![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||||||||||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 14 oktober 2005 om 19:53. Reden: privacy van medeforummers. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Gouverneur
|
![]() nieuws van het achterbaks front (VWS) dan maar
deze mail werd door T. aan een a-denker die hier nog nooit op dit forum kwam gezonden. Een mail duidelijk vol leugens en waarin T; zich moeit met interne a-denkerszaken dan nog wel ' [font=Tahoma][size=2][font=Tahoma]Van:[/font][/size][/font][font=Tahoma][size=2][font=Tahoma] Het vierde Wereld Syndicaat [mailto:[email protected]] Verzonden: donderdag 13 oktober 2005 9:51 Aan: Jozef Smets Onderwerp: Re: ontmoetingsmoment/evaluatiemoment van de IPW in de Senaat[/font][/size][/font] [font=Times New Roman][/font] [font=Times New Roman][size=3]Beste jozef senator jacinata de roeck heeft manuel aangesteld als degene die mag bepalen wie er mag komen praten in de senaat en wie niet - iets dat wij bij vws niet accepteren. Politici moeten leren dat zij zulks niet kunnen maken van boven uit. De resultaten van de interparlaementaire werkgroep zullen dus zowieso door het vws niet worden erkend. Ook het parlement erkend de werkgroep zelf niet eens omdat het VB ervan wordt uitgesloten. Daardoor kan geen enkele arme zijn vervoer worden terugbetaald. hoewel wij ook niet bepaald VB-fans zijn vinden we het niet kunnen dat de armen het slachtoffer zijn van partijpolitieke spelletjes zoals het cordon sanitair we raden je hoe dan ook af om te gaan naar de senaat want je zal daar alleen maar gebruikt worden opdat men op 17 e october zou kunnen zeggen dat men weer eens naar de armen geluisterd heeft. - Ze willen kunnen laten zien op tv dat de armen hebben mogen spreken voor de senaat. Laat je aub dus niet vangen want zodoende breken ze het laatste greintje verzet dat er de 17 e wordt geacht te zijn !!! vriendelijke groeten t. [/size][/font] [font=Times New Roman][/font] [font=Times New Roman] [size=3]ter info , ik wil ze niet tellen al de mensen die op deze IPW uitgenodigd werden, er is geen sprake van 1 woordvoerder . Gewoon gelogen[/size] [size=3]Ondersteunen de andere VWSers ook deze mail? [/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Lutifer : 13 oktober 2005 om 20:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Gouverneur
|
![]() Beste,
Naar aanleiding van de Werelddag van verzet tegen extreme Armoede op 17 oktober, organiseren de voorzitters van de Interparlementaire Werkgroep Vierde Wereld een ontmoetingsmoment/evaluatiemoment van de IPW in de Senaat. De Voorzitters Jacinta De Roeck en Olga Zrihen nodigen u hier hartelijk op uit. Het programma zal als volgt eruit zien: 9h 30: Onthaal deelnemers in de Senaat 10h begin spreker en debatten 10h 30: overzicht werkzaamheden IPW Vierde Wereld, Kamer en Senaat. 11h: Sprekers en debat 12h: lunch 13h: Slotconclusie Ik zou u willen vragen om deze datum en plaats al aan te stippen in uw agenda. 17 oktober 2005 Evaluatie IPW Vierde Wereld Senaat (plenaire zaal) Ingang: Leuvense Weg 7 1009 Brussel 9h30 tot 13h 30 Kunt u een seintje geven als u komt, en ook uw vereniging en het aantal personen vermelden. Meer info volgt nog zeker! Met hartelijke groeten, Dit is ter info nog maar eens de uitnodiging die zowat alle veerenigingen in vlaanderen (waarvan de meesten al enkele jaren deelnemen aan deze IPW) kregen waar T; het waanidee vandaan haalt dat er ook maar iemand tot woordvoerder zou gebombardeerd zijn blijft een raadsel? waarschijnlijk beoordeelt hij anderen volgens hoe hij zelf functioneert |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als ik die bewuste dag mee was naar Antwerpen, is dat allesinds nie stiekem geweest! Heb me daar nie verdoken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() We hebben niet beweerd dat er één woordvoerder zou zijn in het IPW we hebben gezegd dat jacinta iemand heeft aangesteld die mag bepalen wie er mag komen spreken van de armen en wie niet hetzelfde geld voor een stomme bijeenkomst en de presentatie van een achterlijk jaar boek binnenkort - je weet wel wat ik bedoel ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
|
![]() er zijn dus nog twee a-denkers ? of niet ?
weten jullie het zelf nog wel ? wat of wie jullie zijn ? een beetje rust en tot jezelf komen zou je geen kwaad doen ! een gezonde en evenwichtige voeding ook niet ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | ||||
|
![]() uit de glazen bol van kobaf
op 17 october zal er dus op het nieuws te zien zijn dat armen ( de sukkelaars toch ocharme ) werden uitgenodigd om ... jullie raden het nooit !!! .... te komen spreken in de senaat !!! Er werd daar naar hun bevindingen geluisterd, ze kregen van verhofstad zelf allemaal persoonlijk een worst overhandigd en hij beloofde al hun problemen op te lossen. veel van de armen waren overduidelijk wel trots dat ze in de senaat gehoord mochten worden en dat ze van een zo hoog geplaatst iemand een worst hebben gekregen. En dit was allemaal te danken aan onze allerliefste jacinta de roeck !!![edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 oktober 2005 om 20:57. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik heb 1 fout gemaakt : ik had debo moeten dwingen te kiezen tussen de a-denkers en het VWS : lidmaatschap van beide verenigingen kan duidelijk niet , vermits bij het VWS liegen schelden foute info verspreiden gewoon schering en inslag zijn, veel anders doen jullie niet. indien debo spontaan opgestapt was had er nog steeds een kleine hechte groep a-denkers bestaan. ik ben geen a-denker meer, mijn toekomst ligt elders maar dat wil niet zeggen dat ik zwijgend zal toekijken hoe een bende pc-nerds die nog nooit iets verwezenlijkt hebben hier blijven liegen en via mail andere mensen echt onder druk zetten om vooral niet te doen wat ze willen doen. van paternalisme gesproken *KNIP*.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 14 oktober 2005 om 19:55. Reden: Schenden privacy forumdeelnemer |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
die IPW is nog nooit op het nieuws geweest, niet iedereen wil trouwens op tv komen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
|
![]() ik heb niks gelogen in een mail - ik heb gewoon iemand willen waarschuwen hiervoor
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik heb vandaag iets onder ogen gekrege waar ik minstens drie weken ziek van ga zijn ik ben klaar met vws en vooral met u , onnozele racist en gij wilt de anarchisten betrekken in dat spelleke en achter onze rug een beetje de racist gaan uithangen... wacht maar eens af tot we u onder handen krijge, krapuul |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @lutifer;
Sommige dingen zijn "not done" in bedrijfs of politiek landschap. Ik wil daar niet teveel over uitwijden maar ...je beslist zelf.
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik heb echt niets te verbergen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
de IPW komt al jaren samen[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 14 oktober 2005 om 19:57. Reden: Schending privacy forumdeelnemer |
|||||
![]() |
![]() |