![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lees gewoon de koran, in veel talen op Internet en sowieso bedoeld om (mij) te bekeren dus "kwaliteit van de vertaling" boven verdenking verheven. Overigens, de (groene) kikker werd nooit gekust door de prinses; prinsen voldoende ter beschikking maar pratende kikkers zijn zeldzaam dus hij ging mee in haar mantelzak, richting hof-vijver. http://www.redouan.nl/koran_nl.htm
![]() |
![]() |
#243 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() als ik een europees instituut zou willen openen in saudi-arabie of in marrocco of zo een van die landen, waar wij, uitgeweken belgen, fransen, duitsers enz., mekaar kunnen ontmoeten en gezellig pinten kunnen pakken en varkenskoteletten braden s'zondags, en met de feestdagen(kerstmis, pasen, allerheiligen enz.), zou ik daarvoor subsidies van de staat aldaar voor kunnen krijgen?Jaja, ik weet het, ik ben niet serieus,maar ik denk altijd zo van, al wat die jongens hier klaarkrijgen, hoe zou dat gaan als ik dat bij hun thuis zou doen...alcool aan de schooljongens in saudi-arabie verkopen bvb., of in marrocco een polietieagent ineentimmeren ,een wegversperring ineenrammen met een mercedes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Begin eens met een aanvraagje in Mekka.
![]() |
![]() |
#246 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |