik deze rapporten wel eens door nemen. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#248 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Terwijl een "eenvoudige vergelijking" van Madrid met het WTC wel relevant is volgens jullie! ![]() Heb je van Madrid al de "onderzoeken" doorgenomen? Kan je deze vergelijking op wetenschappelijke basis staven? Toch hebben jullie hier al meerdere keren Madrid als "bewijs" aangebracht! (En staan de conspiracy-sites er vol van.) Zo zie je maar, geen enkele coherentie in de argumentatie. Alléén maar propaganda!
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
Komt er bij dat de vergelijking tussen Madrid en WTC al VEEEEEEL meer grond heeft om op te staan omdat het twee dezelfde type (constructie) gebouwen zijn waar allebei een brand heeft in gewoed (in Madrid veel heviger dan in het WTC, maar dat heb jij natuurlijk nog niet willen zien) Maddox anderzijds maakt de vergelijking tussen een standaard appartementsgebouw bij onze buren en zowat het meest gewapend gebouw ter wereld waar in het eerste geval een Boeing en in het andere geen Boeing is in gevlogen!?
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is Madrid niet al herhaaldelijk op dit forum gepost als bewijs? Zoek het maar op! En heb je nu de al de "onderzoeken" van Madrid doorgenomen dat je de vergelijking blijkbaar relevant vindt? En, mag ik je eraan herinneren dat ook in het Pentagon een Boeing 757 is ingevlogen. Lees gewoon het schaderapport in het begin van deze thread. ![]()
![]() |
![]() |
#252 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Diepere emoties? De vliegtuigen hadden dat effect al bereikt. Getuige de WOIII visioenen. En zoals ik al zei, zelf de buildings moeten neerhalen werkt veel traumatischer. Kijk nog maar eens naar "old yeller". Wat het tweede deel van uw opmerking betreft, als ze geen explosieven plaatsen, hoeven ze ook niks te verbergen. Ik blijf dus overtuigd van mijn eerste conclusie. Er was gewoon geen reden om de buildings te dynamiteren.
![]() |
![]() |
#253 | |
|
![]() Citaat:
[size=5]Én wanneer alles naar beneden kwam was het des te moeilijker om, na het blussen van de brandjes in de twee torens, alles ter plaatse te onderzoeken, de restanten van de vliegtuigen, lijken, gebruik van explosieven op de toestellen, ...[/size] [size=5]En had men een verklaring waarom WTC 7 tegen de grond ging[/size]
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 11 april 2005 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom MOEST wtc 7 tegen de grond ????
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 april 2005 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
Het is toch simpel: Jij bent er halstarrig van overtuigd dat er bewijzen in staan. Citeer uit het rapport waar het bewijs wordt geleverd! De discussie zou meteen gedaan zijn!!!! You can't because there isn't!!!
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#257 | |
|
![]() Citaat:
Waar heb IK die vergelijking al gemaakt? Elke persoon met een beetje wetenschappelijke basis WEET dat de vergelijking relevant is, ZONDER de twee volledig over dezelfde kam te scheren!
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok 2004gun
Eerst de stelling die ik opperde Citaat:
De Bijlmermeerflat was ook gewoon gewapend beton. De Oklahoma building was ook standaard flatgebouw constructie.Gewapend beton en aanhangende gevel. De schade aan zowel het Pentagon als de Bijlmermeer lijken op elkaar. Terwijl de schade aan de Oklahoma building van een heel ander type is. We zijn het er over eens dat er een zwaar verkeerstoestel in de Bijlmermeer is gevlogen. Dat samen met de sterke gelijkenis van de schade doet mij toch vermoeden dat er een zwaar toestel in het Pentagon is gevlogen. De vergelijking twin towers/madrid is ook zo iets. Beide gebouwen hebben langdurig in de fik gestaan, alleen zaten er bij de twin towers grote gaten in de gebouwen en dragende structuur. Mij verwondert het niet dat de Madrid toren nog stond. Och kom, jij en je medegelovers wentelen rond als duiveltjes in een wijwatervat.Om toch maar gelijk te krijgen. Vooral je hardnekkige onwil om de apparte brand/schroei/roetvlekken te zien op de meer naar binnen gelegen stukken gebouw, met name de D en C ring, in de hoeken van de ringen en de doorgangen. Ik heb speciaal voor jou een foto klaargemaakt, waar de door mij aangehaalde schroeiplekken omcirkel zijn . Wil je die? En ik ga ermee stoppen, het blijft eigenlijk vervelend. En zonde van mijn tijd.Tegen de believers in te roeien. Precies proberen de waarheid uit een politieker te sleuren. [size=1]Mijn draaibankje staat te roepen, heb nog wel wat uitvindinkjes/comfortfingetjes te maken.[/size]
![]() |
![]() |
#259 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eentje, al heeft met met jullie geen enkele zin. Waar hebben ze het (bijvoorbeeld) hier over ? Citaat:
![]() En wie het interesseert moet het hele verslag maar lezen. Er is geen enkele twijfel mogelijk over wat de schade heeft veroorzaakt. Wie niet begrijpend kan lezen, 2004gun, dat zijn jullie die de meest evidente feiten ontkennen! Gewoon belachelijk.
![]() |
![]() |
#260 |
|
![]() Zo'n groot lijntoestel heeft verscheidene tankauto-ladingen kerosine in zich; al eens gezien van afstand hoe met een "wolkje" kort vóór een geplande landing, om veiligheids-redenen, een "restant" groot tussen 0,5 en 2 tankauto-ladingen tamelijk hoog op de vrije lucht wordt geloosd?
Ik bedoel nu, ergens tussen 10 en 40 cubm vloeibaar. De "invliegers" van WTC hadden ongetwijfeld wel iets meer dan dat van dit zeer goed brandend goedje aan boord, heus geen verdere explosieven bij nodig.