![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Vreemdeling
|
![]() Idem in Australië, waar de onvrede over de veelvuldige groepsverkrachtingen door Libanese moslims de de aanleiding waren tot de rassenrellen!
Weinig over gehoord in de Vlaamse media, 't was niet PC!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
zie: PVDA beschermd islamitische verkrachters http://forum.politics.be/showthread.php?t=45483 ja met bronnen ja.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Toen Vlaams Belang (toen nog Vlaams Blok) met cijfers kwam die achter werden gehouden door de politiek correcte idioten en de politie dat marokkanies het merendeel van de criminaliteit veroorzaken werd Vlaams Belang veroordeeld wegens racisme.
dus als Snoepje een bron zal hebben dan word ze gelijk uitgemaakt voor een racist want immers de politiek correcte brigade haat de realiteit.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Het mag voor hun neus plaatsvinden, dan nog zouden ze het ontkennen. Hoogstwaarschijnlijk zullen ze zich omdraaien en zeggen dat ze niets gezien hebben. Ik moet kotsen van zulk volk. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() maar nee maar nee, iedereen weet toch dat marrokanen sympatieke jongens zijn! Nooit zouden zij zoiets wagen...Een meisje verkrachten?!!Ze zal er wel om gevraagd hebben zeker?Mischien is het wel een hoer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en als ze al voor de rechtbak komen : zijn de feiten verjaard zijn de feiten niet bewezen of zijn de verdachten "verdwenen" of zijn de straffen te mild... Moest het hier om mijn dochter gaan, werden de stukjes van de 4 heerschappen hun lief/vrouw/moeder een voor een naar hen opgestuurd in nen ongefrankeerden envelop, voor ik de vier heerschappen doodmartelde. Maar ik heb dan ook een heel slecht karakter natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Gouverneur
|
![]() ... en dat gekoppeld aan een schrijnend gebrek aan cognitieve vaardigheden.
![]() |
#248 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Minister
|
![]() Citaat:
nu on topic: alle verkrachters ballen af , ook de Marokkanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij zult natuurlijk wel wachten op 't gerecht, ... tot ge nen helen langen baard hebt of de pieren u al lang als luch gehad hebben. voor dergelijke feiten mag er geen genade bestaan en moet de staat streng, snel en cordaat optreden. En als dat niet kan, geeft u dat het recht om er zelf iets aan te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ter herinnering (uw schrijfsel) Ik kan die liefhebbers van multiculverkrachtingen bakken copies van PV's sturen. Mijn klein vingertje zegt me dat hen dat niet interesseert. Als de Marokkaanse verkrachters en overvallers het maar goed stellen ... Jawadde, noppes, nougatballen, rien de knots, drijfzand, Knorretje. Van horen zeggen of te lang te vertoeven in Vlaams Blok kringen, mijn gedacht. Lang genoeg blijven hameren op de Marokkanen, het minste voorval aangrijpen om dat op één of ander fora te posten en wel met één bepaalde bedoeling: haat zaaien. Het heeft allang niets meer met de waarheid vandoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *KNIP*
Geen oproepen tot geweld Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 22 maart 2006 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Minister-President
|
![]() Voor de waarheid moet je maar eens een bezoekje brengen aan onze gevangenissen of de criminaliteitsstatistieken inkijken.
Maar dat durven multikulfascisten niet aan : niets kwetst meer dan de waarheid, n'est-ce pas?. Dus zit er niets anders op dan oeverloos te lullen, te ontkennen, te minimaliseren, te verdraaien, te beschimpen in de ijdele hoop wat multicultureel correcte discipline aan te brengen. Ik heb het rapport Van San gelezen en ook wat het blok ervan maakte. Vraag is of u het gelezen heeft. Te oordelen naar uw goedkope afwijkmaneuvers niet. De overgrote meerderheid van Europa is de multicul meer dan moe. Nog zo een billenkletser, om maar niet bij het onderwerp te blijven. Het is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld een allochtoon voor crimineel uit te maken. Ik dacht nochthans dat het rapport Van San niet die bedoeling had, maar dat het in deze context gebruikt zou worden door blokkerkes was op voorhand voorspelbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is hier niemand die de verkrachting in Oudergem heeft goedgekeurd of ontkend.
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets dat ze absoluut niet zouden gedaan zouden hebben indien de daders autochtonen waren geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Gouverneur
|
![]() Je blijft hangen maat... Ik dacht eerst aan een foutje in de software, maar ik begin steeds meer het ergste te vermoeden in verband met je hardware.