![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is alleen maar een goedkope manier om niet in te zien wat er echt gezegd wordt. De mensen die de NWO onderzocht hebben, zien in dat 'educatie' of wat er voor door moet gaan, is opgezet om mensen 'dicht te timmeren" zodat we niet zien wat er voor onze ogen gebeurt. De NWO komt met een sneltrein vaart op ons af. Maar de meeste, vooral de hogeropgeleiden en zogenaamd 'begaafde" ontkennen het het sterkst omdat deze mensen vol zitten met de troep die de illuminati hun gevoerd heeft. Natuurlijk is dat effe slikken. Citaat:
[size=2]pindar[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 2 augustus 2005 om 09:55. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Slét. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() Pindar, ge zijt ne loebas.
( en ik geloof je toch lekker niet, ha-ha ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Binnenkort komen de slavendrijvers mij in de boeien slaan.
Ik wist het! |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
West geeft een mogelijke verklaring van de erosie van de sfinks en die is inderdaad niet belachelijker dan andere verklaringen. Jij besluit daaruit dat de het bewezen is dat de sfinks 12.500 jaren oud is en hiermee ga ik niet akkoord. Er zijn ook andere verklaringen dat de sfinks veel ouder is dan geschat. Ik weet niet meer wie (was dat ook niet West?) baseerde zich op de wanverhouding tussen het lichaam en het hoofd. Hij verklaarde dat door te stellen dat het oorspronkelijke hoofd dat van een leeuw was en pas later werd hieruit het hoofd van Kephren gekapt. Dat laatste (dat het hoofd dat van Kephren is) is al sedert 1880 door iedereen als vaststaande aanvaard. Nu komt egyptoloog Vassil Dobrev (verbonden aan het 'Institut Français d'Archéologie Orientale' in Kairo) op de proppen met de bewering dat het het hoofd is van Cheops (vader van Kephren) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zijn uitgangspunt is de authenticiteit van de kaarten van Piri Reis. Zie het onderzoek van Arlington Mallery (in samenwerking met Walters en Lineham) en volledig ondersteund door Paul-Emile Victor. Zijn die personen dan ook pseudo-wetenschappers. Men kan en mag kritiek hebben op Hapgood maar zijn stellingen zijn verdomd goed geargumenteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik nu nog Maroef Al'Sadid zou heten ofzo..
![]() |
![]() |
#249 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bewering dat deze kaart Antartica toont is echter fout. Het volstaat de kaart grondig te analyzeren om te zien dat het niet over Antartica gaat maar over de zuidkust van Zuid-Amerika. Toch doen velen alsof er een groot mysterie is rond deze kaart. Over de term pseudo-wetenschapper kan men discussiëren. Het kan best zijn dat een persoon prima wetenschappelijk werk produceert, en zich op sommige gebieden "laat gaan". Soms omdat hij ver buiten zijn discipline zit, soms om ideologische redenen, soms voor de lieve centjes...[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 augustus 2005 om 11:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heeft mij altijd al geïntrigeerd hoe mijn voorouders het voor mekaar gekregen hebben om zulk een kaart te tekenen. Noord- en Zuid-Amerika, Groenland en Antartica(een landmassa onder sneeuw en ijs) staan er o.a. op. Die laatste is nog vreemder zelfs aangezien men voor zo een resultaat ruimtevaart onder de knie moet hebben. Een bewijs te meer dat de wereldheerschappij aan de Ottomanen toebehoort. Ik eis een onvoorwaardelijke overgave van alle volkeren der Aarde.
![]() |
![]() |
#251 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Aan alle archeologen ergens te velde en verspreid over de wereld, kom terug naar huis en school u om tot ... Ik kan je zo tientallen "onverklare fenomenen" opsommen en neen ik geloof niet in NWO en holle-aarde theorien. Mag ik je een citaat voorleggen van Paul-Emile Victor (die persoon is je toch niet onbekend) "Les vrais scientifiques sont des poètes et des imaginitifs. Sans eux, la science n'existerait pas. Les autres sont des comptables et des épiciers: ils ne découvrent pas. Et d'ailleurs, que la vie serait ennuyeuse sans l'imagination!" Tot welk type behoort gij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien bedoelde Jozef dat er geen "onverklaarbare fenomenen" in de geschiedenis zijn, maar eventueel wel onverklaarde?
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ergens in de namiddag? Dat overgeven is echt een fulltime job hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#256 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hmm, we zullen het moeten verschuiven naar eind augustus. En die overgave is maar een formaliteit. Een kribbelke en een domiciliering om op regelmatige basis geld te storten op mijn bankrekening. Verder alle nationale vlaggen vervangen door de Turkse vlag. Meer is het niet. Niet te moeilijk maken, Parcifal.
![]() |
![]() |
#257 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over "onverklaarbare fenomenen" in de geschiedenis spreken impliceert dat het daarbij gaat om fenomenen waarvoor men geen rationele verklaring kan vinden. Mij zijn geen zo'n fenomenen bekend.
Uiteraard bedoel ik daarmee niet dat alles al afdoende verklaard is. Bepaalde alfabetten zijn bijvoorbeeld nog niet ontcijferd. Misschien zullen ze dat zelfs nooit zijn. Maar dat maakt van die alfabetten geen "onverklaarbaar fenomeen". Noem mij eens een "onverklaarbaar fenomeen"? Ik kan het ook niet helpen dat er mensen zijn die liever exotische verhalen uitvinden dan rationele verklaringen te accepteren. Een "onverklaarbaar fenomeen" zou bijvoorbeeld wel zoiets kunnen zijn als het openen van de Rode Zee voor Mozes en co. Dat behoort echter niet tot de geschiedenis maar tot godsdienst en mythe. Met godsdienst en mythe is niets verkeerd. Maar men moet ze niet verwarren met geschiedenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind je wel strak hé, dat ik dat zomaar durf zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |