![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar moet je daarvoor zeggen dat ALLE fransen zo zijn ? Het probleem is dat jouw partij zich te weinig afvraagt waaropm dit zo is en als ze er een antwoord op geeft dan is het van de vorm: " De fransen willen geen einde maken aan hun imperialisme in Vlaanderen" ![]() Laat me niet lachen ! Denk je nu echt dat BuB dit soort situaties wilt aanmoedigen ??? NEEN, en dat zou voor eens en altijd goed duidelijk moeten blijven !!! Wel zoeken wij naar oplossingen voor het eindigen vand eze taalproblematiek en voor een goede verstandhouding tussen fransen en Walen. Maar stel nu dat alle Fransen Nederlands zouden spreken en blijven komen naar Vlaanderen ... zouden zij daarom vriendelijker worden aangezien in de ogen van het VB en andere vlaams-nationalisten?? Indien niet, dan heeft VB geen rede meer tot bestaan
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enkele tips: - de grondwet deelt België in taalgebieden, waaronder een homogeen Nederlandstalig en een homogeen Franstalig. - pas ook op dat ge bij uw uitleg niet in aanvaring komt met de anti-discriminatiewet. Allé vooruit, ik ben curieus. Egidius |
|
![]() |
![]() |
#243 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Wie zij er ook al weer dat Belgicisten de realitieit kwijt zijn ? Of zijn het de Vlaams-nationalisten die met hun achterlijke sekte naar andacht smeken ??
![]() |
#244 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
#245 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Antwoord op tip 2 : Hmmm... VB gaat hier blijkbaar tegenin. Ik zie niet wat ik nu eigenlijk discriminerend heb gezegd over allochtonen? Maar jij bekent dus degelijk wel dat er rekening mee moet gehouden worden!! De polariteit tussen beide stellingen is groot mijn beste vriend !![edit] [size=1]Edit:[/size]
![]() WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!! Laatst gewijzigd door peace in the world : 29 mei 2005 om 18:10. |
|||||
![]() |
![]() |
#246 | |||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Is dit dan de schuld van de kinderen die in het onderwijs gaan en daar de verkeerde mentaliteit vergeschoteld krijgen ?? Daarom zeg ik ook steeds dat het onderwijs beter moet aangepakt worden in Wallonië. En steeds de slimme proberen uit te hangen met mij heeft absoluut geen zin, nog minder als je de voorgaande topics niet hebt gelezen die het antwoord op jouw vraag gaven.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
![]() WE ZIJN ER NIET VOOR DE ECONOMIE MAAR DE ECONOMIE IS ER VOOR DE MENS. Daarom hebben communisme en weldra kapitalisme gefaald !!! Laatst gewijzigd door peace in the world : 29 mei 2005 om 18:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#250 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
DIT KAN NIET!
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#254 | ||||||||
|
![]() Je hebt mijn goede raad in de wind geslagen zie ik.
Citaat:
Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 29 mei 2005 om 20:23. |
||||||||
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
QED Egidius |
|
![]() |
![]() |
#256 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#257 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#258 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
*zucht*
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste vriend, ik ben viertalig - vier talen spreek ik vloeiend - en heb daarnaast een basis van twee andere talen waarin ik me min of meer verstaanbaar kan maken. Ik stoor me aan die arrogante houding van de Franstaligen omdat ze menen dat ze overal in België zomaar kunnen uitpakken met hun eigen taal. Dat wijst op een verkeerde houding. Daarom stoor ik mij eraan; niet omdat ik geen Frans zou spreken (integendeel). |
|
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |