![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Partijlid
|
![]() dit interview was gewoon propaganda voor het VB. maar dit hebben ze precies nog niet door bij de vrt... maar goed, blijven doen zo, en dan zitten we binnen 10 jaar aan een goede 49% voor het Blok. Wie heeft het dan gedaan ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Vreemdeling
|
![]() hij had gelijk, ik zou het ok gedaan hebben als ik zo een puur arrogant ventje zie lullen over de intelligentie, die hij zelf niet bezit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Burger
|
![]() Ondertussen is gebleken dat NDC een terrorist steunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Burgemeester
|
![]() Laatst gewijzigd door fredo2008 : 2 november 2008 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Félicien Bwanatongo : 2 november 2008 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze waren "te belerend" geweest..... allez zeg.
De Ceuleer erbij halen die komt zeggen dat iemand die met zijn vingers in zijn neus peutert terwijl zijn handen op de rug gebonden zijn slimmer is dan De Winter.... belérend? Ik vond het beschamend. Mijn reactie was: abonnement van Knack opzeggen. Toen ik telefonisch mededeelde wat de reden was waarom ik na tiental jaren mijn abo niet meer verlengde, kreeg ik te horen dat er HONDERDEN mensen waren geweest die dezelfde reactie hadden gehad. VRT wou de mensen eens leren hoé ze moesten denken.....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 2 november 2008 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Il faut le faire... gaan we van politics.be een doorstart maken van het ter ziele gegaande blokwatch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd tof dat mensen de moeite doen om oude onderwerpen op te zoeken en boven te halen om nieuwe informatie of bewijzen toe te voegen. Dat vervolledigt verhalen in die mate dat je gefundeerde conclusies kunt maken. thumbsup fredo2008!
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Nu nog, dat klopt. Maar voor hoelang nog, dat is de vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere partij kent hoogtes en laagtes. Eens zal het Vlaams Belang aan zijn kiesplafond zitten: nooit zal iedereen voor die partij stemmen, dus ergens zit er een slot op een bepaalde groei. Wat geldt voor andere partijen, gaat ook voor het Vlaams Belang op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sta me toe daaraan te twijfelen. Laatst gewijzigd door system : 2 november 2008 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zal het Vlaams Belang niet meer die hoge score halen van enkele verkiezingen geleden. Een van de redenen zal ongetwijfeld bij LDD liggen, want voor een gedeelte eten beide partijen uit eenzelfde korf. LDD heeft het voordeel een bijzonder kleurrijk boegbeeld te hebben die ook in de media vaak wordt opgevoerd. Het nieuwheidsgehalte is groot, en dat kan een aantal VB-kiezers ongetwijfeld bekoren. Wel geloof ik geenszins dat een mogelijke daling een teken van een nabij einde zal zijn. Daarvoor is een bepaald gedeelte van het VB-kiespubliek wel iets te verkocht aan de partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zal het Vlaams Belang niet meer die hoge score halen van enkele verkiezingen geleden. Een van de redenen zal ongetwijfeld bij LDD liggen, want voor een gedeelte eten beide partijen uit eenzelfde korf. LDD heeft het voordeel een bijzonder kleurrijk boegbeeld te hebben die ook in de media vaak wordt opgevoerd. Het nieuwheidsgehalte is groot, en dat kan een aantal VB-kiezers ongetwijfeld bekoren. Wel geloof ik geenszins dat een mogelijke daling een teken van een nabij einde zal zijn. Daarvoor is een bepaald gedeelte van het VB-kiespubliek wel iets te verkocht aan de partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel eens dat het VB er niet zou zijn. Welke onbeschaamdheid zouden ze dan niet aan de dag leggen in wat ze uitvreten? De geschiedenis heeft zo tal van voorbeeldjes van regimes die door omstandigheden ongestraft hun smeerlapperij konden bedrijven. Daar zijn we voor bespaard gebleven. Dankzij de loutere aanwezigheid van een grote oppositiepartij met zero banden met hun belangengroepen. In dat opzicht heeft het VB méér dan haar doelen bereikt: ze heeft de kiezers een alternatief gegeven voor de huidige politieke kaste en haar zo gedwongen tot beslissingen die ze anders onder hoongelach zouden wegwuiven.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is uw bewering die ik evenwel als VB'er (en wat nauwer betrokken bij de partijleiding door mijn jarenlang lidmaatschap) helemaal niet deel. Net zoals Pim Fortuyn in Nederland ervoor gezorgd heeft dat bepaalde thema's uiteindelijk toch bespreekbaar werden, net zo heeft het Vlaams Blok/Belang een belangrijke rol gespeeld. Ook nu blijft die rol bestaan, want anders zouden de soms furieuze reacties van bepaalde politieke partijen onverklaarbaar zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 november 2008 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |