![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
(hmm, we zijn precies rondjes aan't draaien. uiteindelijk zal jij er altijd een biologisch antwoord op vinden dat ik niet kan weerleggen, en ik zie het altijd een andere dimensie want ik kijk meer naar het resultaat, verricht door een soort mét zijn verstand.) |
|
|
|
|
|
#243 | |||||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
volgens Nederlands Prisma Woordenboek : dr.g.j visser Heb ik gelijk dus van een afgang kan er geen sprake zijn. Het hangt er gewoon van af welke woordenboek je gebruikt. zal me een Van Daele aanschaffen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn Laatst gewijzigd door phoebe : 21 juni 2005 om 00:32. |
|||||||
|
|
|
|
#244 | |||||
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Praetorian : 21 juni 2005 om 00:23. |
|||||
|
|
|
|
#245 | ||||||||||
|
Parlementsvoorzitter
|
[quote=Zwart & Geel][size=3]su·jet[/size] (het ~, ~ten)
1 onguur individu => element 2 [taalk.] geheel van gebeurtenissen en motieven in de volgorde zoals het zoals ik al vernoemde ik ga een Van Daele aanschaffen, die blijkt veel uitgebreider te zijn.[edit] [size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn Laatst gewijzigd door phoebe : 21 juni 2005 om 00:37. |
||||||||||
|
|
|
|
#246 | |||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Prisma woordenboek DR. G.J. Vissers sujet: verdacht persoon Blz 239 dat u zich moet afwenden van een argument en met schelden moet beginnen als u om argumentatie verlegen zit Citaat:
|
|
|
#247 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het samenleven van diersoorten, vaak zeer georganiseerd in kuddes, scholen, gemeenschappen, spreekt je trouwens tegen. De mens is trouwens ook niet steeds een voorbeeld van samenwerking. Ook niet in situaties waar andere mensen hun grootste gevaar blijken. Citaat:
Jij poneert ten stelligste dat ze het niet hebben. Ik toets gewoon even je argumenten. Citaat:
Je projecteert opnieuw de door en voor jou gewenste gevolgen van rede op de dieren. M.a.w. je wil hen jouw visie op vooruitgang en geluk 'opdringen'. Enkel omdat ze niet aan dat criterium voldoen (dat volgens jou uit gebruik van de rede voortspruit) trek je een algemene conclusie. Uit de afwezigheid van één factor die dan nog puur arbitrair uit jouw visie stamt, ontken je een geheel. Afwezigheid van slagroom wil niet zeggen dat er geen taart kan zijn. Citaat:
Wie de stelling naar voor schuift moet met argumenten komen. Tot hiertoe las ik er geen overtuigende. Citaat:
De afwezigheid van slechts één gevolg van onze rede, gebruik jij om een algemene conclusie aan te verbinden voor de algehele afwezigheid van rede bij de dieren. Een bewijsvoering leveren is ook niet aan alle mensen met rede begaafd besteed. Niet elke mens met rede begaafd heeft de behoefte om die rede te etaleren. Trouwens, we hebben enkel onze rede om diezelfde rede te verklaren, en zoals je weet sluipen bij dergelijke gevallen van recursie onherroepelijk paradoxen in je redenering, die de rede wel eens flink onderuit kunnen halen. Als je dus redelijk bent, dan zal je inzien dat er niet echt reden is om aan te nemen dat het zeker is dat dieren geen rede kunnen bezitten.
|
|
|
|
#248 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=233 Citaat:
Er is dus wel degelijk sprake van een afgang: je probeerde op een halfslachtige manier mijn kennis van de Nederlandse taal in twijfel te trekken en dat heeft zich duidelijk tegen je gekeerd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
#249 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Verkondigen dat alle islamieten criminelen en extremisten zijn, is een onweerlegbaar strafbaar feit. Jammer dat het parket niet zelf het initiatief neemt om dat te bestrijden. |
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En waarom Yossarian anderzijds niet mag zeggen dat VB'ers zwijnen zijn, als het recht op vrije meningsuiting zo onbeperkt hoort te zijn? |
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#255 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Het is toch begrijpelijk (maar daarom niet juist) dat de zo trage mens, die niet eens kan vliegen als hij van een rots valt, die veel minder goed ruikt als een poedeltje, die niet zo ver en zo scherp kan kijken als de meeste vogels, die een slechter geheugen heeft dan een olifant, zichzelf toch het belangrijkst vindt. Citaat:
Waarschijnlijk vinden zelfs wormen zich belangrijker dan mensen (ook weer: wat daarom nog niet juist is): als een worm in een situatie komt dat hij zijn geliefde soortgenoten kan redden door een kip of een mens te doden of bijvoorbeeld te laten verdrinken, zal hij het ook niet laten, veronderstel ik. Is die keuze voor het redden van een soortgenoot een objectief bewijs dat de een belangrijker is dan de andere? |
||
|
|
|
|
#256 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Zij is zo eigenwijs en impulsief dat zij iemand van onderontwikkeling denkt te mogen beschuldigen omdat zij zelf het verschil niet kent tussen sujet (onguur individu) en suspect (verdacht). Zou zij nu een toontje lager zingen? Ik heb er eigenlijk compassie mee. Ik zal haar ego nu maar een tijdje sparen... |
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#258 | ||
|
Gouverneur
|
Jawadde phoebe, wat heb jij gegeten vandaag[edit]
Laatst gewijzigd door Dekoster : 21 juni 2005 om 11:49. |
||
|
|
|
|
#259 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#260 | |
|
|
Citaat:
Jean Marie de dekker had het onlangs nog over de Jeanettenspelen, dat is ook discriminerend. Laat ons de dotatie van de VLD afnemen. De uitlatingen van Jose Happart zijn bij momenten racistisch. Laat ons de dotatie van de PS afnemen. enz. Uiteindelijk kunnen we dan zonder dotaties politiek voeren, misschien geen slecht einddoel, ik stel me echter wel vragen bij uw redenering erachter.
|