![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#243 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt als een bus. Niks aan toe te voegen. Ik had nochtans géén bezwaar. Citaat:
![]() |
![]() |
#244 | |
|
![]() Citaat:
Naam: VLD Toenaam: PVV ofte Pest Voor Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge weet wel, 't kartel dat verder sprong dan zijn bevoegdheidsstok lang was..... 't Kartel dat ondanks geschonden neus ergo aangezicht, woensdag als een tamme os (ge weet waar die 'geschonden' is) 10 tegen één, doodleuk verder regeert met de Vlaamse negerboys van de federale partijen die dit weekend verradersretoriek te slikken kregen als ooit tevoren?
![]() |
![]() |
#246 |
|
![]() neen, geen steen
|
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je danst reeds wekenlang zalvend rond die VB-light versie heen, je spaart hun geiten, hun kolen, en ontziet hun lange tenen, terwijl je er als échte flamingant toch lekker kan op gaan staan. Als N-VA net als Spirit in de federale, na een weekend verbaal gejank omwille van ontvangen 'kaakslagen' woensdag opnieuw verder regeert (vanop het tsjevenschootje) blijf je ze dan volens nolens backup verlenen?
![]() |
![]() |
#248 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#249 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen wat zitten jullie toch te palaveren...iedereen probeert zijn hachje te redden en het blok probeert hieruit garen te spinnen...dat Annemans een tactische fout maakt, zal hem worst wezen, als het maar goed in beeld is van potientiële kiezers.
|
![]() |
![]() |
#250 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog een concreet antwoord op mijn vraag: Citaat:
![]() |
![]() |
#251 |
|
![]() Ja
|
![]() |
![]() |
#252 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
veel tandengeknars kunnen veroorzaken. |
|
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welneen. Dit kurkdroge "ja" is veelzeggend. Om tactische redenen, geef Luc de N-VA een vrijbrief, carte-blanche, een blanco cheque. Hij slikt dus liever zijn kritiek in, dan op flamingantische teentjes te trappen, hoe oneens hij met hun handelswijze ook moge zijn. Zijn goede recht, maar mij persoonlijk lijkt het weinig opportuun op een discussieforum. Daar hoor je m.i. partij-onafhankelijk jouw mening te ventileren. Ik ben nu toevallig Belgicist, doch als de BuB over de schreef gaat (b.v. inzake democratie-vreemdelingenbeleid-nazificering van flaminganten-funposts) dan zal ik tegen hen stelling nemen, ongeacht hun valabele standpunt voor een unitair België. Maar nogmaals: wil iemand N-VA-afzeik kritiekloos slikken, dan is dat diens volste recht.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 mei 2005 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Citaat:
Dat doe ik: 'Ja' maar dat is dan kurkdroog en dat is ook niet goed!? Dan zeg je dat ik partij-onafhankelijk mijn mening moet ventileren, en dat is juist wat ik doe. En het is ook niet goed. Ik stel vast dat een notoire Belg mij afkeurt, en dat is dus wèl goed. Laatst gewijzigd door luc broes : 18 mei 2005 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
#255 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt trouwens. Citaat:
Zelfs uit één 'kurkdroge' ja, kan ik conclusies trekken. Zelfs uit veelzeggend zwijgen. Ik ben dan ook een kleinzoon van de witte madam, bij de Vlamingen beter bekend als Madam Blanche. Citaat:
Ik stel enkel vast dat je als flamingant heel veel slikt, met als enige verwachting dat de N-Va ooit de separatistsiche hoop komt vergroten. Als ik er naast zit mag je opnieuw met een knallend "JA" mijn ongelijk uitschruwelen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 mei 2005 om 23:25. |
||||
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
Als je verwacht dat ik iedereen die niet 'zuiver op de graat' is ga afknallen dan moet ik je ontgoochelen. Ik stel vast dat je als Belg veel moet slikken. |
|
![]() |
![]() |
#257 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien ik niemand persoonlijk uitscheld, geef ik ook geen persoonlijke complimenten. ![]() Citaat:
Gelukkig zijn (naar mijn gevoel althans) de 'Clementes' en 'Johannas' en 'Marie-Josées' en 'Zorro's' en 'Bourgeois' e.v.a. nog in de meerderheid, zeker in de toplaag van de 'gevaarlijke' en minder gevaarlijke separatistische partijen. Citaat:
De lauwe reactie van de Walen op het 'hernieuwde' (lees: opgewarmde) loze Vlaamse regeerakkoord, sprak boekdelen. Enkel het FDF dreigde BUBsgewijs het discriminatoire gehalte van de flamingantische acties in 't oog te zullen aanhouden en desnoods gerechtelijk te vervolgen. Maar gezien de laatste 'actie' in B-H-V, waarin de Vlaamse regering streng terechtgewezen werd (stijl: zit-poot-in de mand!) kan iedereen op zijn beide oren slapen.
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb deze morgen het persoverzicht beluisterd. Zelfs De Morgen noemt de transfers onhoudbaar èn schadelijk voor Wallonië. Maar als de transfers verdwijnen dan willen de Walen niet langer in èèn dierbaar België met de 'racisten' uit Vlaanderen. Zolang Vlaanderen betaalt wel. Het ziet er dus goed uit. Maar we slapen niet op beide oren, wij werken. |
|
![]() |
![]() |
#259 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij het predikaat 'gevaarlijke flamingant' als een compliment opvat, dan is datr jouw hoogstpersoonlijke perceptie. Ik deel ze niet. Ik ben liever een goeie Belg. Citaat:
Ik test bedden in de Sleepy-winkel.
![]() |
![]() |
#260 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |