Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2005, 23:17   #241
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Willemenzovoort heeft de gewoonte zich in cryptische raadsels te hullen van zodra hij in het nauw gedreven is.
Dat heb ik ook al enkele keren ondervonden.
Niks van aantrekken. Hij doet in die gevallen alleen een poging het laatste (onbegrijpelijke) woord te hebben.
Het bewijst dat zijn idee van DE islam tegen het westen niet klopt. Van het moment dat je dieper op bepaalde standpunten in gaat, moet hij de rol lossen bij gebrek aan argumenten.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2005, 23:24   #242
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Het bewijst dat zijn idee van DE islam tegen het westen niet klopt. Van het moment dat je dieper op bepaalde standpunten in gaat, moet hij de rol lossen bij gebrek aan argumenten.
Hehe, te veel eer.

Lees gewoon de koran, in veel talen op Internet en sowieso bedoeld om (mij) te bekeren dus "kwaliteit van de vertaling" boven verdenking verheven.

Overigens, de (groene) kikker werd nooit gekust door de prinses; prinsen voldoende ter beschikking maar pratende kikkers zijn zeldzaam dus hij ging mee in haar mantelzak, richting hof-vijver.

http://www.redouan.nl/koran_nl.htm
Oud 2 augustus 2005, 16:10   #243
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD
Lees gewoon de koran, in veel talen op Internet en sowieso bedoeld om (mij) te bekeren dus "kwaliteit van de vertaling" boven verdenking verheven.
Elke mens met gezond verstand weet dat hij niet alles letterlijk moet nemen wat in de koran staat. We zitten immers niet meer in de Middeleeuwen. Alleen idioten nemen nemen alles letterlijk. Hetzelfde geldt voor christen- en joodse fundamentalisten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD
Overigens, de (groene) kikker werd nooit gekust door de prinses; prinsen voldoende ter beschikking maar pratende kikkers zijn zeldzaam dus hij ging mee in haar mantelzak, richting hof-vijver.
http://www.redouan.nl/koran_nl.htm
En wat mag dit verhaaltje over pratende kikkers te maken hebben met de islam?
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2005, 00:42   #244
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

als ik een europees instituut zou willen openen in saudi-arabie of in marrocco of zo een van die landen, waar wij, uitgeweken belgen, fransen, duitsers enz., mekaar kunnen ontmoeten en gezellig pinten kunnen pakken en varkenskoteletten braden s'zondags, en met de feestdagen(kerstmis, pasen, allerheiligen enz.), zou ik daarvoor subsidies van de staat aldaar voor kunnen krijgen?Jaja, ik weet het, ik ben niet serieus,maar ik denk altijd zo van, al wat die jongens hier klaarkrijgen, hoe zou dat gaan als ik dat bij hun thuis zou doen...alcool aan de schooljongens in saudi-arabie verkopen bvb., of in marrocco een polietieagent ineentimmeren ,een wegversperring ineenrammen met een mercedes...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2005, 00:46   #245
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
als ik een europees instituut zou willen openen in saudi-arabie of in marrocco of zo een van die landen, waar wij, uitgeweken belgen, fransen, duitsers enz., mekaar kunnen ontmoeten en gezellig pinten kunnen pakken en varkenskoteletten braden s'zondags, en met de feestdagen(kerstmis, pasen, allerheiligen enz.), zou ik daarvoor subsidies van de staat aldaar voor kunnen krijgen?Jaja, ik weet het, ik ben niet serieus,maar ik denk altijd zo van, al wat die jongens hier klaarkrijgen, hoe zou dat gaan als ik dat bij hun thuis zou doen...alcool aan de schooljongens in saudi-arabie verkopen bvb., of in marrocco een polietieagent ineentimmeren ,een wegversperring ineenrammen met een mercedes...
Ja, wederkerigheidsbeginsel.

Begin eens met een aanvraagje in Mekka.
Oud 8 augustus 2005, 10:15   #246
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Denkt u dat de toeristische trekpleisters in Marokko, Turkije, Egypte, Tunesië enzovoorts, waar heel wat westerse decadentie wordt aangetrokken en tentoongespreid, waar talloze islamieten de verleiding van sex and drugs and rock'n'roll niet kunnen weerstaan, geen overheidssubsidies krijgen?
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2005, 01:15   #247
carlgustaaf
Banneling

Standaard overgeven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Een positieve evolutie... Afstapping van de Nederlandse cultuur, en een versteviging van de Arabische positie. De "Peace of Surrender" is misschien een goede oplossing voor de spanningen tussen allochtonen & autochtonen.
surrender=(zich) overgeven.Overgeven heeft 2 betekenissen in het nederlands: surrender en kotsen.Vergeet uw positieve evolutie maar, of verander drastisch uw strategie: afstapping v/d arabische kultuur, integratie in de nederlandse.Je bent trouwens al heel wat meer geintegreerd dan je zelf denkt, praat correct nederlands, alhoewel een beetje te veel doorspekt met engelse uitdrukkingen(anglo-amerikaanse invloed), en ik ben zeker dat je dagelijks leven weinig verschilt van dat van een doorsnee belgische student.Binnenkort word er getrouwd,kinderen die naar belgische-of nederlandse- scholen gaan...hoelang zal het nog duren voor de westerse maatschappij je verteerd heeft? Toen ik jong was had ik een spaanse schoolkameraad, die vertelde me , dat ,als hij op vakantie ging in het geboortedorp van z'n ouders , de kinderen daar hem uitscholden voor "vuile belg".Vuil was hij niet, nee, maar belg ? Precies toch al te veel voor die andere kinderen, al een beetje.Blijf nog een tijdje hier,en dan word je het helemaal, gegarandeerd
Oud 13 augustus 2005, 01:37   #248
carlgustaaf
Banneling

Standaard verleiding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Denkt u dat de toeristische trekpleisters in Marokko, Turkije, Egypte, Tunesië enzovoorts, waar heel wat westerse decadentie wordt aangetrokken en tentoongespreid, waar talloze islamieten de verleiding van sex and drugs and rock'n'roll niet kunnen weerstaan, geen overheidssubsidies krijgen?
De verleiding van drugs niet kunnen weerstaan?Door de schuld van de westerse toeristen?Bent u serieus?Marrocco is de grootste hasjiesj uitvoerder richting europa van heel de wereld.Wat de rock 'n roll betreft,als ze daar wat meer naar luisteren , daar zie ik geen kwaad in, kan hun geen slecht doen.De sex...Tegen sex-tourisme zou inderdaad harder moeten opgetreden worden,maar vermits de politie in die landen heel slecht betaald word, is er veel corruptie en gaan de pedofielen en ander gespuis vrijuit, als ze maar wat afdokken.Naar het schijnt kunnen ze nu echter in hun eigen land vervolgt worden, voor feiten die elders plaats vonden.Ten laatste, de overheidssubsidies?Wie krijgt die?Vakantieclubs stijl "club mediterannee", grote hotels die aan buitenlanders behoren?Als dat het geval is dan is het omdat ze er aan winnen, zeker niet uit goeder harte.Omdat ze er profijt uit trekken.Maar kunt u mij zeggen welk profijt de belastingbetaler van een "Arabisch Instituut" gaat hebben.Het zou me toch verwonderen dat de staat daar geld mmeee zou verdienen!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be