Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2005, 20:58   #241
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einherjar
Dit is oude spelling randdebiel...
Zo moeilijk je aante passen aan het heden ???????? Schrijf je in voor een avondcursus "Nederlands".
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 21:00   #242
Einherjar
Burger

Einherjar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Ons nazieke komt weer bovendrijven.Tja, shit floats. 8)
En shit daar weet onze grote dikke-darm-penetrator alles van.

[size=4]Voor Volk en Vaderland[/size]

Laatst gewijzigd door Einherjar : 12 mei 2005 om 21:00.
Einherjar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 21:10   #243
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bedoel je Rohm himself ... ?
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 21:34   #244
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dikke darm?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 21:35   #245
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Zo moeilijk je aante passen aan het heden ???????? Schrijf je in voor een avondcursus "Nederlands".
Hij gebruikt oude spelling en denkt dat hij in zijn recht is als mensen er opmerkingen over maken.

Moet kunnen.. :/
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 21:36   #246
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook voor biologie ben je gebuisd !!!
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2005, 00:02   #247
Mithras
Vreemdeling

Mithras's schermafbeelding

Standaard

Gelieve wat op niveau te discussiëren en de persoonlijke aanvallen achterwege te laten. Indien dit een te grote opgave zou zijn zal ik me genoodzaakt voelen deze topic te sluiten.
And don't feed the troll please
Mithras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2005, 03:02   #248
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde

Meia noite's schermafbeelding

Standaard

man, man wat is deze thread grappig
Meia noite is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2005, 22:28   #249
myrdjinn
Burgemeester

myrdjinn's schermafbeelding

Standaard

' k heb zopas 13 pagina's van vragen ontwijken van de nazimans kant doornomen en stoort het nu niemand dat dit gedrocht nonstop zijn dwaas gedreun kan blijven voortzetten zonder die vragen te beantwoorden?

elkaar uitschelden, verwijten maken over de spelling, wat schermen met woorden maar zo goed als geen enkel *waardig* argument van de duitser zijn kant.

dat joden beweren een uitverkoren volk te zijn is trouwens toch niet erg? de blanke duitser beweert zelf volgens de natuur zelf uitverkoren te zijn.

ik heb een aantal joden horen beweren (onrechtstreeks, want zijzelf wonen in nederland) dat het allemaal niet zo erg is. maar het neemt wél toe. en nu denkt niemand eraan te beweren dat het dan juist door de antisemitische media is rondgespuid, zodat men de joden weeral zal aanschouwen als de zagen van de planeet? een samenzwering uitvinden duurt niet heel lang, meneer de dietser. geef wat betere argumenten en gedraag je niet als een jaloers kind.
myrdjinn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 14:04   #250
Haider
Banneling

Haider's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myrdjinn
' k heb zopas 13 pagina's van vragen ontwijken van de nazimans kant doornomen en stoort het nu niemand dat dit gedrocht nonstop zijn dwaas gedreun kan blijven voortzetten zonder die vragen te beantwoorden?

elkaar uitschelden, verwijten maken over de spelling, wat schermen met woorden maar zo goed als geen enkel *waardig* argument van de duitser zijn kant.

dat joden beweren een uitverkoren volk te zijn is trouwens toch niet erg? de blanke duitser beweert zelf volgens de natuur zelf uitverkoren te zijn.

ik heb een aantal joden horen beweren (onrechtstreeks, want zijzelf wonen in nederland) dat het allemaal niet zo erg is. maar het neemt wél toe. en nu denkt niemand eraan te beweren dat het dan juist door de antisemitische media is rondgespuid, zodat men de joden weeral zal aanschouwen als de zagen van de planeet? een samenzwering uitvinden duurt niet heel lang, meneer de dietser. geef wat betere argumenten en gedraag je niet als een jaloers kind.
Wie terecht de klaagzang der Hebreeuwers in vrage stelt wordt door de linkse goegemeente direct bestempeld als "jaloers"," nazi" en wat weet ik nog allemaal. Feit is dat de Joden voornamelijk zelf verantwoordelijk zijn voor het groeiende anti-semietisme. Het volstaat eens te kijken hoe men het Palestijnse volk behandeld en dan maar klagen over de "holocaust"....
Haider is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 15:15   #251
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haider
Wie terecht de klaagzang der Hebreeuwers in vrage stelt wordt blablabla
Eigenlijk heb ik vooral gezaag gehoord van jullie kant, of vergis ik mij?
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 19:05   #252
Haider
Banneling

Haider's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Eigenlijk heb ik vooral gezaag gehoord van jullie kant, of vergis ik mij?
U vergist zich duidelijk 8)
Haider is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 19:12   #253
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haider
Dat laat aan duidelijkheid veel te wensen over ...
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2006, 01:43   #254
auditek
Banneling

auditek's schermafbeelding

Standaard

Och, wij hebben de joden nooit echt lastiggevallen. Vroeger, plaagden wij de joden in Berchem . Dat was omdat die voeze kledij aanhadden, niet omdat die joods waren. Met plagen bedoel ik hitlergroet doen, het liedje kanker joden van NAG opzetten en heel hard meezingen ...

Ik heb misschien probleem met de israëlische staat (maar ook met de Arabische staten), niet met de joden in Antwerpen. Op de Meir zie ik regelmatig joden wandelen. Ze plakken tegen de muur, durven niet midden op de weg te wandelen, de mannen dan. De meisjes (meestal lelijke), hebben meer lef dan hun broers. Ze dragen joodse symbolen en stappen midden op de weg.

Over de stijgende antisemitisme gesproken. De Israëlische soldaten mishandelen de Palestijnen dagelijks. Als de 'stoere Marokkanen' lef hadden, dan hadden ze op sjabbat met mitrailleurs synagoges aangevallen. Als vergeldingsactie voor Sabra en Sjatila. Ik wil niet aanzetten tot rassenhaat, maar de Marokkanen/moslims in Antwerpen gebruiken geen fysisch geweld tegen de joden.

capiche?
auditek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2006, 20:56   #255
myrdjinn
Burgemeester

myrdjinn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haider Bekijk bericht
Wie terecht de klaagzang der Hebreeuwers in vrage stelt wordt door de linkse goegemeente direct bestempeld als "jaloers"," nazi" en wat weet ik nog allemaal. Feit is dat de Joden voornamelijk zelf verantwoordelijk zijn voor het groeiende anti-semietisme. Het volstaat eens te kijken hoe men het Palestijnse volk behandeld en dan maar klagen over de "holocaust"....
net zoals deze generatie londenaars zich met de aanvallen te londen beriep op de britse moed en trots van tijdens de blitz, mogen ook joden zich niet nonstop en zonder reden beroepen op WO2.

moesten er echter altijd volgelingen van de oorzaak van je leed je blijven achtervolgen, wat zou jij dan doen? dit gaat natuurlijk niet op: je bent een Übermensch, een supersoldaat, een lid van het beste ras ooit, het Arische ras. hoe zou zo een perfect specimen ooit zoiets als leed kunnen ervaren?

Citaat:
Vroeger, plaagden wij de joden in Berchem . Dat was omdat die voeze kledij aanhadden, niet omdat die joods waren. Met plagen bedoel ik hitlergroet doen, het liedje kanker joden van NAG opzetten en heel hard meezingen ...
idd, vroeger deed ik ook wel eens zo'n leuke zaken. zo nam ik ooit eens een mes en ik ramde het in iemands oog. en lachen dat we deden.

Citaat:
capiche?
ik kniel neer in het bijzijn van zulks een genie.
myrdjinn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2006, 23:31   #256
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einherjar Bekijk bericht
Liegen en bedriegen zit de jood in het bloed.

Knap staaltje van joods geklaag en het misbruiken van een emotioneel beladen onderwerp.
8) Pffff kijk es eerst wat er in u eigen bloed zit. Kzou geen transfusie willen van u met zo een mentaliteit tegen over joodse mensen.
En kijk maar uit met je nazi uitlatingen of wilt ge een advocaat aan je broek. Ge moet maar zegge ze.
Kversta nie da ze u nog niet geband hebben.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2006, 23:41   #257
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haider Bekijk bericht
Nee hoor ze vergist zich nie, ze heeft groot gelijk.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2006, 00:17   #258
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Kversta nie da ze u nog niet geband hebben.
ja, want zijn mening wijkt af.

afwijkingen moeten geband worden, ik heb dat nog ergens gehoord.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2006, 14:02   #259
malinois
Gouverneur

malinois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ja, want zijn mening wijkt af.

afwijkingen moeten geband worden, ik heb dat nog ergens gehoord.
Dat zal wel: het is een typisch extreem rechtse kreet.
Oud 25 januari 2006, 10:55   #260
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door auditek Bekijk bericht
Och, wij hebben de joden nooit echt lastiggevallen. Vroeger, plaagden wij de joden in Berchem . Dat was omdat die voeze kledij aanhadden, niet omdat die joods waren. Met plagen bedoel ik hitlergroet doen, het liedje kanker joden van NAG opzetten en heel hard meezingen ...

Ik heb misschien probleem met de israëlische staat (maar ook met de Arabische staten), niet met de joden in Antwerpen. Op de Meir zie ik regelmatig joden wandelen. Ze plakken tegen de muur, durven niet midden op de weg te wandelen, de mannen dan. De meisjes (meestal lelijke), hebben meer lef dan hun broers. Ze dragen joodse symbolen en stappen midden op de weg.

Over de stijgende antisemitisme gesproken. De Israëlische soldaten mishandelen de Palestijnen dagelijks. Als de 'stoere Marokkanen' lef hadden, dan hadden ze op sjabbat met mitrailleurs synagoges aangevallen. Als vergeldingsactie voor Sabra en Sjatila. Ik wil niet aanzetten tot rassenhaat, maar de Marokkanen/moslims in Antwerpen gebruiken geen fysisch geweld tegen de joden.

capiche?
Goed, een aantal zaken wil ik toch wel even kwijt.

1. Als u onder "plagen" het brengen van een Hitlergroet verstaat, dan is het héél erg met u gesteld.

2. De Marokkanen/moslims in Antwerpen gebruiken wel degelijk fysisch geweld tegenover Joden, ik ben er meermaals getuige van geweest. Of vind u misschien dat spugen in het gezicht van een Joods meisje ook tot de categorie "plagen" behoort?

Laatst gewijzigd door Kim : 25 januari 2006 om 10:56.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be