![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moet ik op dit forum privézaken gaan uitleggen? Ik dacht het niet! Dus, ik heb recht en reden om de traditionele gezinswaarden te verdedigen, los van mijn persoonlijke zaken, net zoals U zaken mag verdedigen die los staan van uw persoonlijke zaken. Als het is dat U mijn integriteit probeert te beschadigen, dan moet ik U teleurstellen: Daar moeten U en uw Bubbeltjes véél vroeger voor opstaan, hoor! |
|
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#243 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#244 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als je aan politiek doet, is uw privéleven niets meer waard, dat is het offer dat je brengt. Jij vraagt aan je kiezers dat ze het traditionele gezin moeten handhaven, en zelf woon je gescheiden van je vrouw en kinderen. Hoe geloofwaardig komt dit over? Je respecteert je zelfbenoemde hoeksteen van de samenleving niet, wat wil je dan dat de kiezer gelooft dat je integer bent? Hoe wil je hen wijsmaken dat je volledig voor je zaak gaat? Hoe hoop je hen te overtuigen dat jij geloofwaardig bent?
![]() |
#245 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#246 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#247 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#248 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#249 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Enkel... wie denkt er nu al bij het opstaan aan politics.be ? ![]() ![]() Swat, ik begrijp ook niet alles hoor ![]()
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
Aan kiezers die een antwoord willen op de subjectvraag van deze topic, zal jouw manier van "politiek bedrijven" een duidelijk antwoord verschaffen, vermoed ik. Proficiat, Vloemans! Egidius |
|
![]() |
![]() |
#251 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn privéleven is niemands zaak en ik voel noch de nood noch de drang om het hoe en waarom van mijn persoonlijk leven hier op dit forum uit te leggen. Wat U daarvan vindt interesseert me hoegenaamd niet, daar ik van mening ben dat iemand die thuis woont en zich groot toont, maar niks van het echte leven kent, volgens mij niet echt geplaatst is om mij of mijn privéleven te beoordelen. Dat U dit trouwens probeert uit te spelen op dit forum, sterkt me enkel nog in het vermoeden dat ik sinds kort over jullie heb: eens de argumenten op, dan smijt je met veel stront: er blijft altijd wel wat hangen... Jullie clubje was blijkbaar echt gebaat bij de aanwezigheid van Peter De Ryck als campagneleider! Jullie bedienen zich echt graag van zijn methoden, hé? Enfin, goed dat ik het weet! En wat mijn privéleven betreft: dat blijft privé. Ik hoop voor jullie dat jullie de wet op de privacy kennen, en zijn eventuele consequenties? |
|
![]() |
![]() |
#252 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blij dat anderen deze lage manier van 'discussieren' ook door hebben. |
|
![]() |
![]() |
#253 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#254 |
Minister-President
|
![]() Effe terug naar de grond van de topic: Waarom Nationale Unie ipv. BUB?
Een zoveelste argument. Hierna vindt U een link naar de zogenaamde 'standpunten' van de BUB: http://www.unionbelge.be/_NED/standpunten.htm Na een lezing van deze 'standpunten' zal U met mij duidelijk overtuigd zijn dat de BUB zich duidelijk maar op één issue focussed: de indeling van België is de schuld van alle problemen! Zoiets is natuurlijk helemaal niet realistisch. Het getuigt zelfs van een zielig simplistische visie op de problemen van dit land. Gaat U daarentegen eens kijken op het programma van de Nationale Unie, dan zal U ook wel merken dat wij tenminste al weten dat er meer oorzaken zijn van de problemen in dit land. ziehier de link naar ons programma: http://www.nationaleunie.be/programma.htm Beste mensen, lees deze ganse topic eens rustig door en U zal het met mij ook wel eens zijn, dat er eveneens duidelijk iets schort aan de discussiestijl van de BUB, die het blijkbaar leuker vindt van tegenstanders te diskrediteren, in plaats van met gefundeerde argumenten een discussie op niveau te proberen voeren... |
![]() |
![]() |
#255 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Tja Rudy, iedereen ziet het zoals hij/zij het wil hé. Ik heb geen probleem hoe jij leeft, hoe eender wie leeft. Het lijkt me enkel vreemd dat men standpunten verdedigt, die men zelf niet handhaaft. Net zoals uw voormalig voorzitter, separatist, voor de Belgische zaak opkwam. Het zegt spijtig genoeg veel over de geloofwaardigheid van zulke personen.
Wat betreft wet op de privacy: daar moet je niet mee schermen hoor. Ik noem geen namen, vertel geen geheimen, en het is gemakkelijk na te vragen op het gemeentebestuur hoeveel mensen in welk huis wonen. Dus ja, ik ken die wet. Verder mijn oprecht excuus als ik u gekwetst mocht hebben, maar ik heb nog steeds geen antwoord op een inhoudelijke vraag hoe je een bepaald standpunt kan verdedigen, waar je zelf niet achter staat. Wat betreft uw programma etc. Voor de verkiezingen werden alle problemen in België door uw partij herleid tot 1 probleem, namelijk de kleur... Ik wil er tevens aan herinneren dat wij naast de standpunten, ook het programma hebben, wat verder draagt als enkel het standpunt rond België http://www.belgischeunie.be/_NED/programma.htm, en verder betaan er ook de argumenten aangehaald in de publicaties op de homepage, en onze aanverwante sites.[edit] [size=1]Edit:[/size]
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels! Laatst gewijzigd door Nello : 23 mei 2005 om 22:40. |
||
![]() |
![]() |
#256 | |||||||||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=3] Citaat:
Citaat:
That's a laugh, als je andere partijen probeert aan te vallen op iets dat je zelf ook probeert te verdedigen!!!![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 23 mei 2005 om 22:47. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
#257 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#258 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad, het gezin is een hoeksteen van de samenleving. Dat is evident.
![]() |
#259 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent u nu weer bezig Rudy? ![]() Oorspronkelijk bericht door Yann Rudy Van Nespen is de laatste dagen een haatcampagne begonnen tegen de belgicisten. Ik verdenk hem niet, maar ik sluit zijn betrokkenheid in deze affaire ook niet uit. |
|
![]() |