![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1. De overdrager van de grond is saneringsplichtig, en is verantwoordelijk voor de sanering. 2. Men beroept zich enkel in bepaalde gevallen op historische vervuiling. In dit geval is dat zeer onwaarschijnlijk.
![]() |
![]() |
#242 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.geolab.be/noindex/nl/ovam/saner_vl.htm Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval, men beroept zich inderdaad op historische vervuiling in het geval van ... historische vervuiling. Zeer goed, bubbel Yanneman! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#246 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#247 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik moet nu weg Jan. Ik wens je nog een prettige dag op dit forum.
![]() |
#248 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In die tekst staat dus veel meer dan een loutere beschrijving van wat historische vervuiling is (dat betreft hoogstens één lijntje en dan nog indirect). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Historisch vervuild betekent niet dat de grond altijd vervuild zal blijven. Wel betekent dat dat onder de huidige omstandigheden de grond gedurende de beroepsactiviteit van het bedrijf erop gevestigd onaangeroerd kan blijven liggen. Bij verandering, uitbreiding of verkoop moet de zaak dan wel aangepakt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien weet u dat niet, maar tegenwoordig kan je geen grond meer verkopen zonder bodemattest. Dit bodemattest is ook noodzakelijk bij de verkoop van fabrieksterreinen. Indien blijkt dat er nu vervuiling is, dan zal worden nagegaan of het gaat om vervuiling door de beroepsactiviteit van de huidige eigenaar (en die kan dan verplicht worden tot sanering overeenkomstig de bepaling in het decreet) of dan wel om historische vervuiling. Indien dit laatste het geval is, kan het fonds voor bodemsanering tussenkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarin is de Vlaamse overheid dan niet consequent? Of stelt u nu dat de Vlaamse overheid ook in Wallonië moet optreden? U schrijft nogal warrig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar waarover het hier draait: geld, en de rest interesseert de zakenmensen geen moer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is er een einde gekomen door de vele acties van... de Vlaamse inwoners van D'Hoppe en de Vlamingen uit de omringende Vlaamse gemeenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom kiest yann toch steeds de Waalse kant? Denkt hij dat de bub daarmee stemmen gaat winnen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Europees Commissaris
|
![]() Nochtans mag van mij de BUB stemmen winnen hoor, want die gaan toch ten koste van de tradiotionele partijen. Zeker zolang ze net onder de kiesdrempel blijven is dat zeker een win-win situatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |