Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

Discussietools
Oud 8 juni 2005, 17:04   #241
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Zever in pakskes. gans je posting is antisemtitisch en niet antizionistisch. Waarom, omdat het allen gaat over Joden (die in Antwerpen wonen, met geen woorden rep jet het over de regering Sharon, de kolonisten, of de bezetting van vluchtelingnekampen.

is een Antwerpse aangelegenheid, geen Israelische

is een Antwerpse aangelegenheid, geen Israelische. De Palestijnen klagen juist dat de Isreali's niet genoeg opeengehoopt leven

Nederlands?? In Israel?

Zie je, geen enkele van je punten weerstaat de toets der kritiek. Ze hebben allen verband met joden, ,iet met Israel. Het is antisemitisch en iet anitzionistisch.
Ach man, ik ben anti-zionist en geen anti-semiet.
Maar ik mag toch wel kritiek geven op de joden hier in Antwerpen zeker. Of mag ik dat in mijn eigen land ook al niet meer. Het is ver gekomen, als nationalist, en dus bezorgd om mijn land, mag ik niet kritisch kijken naar een gemeenschap die helemaal afgezonderd leeft, geen Nederlands spreekt, en absoluut geen enige moeite doet om zich aan te passen. Straffe kost die ik hier nog mag meemaken.
Zijn jullie allemaal nog wel goed bij jullie hoofd?!
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 8 juni 2005, 17:12   #242
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Ik begin het trouwens aardig beu te worden dat extreem-links, communisten, ... Palestina (blijven) opeisen. Als er een partij is die het dichtste bij de Palestijnse zaak staat, dan is het de N-VA wel. Waarom eist een LSP bvb. dat thema op? Ideologisch gezien hebben julie er toch helemaal niets, maar dan ook niets, mee te maken. Of zijn julie ineens nationalisten geworden?
Oud 8 juni 2005, 17:16   #243
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Maar ik mag toch wel kritiek geven op de joden hier in Antwerpen zeker.
Als dat nodig zou zijn, zeker wel. Als het niet nodig is, wordt de toeschouwer wantrouwig.

Citaat:
Of mag ik dat in mijn eigen land ook al niet meer. Het is ver gekomen, als nationalist, en dus bezorgd om mijn land, mag ik niet kritisch kijken naar een gemeenschap die helemaal afgezonderd leeft, geen Nederlands spreekt, en absoluut geen enige moeite doet om zich aan te passen.
Het lijken spijkers op laag water, natuurlijk.

Wie heeft daar last van (buiten u dan)?

Egidius
Egidius is offline  
Oud 8 juni 2005, 17:19   #244
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ik mag toch wel kritiek geven op de joden hier in Antwerpen zeker. Of mag ik dat in mijn eigen land ook al niet meer. Het is ver gekomen, als nationalist, en dus bezorgd om mijn land, mag ik niet kritisch kijken naar een gemeenschap die helemaal afgezonderd leeft, geen Nederlands spreekt, en absoluut geen enige moeite doet om zich aan te passen. Straffe kost die ik hier nog mag meemaken.
Al je 'argumeneten' die je opsomde waren antisemitisch. Misschien ben je antizionistisch, maar je klinkt ferm antisemitisch.

Maar ik ben in een milde stemming. Leg mij eens haarfijn uit wat bovenstaatnde punten te maken heeft met Israel, de regering Sharon, de massamoorden van Sabra en Chatilla, etc.
Leg het mij eens uit.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by driewerf on 08-06-2005 at 18:21
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Al je 'argumeneten' die je opsomde waren antisemitisch. Misschien ben je antizionistisch, maar je klinkt ferm antisemitisch.

Maar ik ben in een milde stemming. Leg mij eens haarfijn uit wat bovenstaatnde punten te maken heeft met Israel, de regering Sharon, de massamoorden van Sabra en Chatilla, etc.
Leg het mij eens uit.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Al je 'argumeneten' die je opsomde waren antisemitisch. Misschien ben je antizionistisch, maar je klinkt ferm antisemitisch.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door driewerf : 8 juni 2005 om 17:21.
driewerf is offline  
Oud 8 juni 2005, 17:20   #245
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Als dat nodig zou zijn, zeker wel. Als het niet nodig is, wordt de toeschouwer wantrouwig.

Het lijken spijkers op laag water, natuurlijk.

Wie heeft daar last van (buiten u dan)?

Egidius
Ik denk dat het zeker nodig is dat er kritiek op komt. Maar niemand durft om hier iets op de zeggen uit vrees als anti-semiet te worden gecategoriseerd (wat spijtig genoeg de waarheid is). Iedereen zit wel (terecht) te kappen op de islamieten, maar als het over joden gaat: "Oh nee, ze zijn zo braaf meneer, ze doen niemand kwaad, en ze hebben toch nog wel altijd de holocaust meegemaakt he." Ik word daar ziek van.
Als er een gemeenschap is die niets doet qua aanpassen zijn het de joden wel, en dat moet gedaan zijn. Net zoals de islamieten dat moeten doen EN net zoals de franstaligen moeten doen die hier komen wonen. Als je dat niet wil, blijf dan weg. Simpel toch.
Oud 8 juni 2005, 17:21   #246
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat is uw interpretatie, ik weet van mijzelf dat ik anti-zionist ben en geen anti-semiet.
Oud 8 juni 2005, 17:25   #247
driewerf

Standaard

Leg mij eens haarfijn uit wat bovenstaatnde punten te maken heeft met Israel, de regering Sharon, de massamoorden van Sabra en Chatilla, etc.
Leg het mij eens uit.
driewerf is offline  
Oud 8 juni 2005, 17:32   #248
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Ik denk dat het zeker nodig is dat er kritiek op komt. Maar niemand durft om hier iets op de zeggen uit vrees als anti-semiet te worden gecategoriseerd (wat spijtig genoeg de waarheid is). Iedereen zit wel (terecht) te kappen op de islamieten, maar als het over joden gaat: "Oh nee, ze zijn zo braaf meneer, ze doen niemand kwaad, en ze hebben toch nog wel altijd de holocaust meegemaakt he." Ik word daar ziek van.
Als er een gemeenschap is die niets doet qua aanpassen zijn het de joden wel, en dat moet gedaan zijn. Net zoals de islamieten dat moeten doen EN net zoals de franstaligen moeten doen die hier komen wonen. Als je dat niet wil, blijf dan weg. Simpel toch.
Ze doen ook niemand kwaad!

En, hoewel op alle vlakken een ideologisch tegenstander: driewerf heeft je 'argumentatie' vakkundig weerlegd, en je gaat volledig af in deze discussie.
Patriot! is offline  
Oud 8 juni 2005, 17:34   #249
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Leg mij eens haarfijn uit wat bovenstaatnde punten te maken heeft met Israel, de regering Sharon, de massamoorden van Sabra en Chatilla, etc.
Leg het mij eens uit.
NIETS, daar gaat het mij ook niet over in deze diskussie. Maar als ze mij verwijten anti-semiet te zijn, kaats ik de bal terug door te zeggen dat ik dat niet ben, en te zeggen wat ik wél ben: een anti-zionist.
Maar mijn kommentaar op de joden hier in Antwerpen heeft op zich niets te maken met een bepaalde ideologie die ik al dan niet aanhang.
Het is de gewone kritiek die altijd op moslims wordt gegeven die ik nu eens wil plaatsen bij de joden, die er ook wat van kunne, (of net niet, natuurlijk).
Oud 8 juni 2005, 17:46   #250
driewerf

Standaard

Citaat:
NIETS, daar gaat het mij ook niet over in deze diskussie. Maar als ze mij verwijten anti-semiet te zijn, kaats ik de bal terug door te zeggen dat ik dat niet ben, en te zeggen wat ik wél ben: een anti-zionist.
Maar mijn kommentaar op de joden hier in Antwerpen heeft op zich niets te maken met een bepaalde ideologie die ik al dan niet aanhang.
Het is de gewone kritiek die altijd op moslims wordt gegeven die ik nu eens wil plaatsen bij de joden, die er ook wat van kunne, (of net niet, natuurlijk).
In deze topic ben je er nog niet in geslaagd ook maar een anti-zionistisch punt aan te raken. Het enige dat ik hier gelezen heb is antisemitisme. Maar goed, zoals ik eerder al schreef, ik ben vandaag in een milde stemming.
dus als ik deze topic zag, waarin jij ook gepost had;
http://forum.politics.be/showthread.php?t=35467
dacht ik aha, hier zal Vlaamsnationalist het beeld wel rechttrekken. Edoch, daar waar je de antizionist en jezelf eens wakker zou kunnen maken slaag je er alleen in om verder op moslims te kappen, en in de Israerl-Palestijnse zaak is dat het door jou zo beminde Palestijnse volk. Begrijpe wie kan.
driewerf is offline  
Oud 8 juni 2005, 17:50   #251
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
In deze topic ben je er nog niet in geslaagd ook maar een anti-zionistisch punt aan te raken. Het enige dat ik hier gelezen heb is antisemitisme. Maar goed, zoals ik eerder al schreef, ik ben vandaag in een milde stemming.
dus als ik deze topic zag, waarin jij ook gepost had;
http://forum.politics.be/showthread.php?t=35467
dacht ik aha, hier zal Vlaamsnationalist het beeld wel rechttrekken. Edoch, daar waar je de antizionist en jezelf eens wakker zou kunnen maken slaag je er alleen in om verder op moslims te kappen, en in de Israerl-Palestijnse zaak is dat het door jou zo beminde Palestijnse volk. Begrijpe wie kan.
Waar kap ik op moslims (niet dat dat zo slecht zou zijn, iedereen moet kritiek kunnen krijgen)? Maar waar?
Oud 8 juni 2005, 18:05   #252
driewerf

Standaard

' t is mij geheel niet duidelijk hoe anders ik ditmoet interpreteren.[edit]
[size=1]After edit by driewerf on 08-06-2005 at 19:06
Reason:

' t is mij geheel niet duidelijk hoe anders ik ditmoet interpreteren.[/size]

' t is mij geheel niet duidelijk hoe anders ik [urr=http://forum.politics.be/showpost.php?p=1133587&postcount=15]dit[/url]moet interpreteren.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door driewerf : 8 juni 2005 om 18:06.
driewerf is offline  
Oud 8 juni 2005, 18:35   #253
Trajanus
Banneling

Trajanus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lenin
Ik heb niets tegen Joden, ik bewonder ze wel. En ook zij waren vijanden van onze vijanden, de verderfelijke fascisten.
Uw massamoord-idool Stalin had er anders ook geen problemen mee Joden te vervolgen en uit de weg te ruimen als hem dat goed uitkwam...!

[size=1][/size]
Trajanus is offline  
Oud 8 juni 2005, 18:36   #254
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
' t is mij geheel niet duidelijk hoe anders ik ditmoet interpreteren.
Redelijk radikaal, maar ja, dat moet waarschijnlijk om hun moskees vol te krijgen. Niet slecht over de gehele lijn.

=

Wat die ?imam? zegt is redelijk radikaal is. Maar hij krijgt z'n moskee dan toch ook maar vol he. Ik vind zijn redevoering voor een groot deel zeker niet slecht tot zelfs goed.

==> Waar kap ik nu op de imam die pro-palestina dingen zegt? Nergens.
Oud 8 juni 2005, 18:51   #255
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Joden zijn geïntegreerd!
sure..

En je argument dat ze "goed zijn voor de economie" vind ik trouwens maar een half argument: Is dat nog "onze" economie, als dat geschiedt in afgesloten wijken, met mensen die van toeten of blazen weten als het gaat om óns land, maar wel de Torah uit hun hoofd leren en zich kleden zoals ze in Israël aan de klaagmuur staan?

En verder spreken velen van hen niet eens Nederlands, houden ze hier Engelstalige congressen en zitten met hun hoofd in virtueel Israël ipv moeite te doen om hun gastland mee op te bouwen.

Meehelpen aan de economie is éen ding, zich integreren een ander.
Ambiorix is offline  
Oud 8 juni 2005, 18:52   #256
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
sure..

En je argument dat ze "goed zijn voor de economie" vind ik trouwens maar een half argument: Is dat nog "onze" economie, als dat geschiedt in afgesloten wijken, met mensen die van toeten of blazen weten als het gaat om óns land, maar wel de Torah uit hun hoofd leren en zich kleden zoals ze in Israël aan de klaagmuur staan?

En verder spreken velen van hen niet eens Nederlands, houden ze hier Engelstalige congressen en zitten met hun hoofd in virtueel Israël ipv moeite te doen om hun gastland mee op te bouwen.

Meehelpen aan de economie is éen ding, zich integreren een ander.
VUILE ANTI-SEMIET !!!!
[size=1](niet echt bedoeld hoor )[/size]
Oud 8 juni 2005, 18:54   #257
Ambiorix

Standaard

In heel deze discussie geef ik anders wel toe dat hét problematische niet ligt bij de Joden, om de eenvoudige reden dat zij in absolute aantallen (op demografisch vlak) een stuk minder vertegenwoordigd zijn dan de Arabische wereld.
Maar dat is nog steeds geen reden om het éne volk anders te behandelen dan het andere.[edit]
[size=1]After edit by Zwart & Geel on 08-06-2005 at 19:57
Reason:

In heel deze discussie geef ik anders wel toe dat hét problematische niet ligt bij de Joden, om de eenvoudige reden dat zij in absolute aantallen (op demografisch vlak) een stuk minder vertegenwoordigd zijn dan de Arabische wereld.
Maar dat is nog steeds geen reden om het éne volk anders te behandelen dan het andere.[/size]

In heel deze discussie geef ik anders wel toe dat hét problematische niet ligt bij de Joden, om de eenvoudige reden dat zij in absolute aantallen (en natuurlijk op demografisch vlak) een stuk minder vertegenwoordigd zijn dan de Arabische wereld.
Maar dat is nog steeds geen reden om het éne volk anders te behandelen dan het andere.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 8 juni 2005 om 18:57.
Ambiorix is offline  
Oud 8 juni 2005, 18:56   #258
Ambiorix

Standaard

Citaat:
VUILE ANTI-SEMIET !!!!
[size=1](niet echt bedoeld hoor )[/size]
OH
geschokt dat ik ben
Ambiorix is offline  
Oud 8 juni 2005, 19:14   #259
Ambiorix

Standaard

trouwens anti-semitisme is een slechte term in deze discussie, semieten omvatten immers ook Palestijnen en andere Arabische volkeren.
Ambiorix is offline  
Oud 8 juni 2005, 19:16   #260
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Zever in pakskes. gans je posting is antisemtitisch en niet antizionistisch. Waarom, omdat het allen gaat over Joden (die in Antwerpen wonen, met geen woorden rep jet het over de regering Sharon, de kolonisten, of de bezetting van vluchtelingnekampen.

is een Antwerpse aangelegenheid, geen Israelische

is een Antwerpse aangelegenheid, geen Israelische. De Palestijnen klagen juist dat de Isreali's niet genoeg opeengehoopt leven

Nederlands?? In Israel?

Zie je, geen enkele van je punten weerstaat de toets der kritiek. Ze hebben allen verband met joden, ,iet met Israel. Het is antisemitisch en iet anitzionistisch.
euhm, wie is er hier over het Midden-Oosten begonnen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Overigens niet verwonderlijk dat de N-VA in het conflict in het Midden Oosten openlijk de kant van de terroristen kiest.
En natuurlijk zijn dat Antwerpse aangelegenheden. Voor mij heeft dat ook niks te maken met de hele Israël/palestina discussie. Dus eigelijk moest dat hier niet ter sprake komen.
Ambiorix is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be