![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ik mag toch wel kritiek geven op de joden hier in Antwerpen zeker. Of mag ik dat in mijn eigen land ook al niet meer. Het is ver gekomen, als nationalist, en dus bezorgd om mijn land, mag ik niet kritisch kijken naar een gemeenschap die helemaal afgezonderd leeft, geen Nederlands spreekt, en absoluut geen enige moeite doet om zich aan te passen. Straffe kost die ik hier nog mag meemaken. Zijn jullie allemaal nog wel goed bij jullie hoofd?! |
|
![]() |
![]() |
#242 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik begin het trouwens aardig beu te worden dat extreem-links, communisten, ... Palestina (blijven) opeisen. Als er een partij is die het dichtste bij de Palestijnse zaak staat, dan is het de N-VA wel. Waarom eist een LSP bvb. dat thema op? Ideologisch gezien hebben julie er toch helemaal niets, maar dan ook niets, mee te maken. Of zijn julie ineens nationalisten geworden?
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie heeft daar last van (buiten u dan)? Egidius |
||
![]() |
![]() |
#244 | |||||
|
![]() Citaat:
Maar ik ben in een milde stemming. Leg mij eens haarfijn uit wat bovenstaatnde punten te maken heeft met Israel, de regering Sharon, de massamoorden van Sabra en Chatilla, etc. Leg het mij eens uit.[edit] [size=1]Edit:[/size]
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 8 juni 2005 om 17:21. |
|||||
![]() |
![]() |
#245 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Als er een gemeenschap is die niets doet qua aanpassen zijn het de joden wel, en dat moet gedaan zijn. Net zoals de islamieten dat moeten doen EN net zoals de franstaligen moeten doen die hier komen wonen. Als je dat niet wil, blijf dan weg. Simpel toch. |
|
![]() |
![]() |
#246 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#247 |
|
![]() Leg mij eens haarfijn uit wat bovenstaatnde punten te maken heeft met Israel, de regering Sharon, de massamoorden van Sabra en Chatilla, etc.
Leg het mij eens uit.
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En, hoewel op alle vlakken een ideologisch tegenstander: driewerf heeft je 'argumentatie' vakkundig weerlegd, en je gaat volledig af in deze discussie. |
|
![]() |
![]() |
#249 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar mijn kommentaar op de joden hier in Antwerpen heeft op zich niets te maken met een bepaalde ideologie die ik al dan niet aanhang. Het is de gewone kritiek die altijd op moslims wordt gegeven die ik nu eens wil plaatsen bij de joden, die er ook wat van kunne, (of net niet, natuurlijk). |
|
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
dus als ik deze topic zag, waarin jij ook gepost had; http://forum.politics.be/showthread.php?t=35467 dacht ik aha, hier zal Vlaamsnationalist het beeld wel rechttrekken. Edoch, daar waar je de antizionist en jezelf eens wakker zou kunnen maken slaag je er alleen in om verder op moslims te kappen, en in de Israerl-Palestijnse zaak is dat het door jou zo beminde Palestijnse volk. Begrijpe wie kan.
![]() |
#251 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#252 | ||
|
![]() ' t is mij geheel niet duidelijk hoe anders ik ditmoet interpreteren.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 8 juni 2005 om 18:06. |
||
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1][/size] |
|
![]() |
![]() |
#254 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() = Wat die ?imam? zegt is redelijk radikaal is. Maar hij krijgt z'n moskee dan toch ook maar vol he. Ik vind zijn redevoering voor een groot deel zeker niet slecht tot zelfs goed. ==> Waar kap ik nu op de imam die pro-palestina dingen zegt? Nergens. |
|
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
![]() En je argument dat ze "goed zijn voor de economie" vind ik trouwens maar een half argument: Is dat nog "onze" economie, als dat geschiedt in afgesloten wijken, met mensen die van toeten of blazen weten als het gaat om óns land, maar wel de Torah uit hun hoofd leren en zich kleden zoals ze in Israël aan de klaagmuur staan? En verder spreken velen van hen niet eens Nederlands, houden ze hier Engelstalige congressen en zitten met hun hoofd in virtueel Israël ipv moeite te doen om hun gastland mee op te bouwen. Meehelpen aan de economie is éen ding, zich integreren een ander. |
|
![]() |
![]() |
#256 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
[size=1](niet echt bedoeld hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#257 | ||
|
![]() In heel deze discussie geef ik anders wel toe dat hét problematische niet ligt bij de Joden, om de eenvoudige reden dat zij in absolute aantallen (op demografisch vlak) een stuk minder vertegenwoordigd zijn dan de Arabische wereld.
Maar dat is nog steeds geen reden om het éne volk anders te behandelen dan het andere.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 8 juni 2005 om 18:57. |
||
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
geschokt dat ik ben ![]() |
|
![]() |
![]() |
#259 |
|
![]() trouwens anti-semitisme is een slechte term in deze discussie, semieten omvatten immers ook Palestijnen en andere Arabische volkeren.
|
![]() |
![]() |
#260 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |