Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2005, 00:20   #241
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Ik vind het schokkend dat vandaag publiek bekend is dat de redenen om ten oorlog te trekken één voor één gefabriceerd waren, en dat tegelijkertijd over 9/11 wél bijna iedereen het officiële verhaal blijft slikken.
Want, en daar is zowat ieder politiek analyst het over eens, zonder 9/11 had Bush z'n War on Terror nooit verkocht gekregen aan het Amerikaans publiek.
Nagel op de kop, maar zolang de media in de knoet wordt gehouden komt er geen kentering ...
Oud 27 oktober 2005, 05:42   #242
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
IKKWILL, stop die naïviteit nu eindelijk eens in de diepvries en laat die eens goed doodvriezen ... je maakt jezelf steeds belachelijker door op deze manier te reageren.
Dat maak jij ervan.
Jij maakt je belachelijk omdat je vind dat men Saddam had moeten laten doen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2005, 05:44   #243
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nagel op de kop, maar zolang de media in de knoet wordt gehouden komt er geen kentering ...
Het is nog schokkender om te wensen dat een moordenaar als Saddam had mogen verderdoen. Maar blijkbaar is deze kern van de zaak aan de kant gelegd en doet zo te zien niet meer ter zake.
Oud 27 oktober 2005, 18:28   #244
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zo zie je maar é, bedrijven uit Frankrijk, Rusland en Belgie betaalde smeergeld aan Saddam. Wie steunde nu een dictator zelfs na zijn moordpartijen?
Oud 27 oktober 2005, 20:18   #245
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Dat maak jij ervan.
Jij maakt je belachelijk omdat je vind dat men Saddam had moeten laten doen.
Och pummel, bij jouw draait het enkel om sadamski, ook al vallen er door de US vóór, na en tijdens golfoorlog II 10 keer meer doden dan onder Sadam, een mensenleven is jou niks waard laat staan een aantal miljoen, als die sadam maar wordt gepakt. Jij bent helemaal opgegeten door de mass media en een eigen mening is jou totaal onbekend ...
Oud 27 oktober 2005, 20:41   #246
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
Och pummel, bij jouw draait het enkel om sadamski, ook al vallen er door de US vóór, na en tijdens golfoorlog II 10 keer meer doden dan onder Sadam, een mensenleven is jou niks waard laat staan een aantal miljoen, als die sadam maar wordt gepakt. Jij bent helemaal opgegeten door de mass media en een eigen mening is jou totaal onbekend ...
Door Hitler te verwijderen zijn er door de invasie van Europa ook meer burgerslachtoffers gevallen.
Knook

Maar hier in Europa was men ten minste niet zo achterlijk om met bloedige aanslagen te proberen de amerikaanse bevrijder te verjagen, om opnieuw een dictatuur te kunnen installeren, laat staan een islamitische dictatuur.

U bent verzadigd van de leugens van Pallywood.
Oud 27 oktober 2005, 21:02   #247
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MiSTa SCienTiST
Door Hitler te verwijderen zijn er door de invasie van Europa ook meer burgerslachtoffers gevallen.
Knook

Maar hier in Europa was men ten minste niet zo achterlijk om met bloedige aanslagen te proberen de amerikaanse bevrijder te verjagen, om opnieuw een dictatuur te kunnen installeren, laat staan een islamitische dictatuur.

U bent verzadigd van de leugens van Pallywood.
omwille van historische scheeftrekkingen in de geschiedenislessen die U en ik hebben gekregen tijdens onze schoolse carrière ga ik het U niet kwalijk nemen dat U de Amerikanen van WO II "bevrijders" noemt ... het feit dat U een parallel trekt naar Irak tart alle verbeelding ... indien U nog steeds gelooft dat de VS Irak is binnengevallen omwille van Sadam en de rechten van de Irakezen bent U ook één dezer die ziende blind is ...
Oud 27 oktober 2005, 22:19   #248
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
omwille van historische scheeftrekkingen in de geschiedenislessen die U en ik hebben gekregen tijdens onze schoolse carrière ...
spreek voor uw zelf.

Citaat:
ga ik het U niet kwalijk nemen dat U de Amerikanen van WO II "bevrijders" noemt ...
idd Amerikaanse, Britse en Canadese bevrijders.
Natuurlijk moslims, nazi's en communisten denken daar anders over.

Citaat:
het feit dat U een parallel trekt naar Irak tart alle verbeelding ... indien U nog steeds gelooft dat de VS Irak is binnengevallen omwille van Sadam en de rechten van de Irakezen bent U ook één dezer die ziende blind is ...
Amerika is in iraq om een uitvalsbasis te creeren voor een lange termijn oorlog tegen het losgeslagen islamisme in het hele MO.

Prima toch?
Oud 27 oktober 2005, 23:02   #249
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
omwille van historische scheeftrekkingen in de geschiedenislessen die U en ik hebben gekregen tijdens onze schoolse carrière ga ik het U niet kwalijk nemen dat U de Amerikanen van WO II "bevrijders" noemt ... het feit dat U een parallel trekt naar Irak tart alle verbeelding ... indien U nog steeds gelooft dat de VS Irak is binnengevallen omwille van Sadam en de rechten van de Irakezen bent U ook één dezer die ziende blind is ...
Door dit te zeggen beschuldigd u net de US van hetgeen vanwaar ge u zelf schuldig maakt.
Bij u gaat het er net de hele tijd en enkel over de olie als reden voor de inval. U kijkt niet eens naar het afzien van de burger, hetgeen ik juist wel doe en enkel doe. Het enige waar het bij om gaat is de burger, het leven van elke irakees is beter zonder Saddam, bij jou geld enkel de olie en het geld wat errond draaid, awel dat is nu net vanwat jij Bush beschuldigd terwijl dat enkel hetgeen is waar jij je druk over maakt.
Oud 27 oktober 2005, 23:04   #250
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk draait het bij mij enkel om Saddamski, onnozel kieken! Jij geeft meer om de olie en het geld dan juist om een mensenleven, je maakt je meer zorgen over het geld dat de US en Bush kan maken met de olie dan de mensenlevens die Saddam nog extra had kunnen maken.
Ik geef dus duidelijker meer om een mensenleven dan jij stuk onbenul!
Oud 27 oktober 2005, 23:08   #251
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heel simpel é kerel, en ik heb het in de andere postings ook al duidelijk gemaakt. Saddam vermoorde zijn volk en anderen omwille van onbekende redenen. Voor de lol? Maakt niet uit. Indien het waar zou zijn en indien de Vs enkel irak is binnen gevallen omwille van de olie...dan nog is het beter dan zonder reden mensen zomaar te vermoorden, ze hebben tenminste een moordenaar verwijderd. Dat kun je van Saddam niet zeggen.

Laatst gewijzigd door illwill : 27 oktober 2005 om 23:09.
Oud 27 oktober 2005, 23:09   #252
Friedman
Burgemeester

Standaard

@ illwill

De VS zal slagen in de hervorming in het midden oosten en Europa zal toekijken. Het links gevaar vindt het natuurlijk jammer dat ze zoiets niet zelf kunnen. Liever de boel weer verzieken, dan is het weer gelijkstand.
"Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken."
"When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?"
Friedman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2005, 23:12   #253
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Friedman
@ illwill

De VS zal slagen in de hervorming in het midden oosten en Europa zal toekijken. Het links gevaar vindt het natuurlijk jammer dat ze zoiets niet zelf kunnen. Liever de boel weer verzieken, dan is het weer gelijkstand.
Idd, maar europa heeft vandaag bewezen dat hun beschuldigende vinger naar de VS omwille van winstbejag eerder naar de spiegel heeft gewezen. De doofpot en hoofd wegdraaien kennen ze hier wel hoor.
Oud 27 oktober 2005, 23:49   #254
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MiSTa SCienTiST
spreek voor uw zelf.

idd Amerikaanse, Britse en Canadese bevrijders.
Natuurlijk moslims, nazi's en communisten denken daar anders over.

Amerika is in iraq om een uitvalsbasis te creeren voor een lange termijn oorlog tegen het losgeslagen islamisme in het hele MO.

Prima toch?
Ik ben noch moslim, noch nazi, noch communist ... en u bent er waarschijnlijk van overtuigd dat het losgeslagen islamisme zomaar uit het niets is ontstaan ... informeer U mijn beste vriend in plaats van die weergalloze slogans te debiteren ...
Oud 27 oktober 2005, 23:54   #255
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Door dit te zeggen beschuldigd u net de US van hetgeen vanwaar ge u zelf schuldig maakt.
dtdtdtdtdtd
Citaat:
Bij u gaat het er net de hele tijd en enkel over de olie als reden voor de inval.
Dit bewijst andermaal dat jij niet verder kijkt dan jouw neus lang is en dat uw geheugen de symptomen van een waar vergiet vertoont. Er zijn tal van redenen waaronder de olie één van de belangrijke maar niet prioriteit n°1
Citaat:
U kijkt niet eens naar het afzien van de burger, hetgeen ik juist wel doe en enkel doe. Het enige waar het bij om gaat is de burger, het leven van elke irakees is beter zonder Saddam.
Hypocriet, er vielen de laatste 10 jaar 20 keer meer doden in Irak dan de decennia ervoor en enkel door bemoeienissen van de VS en aanverwanten: Golfoorlog I, de embargo's, het oil for food program, Golfoorlog II, de huidige burgeroorlog, ...
Citaat:
bij jou geld enkel de olie en het geld wat errond draaid, awel dat is nu net vanwat jij Bush beschuldigd terwijl dat enkel hetgeen is waar jij je druk over maakt.
trippel dtdtdtdtdtdtdtd

I rest my case

Laatst gewijzigd door Gun : 27 oktober 2005 om 23:55.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2005, 23:56   #256
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk draait het bij mij enkel om Saddamski, onnozel kieken! Jij geeft meer om de olie en het geld dan juist om een mensenleven, je maakt je meer zorgen over het geld dat de US en Bush kan maken met de olie dan de mensenlevens die Saddam nog extra had kunnen maken.
Ik geef dus duidelijker meer om een mensenleven dan jij stuk onbenul!
Leg uw hand eens op uw hoofd en kijk wie er onder staat ...
Oud 27 oktober 2005, 23:59   #257
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@ illwill

De VS zal slagen in de hervorming in het midden oosten .
Wait and see, Vietnam II is in de maak ...
Citaat:
en Europa zal toekijken.
God zij dank
Citaat:
Het links gevaar vindt het natuurlijk jammer dat ze zoiets niet zelf kunnen. Liever de boel weer verzieken, dan is het weer gelijkstand.
U sorteert een kritische geest onmiddellijk in het linkse kamp ... makkelijk wanneer je wereldbeeld er zo eenvoudig uitziet ... geniet van je eenvoud!
Oud 28 oktober 2005, 00:00   #258
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Idd, maar europa heeft vandaag bewezen dat hun beschuldigende vinger naar de VS omwille van winstbejag eerder naar de spiegel heeft gewezen. De doofpot en hoofd wegdraaien kennen ze hier wel hoor.
Could you explain this a bit?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be