![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In heel Europa wordt er alles aan gedaan om terroristische aanslagen te vermijden en om daders van en hun medewerkers, financiers enz. op te sporen. Door het op een onbesuisde manier aan te pakken is er zelfs al een onschuldig slachtoffer gevallen. Bepaalde vrijheden komen in het gedrang door de verscherpte maatregelen. En ga zo maar door. En jij komt hiet zomaar vertellen dat het terrorisme niet vervolgd mag worden. Kom jij misschien van die nieuwe planeet die onlangs ontdekt is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Dus als ik je goed begrijp is discriminatie verboden. Op één uitzondering na : als je sympathie hebt voor minstens 1 programmapunt van het VB, moet je vervolgd worden, uit de vakbond gesmeten worden, in de cel gestopt worden. Enkele punten die mijn sympathie krijgen : strengere bestraffing van misdaad, strenger optreden tegen corruptie, afschaffen koningshuis, ... Enkele punten waar ik het helemaal niet mee eens ben : apartheidsscholen, meer blauw op de straat, ... Maar voor jou is dit taboe : VB staat voor de duivel en links voor de alleswetende onfeilbare leiders. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar ergens zeg ik dat? In had het in die post over het terrorisme dat volgens jou niet vervolgd mag worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
waar heel mooie muziek op basis van mantra's te vinden is. Ik wist niet dat je een fan was van new age muziek.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Methoden Hersenspoeling kan bereikt worden met verschillende methoden. In verreweg de meeste gevallen komt er dwang aan te pas. De meestgebruikte is het onderwerpen van een persoon aan een eindeloze stroom van input, in de vorm van lectuur, films en praatsessies die vaak uren of dagen kunnen duren. Doel is de weerstand te overwinnen en de persoon zijn oude denkpatroon te doen loslaten. Wanneer we van hersenspoeling spreken, ligt de nadruk op het vernietigen van het oude gedachtenpatroon. Vaak wordt de weerstand gebroken met hulpmiddelen. Het onthouden van slaap was een in Nazi-Duitsland en Rusland gebruikt middel. Dit geschiedde door een sirene in een felverlichte cel. Ook het toedienen van drugs kan helpen de persoon ontvankelijker te maken. Door iemands eetpatroon te verstoren, zal de stofwisseling verstoord worden en de weerstand verzwakken. Dit bereikt men ook door de lichamelijke intimiteit te schenden, bijvoorbeeld door iemand zich te laten uitkleden, of zijn intieme lichaamsdelen te schenden (anus, borsten, penis, vagina). In een aantal gevallen wordt de persoon ook lichamelijk mishandeld. Ceauçescu's Securitate had een eigen manier van hersenspoeling en indoctrinatie ontwikkeld. Wanneer iemand zodanig was gemarteld en geïndoctrineerd dat hij zich bij de staat had aangesloten, werd hij gedwongen om een ander, meestal een vriend of familielid, te martelen en hersenspoelen. De persoon was hiermee slachtoffer en dader tegelijk, waardoor de binding met de Securitate sterker werd. In het boek "1984" van George Orwell wordt de hoofdpersoon gehersenspoeld. Allereerst wordt hij voortdurend in elkaar geslagen door bewakers. Daarna verschijnt 'O Brien ten tonele: in plaats van verzetsheld blijkt hij lid van de Denkpolitie! 'O Brien slaat iedere vertrouwde norm en waarde van de hoofdpersoon de grond in. Hij martelt de hoofdpersoon met een machine, en laat hem zelfs twijfelen aan het basisidee dat twee plus twee vier is. Uiteindelijk wordt de hoofdpersoon in kamer 101 met zijn ergste angst geconfronteerd: ratten. Nu is hij volledig gehersenspoeld: alle oude normen, waarden en strijdlust zijn verdwenen, en hij accepteert iedere suggestie van het regime. Mag ik vragen hoe ze in België dit voor elkaar krijgen. We herinneren ons zelfs die hersenspoelingsessies niet eens meer ![]() Hun technieken moeten uitermate verfijnd zijn ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het VB heeft zo z'n dogma's - vreemdelingen maken onze economie kapot - islamieten zijn terroristen - alle niet VB'ers zijn linksen - ... dat je evengoed tegen de muren kunt discussieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik, als felle tegenstander van het VB, heb hier al acties van het VB toegejuigd. Tegenstanders (andere partijen dus die het VB onder de noemer linkies plaatst) krijgen het hier ook van mij (en ander VB tegenstanders) ook te vergelden. Open your eyes .... Ondek een mooie kleur: GRIJS
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PAJOT : 3 augustus 2005 om 12:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |||||
|
![]() Citaat:
"maar indien hij iets minder leugens vertelt en systematisch mensen kwetst dan zal hij misschien geen dreigbrieven krijgen" Arme Nicolas... ![]() ![]() ![]() Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 3 augustus 2005 om 12:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |||||
|
![]() Citaat:
Ik denk dat gij: 1/ niet in het Waasland of omstreken woont 2/ de nationale politiek al enkele jaren niet meer gevolgd hebt 3/ te weinig op café komt 4/ nooit met zelfstandigen praat Mag ik de realiteit anno 2005 kernachtig voor u samenvatten? 1/ de VLD gaat bij de gemeenteraadsverkiezingen een nederlaag tegemoet zoals we in Vlaanderen nog nooit meegemaakt hebben 2/ speciaal in het Waasland, blijven er van de VLD nauwelijks nog enkel brokstukjes over (velen dekken zich nu al in via plaatselijke lijsten) 3/ het Belang gaat in het Waasland op verschillende plaatsen boven de 30 pct komen, in Beveren vreest men zelfs voor een absolute meerderheid 4/ een belangrijk deel van de middenstand en vrije beroepen stemt al jaren voor het Belang, en dat is groeiende 5/ het aandeel middenstand en vrije beroepen in het VLD-stemmenbestand is stilaan onbetekenend aan het worden Nu gij. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 3 augustus 2005 om 12:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Idd. zo werkt dat : dreigbrief Willockx : die smerige racisten van het Blok Dreigbrief De Winter : hij moet zijn mond maar houden. De dictatoriale trekjes bij de 'linkies' beginnen angstwekkende vormen aan te nemen. Daar is het Vlaams Belang maar klein bier tegen. Dat hebben ze zelfs niet in de gaten! Maar laat ze maar tekeer gaan : de geschiedenis leert ons hoe contraproduktief zulks werkt. De linkse media in dit land, samen met blok bashers, jagen dag na dag nieuwe stemmers naar het Belang. Voor mij niet gelaten. Wat ook tot nadenken stemt : hoe meer de dagelijkse realiteit het gelijk van het Vlaams Belang bewijst, hoe erger het Vlaams Belang verrot wordt gescholden. Een graadmeter die kan tellen !!
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Citaat:
Wel een bepaalde, progressief-flamingantische fractie in en rond de voormalige VU. Het VB daarentegen heeft zich steeds meer geïdentificeerd met staatsnationalisten zoals LePen. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mijn stelling is mijn persoonlijke mening en niet opgelegd door partijen, media, enz. Ik wil best in discussie treden met je over de duivel en het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
(bij uitbr.) vastomlijnd, aan geen beredenering meer onderworpen leerstelling op niet-religieus gebied. Als ik het VB zie als de duivel is dat een beredeneerde stelling. Vooraleer ik deze stelling kenbaar maakte, ben ik uitgegaan van de doelstellingen en de daartoe gebruikte methoden die het VB hanteert, en dan kom ik tot het besluit dat het VB eerder demonisch is dan engelachtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |