![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#242 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Einherjar : 12 mei 2005 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Bedoel je Rohm himself ... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet kunnen.. :/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#247 |
Vreemdeling
|
![]() Gelieve wat op niveau te discussiëren en de persoonlijke aanvallen achterwege te laten. Indien dit een te grote opgave zou zijn zal ik me genoodzaakt voelen deze topic te sluiten.
And don't feed the troll please ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() man, man wat is deze thread grappig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Burgemeester
|
![]() ' k heb zopas 13 pagina's van vragen ontwijken van de nazimans kant doornomen en stoort het nu niemand dat dit gedrocht nonstop zijn dwaas gedreun kan blijven voortzetten zonder die vragen te beantwoorden?
elkaar uitschelden, verwijten maken over de spelling, wat schermen met woorden maar zo goed als geen enkel *waardig* argument van de duitser zijn kant. dat joden beweren een uitverkoren volk te zijn is trouwens toch niet erg? de blanke duitser beweert zelf volgens de natuur zelf uitverkoren te zijn. ik heb een aantal joden horen beweren (onrechtstreeks, want zijzelf wonen in nederland) dat het allemaal niet zo erg is. maar het neemt wél toe. en nu denkt niemand eraan te beweren dat het dan juist door de antisemitische media is rondgespuid, zodat men de joden weeral zal aanschouwen als de zagen van de planeet? een samenzwering uitvinden duurt niet heel lang, meneer de dietser. geef wat betere argumenten en gedraag je niet als een jaloers kind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() Och, wij hebben de joden nooit echt lastiggevallen. Vroeger, plaagden wij de joden in Berchem . Dat was omdat die voeze kledij aanhadden, niet omdat die joods waren. Met plagen bedoel ik hitlergroet doen, het liedje kanker joden van NAG opzetten en heel hard meezingen ...
Ik heb misschien probleem met de israëlische staat (maar ook met de Arabische staten), niet met de joden in Antwerpen. Op de Meir zie ik regelmatig joden wandelen. Ze plakken tegen de muur, durven niet midden op de weg te wandelen, de mannen dan. De meisjes (meestal lelijke), hebben meer lef dan hun broers. Ze dragen joodse symbolen en stappen midden op de weg. Over de stijgende antisemitisme gesproken. De Israëlische soldaten mishandelen de Palestijnen dagelijks. Als de 'stoere Marokkanen' lef hadden, dan hadden ze op sjabbat met mitrailleurs synagoges aangevallen. Als vergeldingsactie voor Sabra en Sjatila. Ik wil niet aanzetten tot rassenhaat, maar de Marokkanen/moslims in Antwerpen gebruiken geen fysisch geweld tegen de joden. capiche? |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
moesten er echter altijd volgelingen van de oorzaak van je leed je blijven achtervolgen, wat zou jij dan doen? dit gaat natuurlijk niet op: je bent een Übermensch, een supersoldaat, een lid van het beste ras ooit, het Arische ras. hoe zou zo een perfect specimen ooit zoiets als leed kunnen ervaren? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En kijk maar uit met je nazi uitlatingen of wilt ge een advocaat aan je broek. Ge moet maar zegge ze. ![]() Kversta nie da ze u nog niet geband hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Gouverneur
|
![]() Dat zal wel: het is een typisch extreem rechtse kreet.
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Als u onder "plagen" het brengen van een Hitlergroet verstaat, dan is het héél erg met u gesteld. 2. De Marokkanen/moslims in Antwerpen gebruiken wel degelijk fysisch geweld tegenover Joden, ik ben er meermaals getuige van geweest. Of vind u misschien dat spugen in het gezicht van een Joods meisje ook tot de categorie "plagen" behoort?
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 25 januari 2006 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |