Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2006, 00:27   #241
stijn
Vreemdeling

Standaard

Idem in Australië, waar de onvrede over de veelvuldige groepsverkrachtingen door Libanese moslims de de aanleiding waren tot de rassenrellen!

Weinig over gehoord in de Vlaamse media, 't was niet PC!!
stijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 00:28   #242
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Nogmaals, waar heeft iemand een goed woord voor énig racaille (allochtoon of niet)?

Empathie voor slachtoffers van verkrachting? Zeer zeker.
Daarom moet ik nog niet geloven dat de vier verdachten zomaar werden vrijgelaten.
Gebeurt vaak genoeg

zie:

PVDA beschermd islamitische verkrachters
http://forum.politics.be/showthread.php?t=45483

ja met bronnen ja.

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 00:33   #243
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Toen Vlaams Belang (toen nog Vlaams Blok) met cijfers kwam die achter werden gehouden door de politiek correcte idioten en de politie dat marokkanies het merendeel van de criminaliteit veroorzaken werd Vlaams Belang veroordeeld wegens racisme.

dus als Snoepje een bron zal hebben dan word ze gelijk uitgemaakt voor een racist want immers de politiek correcte brigade haat de realiteit.

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 00:58   #244
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snoepje Bekijk bericht
Ik leef mee Knorretje , het zijn hier gewoon een pak dikke vette egoisten
die nog nooit zoiets meemaken en niet weten waarover ze praten.
Ik wens van harte dat het hen nooit voorvalt , zo steek ik niet inéén,
maar dit soort egoisme en gebrek aan medeleven slaat werkelijk alles.
Je moet nergens op steun rekenen, dat is hier weer eens bewezen.
Recht in eigen handen is ook niet de oplossing ,maar ze laten de mensen
geen keuze en al die handelszaken die de deur sluiten, waarom denk je...
Ik hoop het wel, ziek word ik van die multicullers.
Het mag voor hun neus plaatsvinden, dan nog zouden ze het ontkennen.
Hoogstwaarschijnlijk zullen ze zich omdraaien en zeggen dat ze niets gezien hebben.
Ik moet kotsen van zulk volk.
MT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 14:05   #245
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

maar nee maar nee, iedereen weet toch dat marrokanen sympatieke jongens zijn! Nooit zouden zij zoiets wagen...Een meisje verkrachten?!!Ze zal er wel om gevraagd hebben zeker?Mischien is het wel een hoer?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 14:18   #246
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, dat heet groepsverkrachting, en de daders zijn kennelijk aangehouden.

en als ze al voor de rechtbak komen :

zijn de feiten verjaard

zijn de feiten niet bewezen

of zijn de verdachten "verdwenen"

of zijn de straffen te mild...

Moest het hier om mijn dochter gaan, werden de stukjes van de 4 heerschappen hun lief/vrouw/moeder een voor een naar hen opgestuurd in nen ongefrankeerden envelop, voor ik de vier heerschappen doodmartelde.

Maar ik heb dan ook een heel slecht karakter natuurlijk.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 14:21   #247
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Maar ik heb dan ook een heel slecht karakter natuurlijk.
... en dat gekoppeld aan een schrijnend gebrek aan cognitieve vaardigheden.
Oud 22 maart 2006, 14:24   #248
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, dat heet groepsverkrachting
Het een sluit het ander niet uit.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 14:38   #249
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
Hé jongens, dat valt op hoor... Knorretje werkt zichzelf in een impasse en onmiddellijk zijn daar twee net-geregistreerden om 'm bij te staan.
Vervelend he, Je moet beter lezen. Ik verdedig geen loze beweringen maar verbaas me wel over de hardnekkigheid van het ongeloof. Indien allen behoren te zwijgen die durven toegeven dat er zaken zijn waarvoor er criminologen nodig zijn (liefst objectieven) dan zal er een grote stilte komen over dit net en zullen de kakelaars met hun duizende posts slechts overblijven tot genoegen van zichzelf.

nu on topic: alle verkrachters ballen af , ook de Marokkanen.
Cyrano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 14:46   #250
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
... en dat gekoppeld aan een schrijnend gebrek aan cognitieve vaardigheden.

Gij zult natuurlijk wel wachten op 't gerecht, ... tot ge nen helen langen baard hebt of de pieren u al lang als luch gehad hebben.

voor dergelijke feiten mag er geen genade bestaan en moet de staat streng, snel en cordaat optreden.

En als dat niet kan, geeft u dat het recht om er zelf iets aan te doen.
Oud 22 maart 2006, 14:46   #251
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
Vervelend he, Je moet beter lezen. Ik verdedig geen loze beweringen maar verbaas me wel over de hardnekkigheid van het ongeloof. Indien allen behoren te zwijgen die durven toegeven dat er zaken zijn waarvoor er criminologen nodig zijn (liefst objectieven) dan zal er een grote stilte komen over dit net en zullen de kakelaars met hun duizende posts slechts overblijven tot genoegen van zichzelf.

nu on topic: alle verkrachters ballen af , ook de Marokkanen.
liefst met een bot mes, ...
Oud 22 maart 2006, 16:04   #252
Jakko
Minister-President

Standaard bakken copies van PV's

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Jij verliest de pedalen.
Hier werden 2 getuigenissen gepost.
Een door Snoepje (ivm een verkrachting)
Een door mij (over een roofoverval).
Heb je dat nu nog niet door? Ik had dat een paar bladzijden geleden al duidelijk gemaakt. In al je allochtonenknufferlarij heb je dat uiteraard over het hoofd gezien.
Weet je zelf nog wel wat je schrijft? Het is niet omdat uw verhaal hier niet geslikt wordt men direct een Marokkanenknuffelaar is. Probeer eens iets anders. Die blok-redeneringen beginnen me flink de strot uit te komen.

Ter herinnering (uw schrijfsel)
Ik kan die liefhebbers van multiculverkrachtingen bakken copies van PV's sturen. Mijn klein vingertje zegt me dat hen dat niet interesseert. Als de Marokkaanse verkrachters en overvallers het maar goed stellen ...

Jawadde, noppes, nougatballen, rien de knots, drijfzand, Knorretje. Van horen zeggen of te lang te vertoeven in Vlaams Blok kringen, mijn gedacht. Lang genoeg blijven hameren op de Marokkanen, het minste voorval aangrijpen om dat op één of ander fora te posten en wel met één bepaalde bedoeling: haat zaaien. Het heeft allang niets meer met de waarheid vandoen.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 16:12   #253
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

*KNIP*

Geen oproepen tot geweld

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 22 maart 2006 om 20:58.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 16:28   #254
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Weet je zelf nog wel wat je schrijft? Het is niet omdat uw verhaal hier niet geslikt wordt men direct een Marokkanenknuffelaar is. Probeer eens iets anders. Die blok-redeneringen beginnen me flink de strot uit te komen.

Het multikulfascisme en -negatisime begint anders de meerderheid der Eueopeanen ook de strot uit te komen.
Het link(s), progressief simplisme ook : al wie zich niet aan het multicultureel negationisme houdt wordt per definitie tot vb-er gebombardeerd.
Da's uiteraard gemakkelijker dan feiten te weerleggen.

Ter herinnering (uw schrijfsel)
Ik kan die liefhebbers van multiculverkrachtingen bakken copies van PV's sturen. Mijn klein vingertje zegt me dat hen dat niet interesseert. Als de Marokkaanse verkrachters en overvallers het maar goed stellen ...

Die bakken pv's zullen niet gepubliceerd worden, op verzoek van het slachtoffer. Aan de teneur van reacties van de multikulfascisten te lezen, zou dat te gevaarlijk zijn. De multiculturele gedachtepolitie is tot alles in staat om het zwijgen op te leggen, en mits ze zo close zijn met allochtone knokbendes en criminelen...

Jawadde, noppes, nougatballen, rien de knots, drijfzand, Knorretje. Van horen zeggen of te lang te vertoeven in Vlaams Blok kringen, mijn gedacht.
Lang genoeg blijven hameren op de Marokkanen, het minste voorval aangrijpen om dat op één of ander fora te posten en wel met één bepaalde bedoeling: haat zaaien. Het heeft allang niets meer met de waarheid vandoen.

Voor de waarheid moet je maar eens een bezoekje brengen aan onze gevangenissen of de criminaliteitsstatistieken inkijken.
Maar dat durven multikulfascisten niet aan : niets kwetst meer dan de waarheid, n'est-ce pas?. Dus zit er niets anders op dan oeverloos te lullen, te ontkennen, te minimaliseren, te verdraaien, te beschimpen in de ijdele hoop wat multicultureel correcte discipline aan te brengen.

Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 16:40   #255
Antigone
Banneling

Antigone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Gasten opzoeken met hele familie en vrienden, burka aantrekken, ballen pletten!

[SIZE=1](maat van de ballen meten met Engelse sleutel en dan zien in hoeverre het weefsel zich kan samenpletten lijkt me voldoende).[/SIZE]

dit lijkt me in het kader van "nadere kennismaking met andere etnieën" zelfs niet strafbaar.
wtf
Antigone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 16:40   #256
Jakko
Minister-President

Standaard haat zaaien

Voor de waarheid moet je maar eens een bezoekje brengen aan onze gevangenissen of de criminaliteitsstatistieken inkijken.
Maar dat durven multikulfascisten niet aan : niets kwetst meer dan de waarheid, n'est-ce pas?. Dus zit er niets anders op dan oeverloos te lullen, te ontkennen, te minimaliseren, te verdraaien, te beschimpen in de ijdele hoop wat multicultureel correcte discipline aan te brengen.

Ik heb het rapport Van San gelezen en ook wat het blok ervan maakte. Vraag is of u het gelezen heeft. Te oordelen naar uw goedkope afwijkmaneuvers niet. De overgrote meerderheid van Europa is de multicul meer dan moe. Nog zo een billenkletser, om maar niet bij het onderwerp te blijven. Het is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld een allochtoon voor crimineel uit te maken. Ik dacht nochthans dat het rapport Van San niet die bedoeling had, maar dat het in deze context gebruikt zou worden door blokkerkes was op voorhand voorspelbaar.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 16:45   #257
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht

Ik heb het rapport Van San gelezen en ook wat het blok ervan maakte. Vraag is of u het gelezen heeft. Te oordelen naar uw goedkope afwijkmaneuvers niet. De overgrote meerderheid van Europa is de multicul meer dan moe. Nog zo een billenkletser, om maar niet bij het onderwerp te blijven. Het is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld een allochtoon voor crimineel uit te maken. Ik dacht nochthans dat het rapport Van San niet die bedoeling had, maar dat het in deze context gebruikt zou worden door blokkerkes was op voorhand voorspelbaar.
Te oordelen naar uw platzak negationsime zal je wellicht uit dat rapport geconcludeerd hebben dat de overproportionele aanwezigheid van Marokkanen in onze gevangenissen te wijten is aan ... hun vrijwillige keuze om daar te verblijven. Woehaaaaa
Oud 22 maart 2006, 16:46   #258
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
maar nee maar nee, iedereen weet toch dat marrokanen sympatieke jongens zijn! Nooit zouden zij zoiets wagen...Een meisje verkrachten?!!Ze zal er wel om gevraagd hebben zeker?Mischien is het wel een hoer?
Er is hier niemand die de verkrachting in Oudergem heeft goedgekeurd of ontkend.
Oud 22 maart 2006, 16:49   #259
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is hier niemand die de verkrachting in Oudergem heeft goedgekeurd of ontkend.
Vandaar de moeite die de multikulfundi's zich getroostten om 15 bladzijden vol te lullen met multikultureel negationitisch gezever?
Iets dat ze absoluut niet zouden gedaan zouden hebben indien de daders autochtonen waren geweest.
Oud 22 maart 2006, 16:51   #260
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Te oordelen naar uw platzak negationsime zal je wellicht uit dat rapport geconcludeerd hebben dat de overproportionele aanwezigheid van Marokkanen in onze gevangenissen te wijten is aan ... hun vrijwillige keuze om daar te verblijven. Woehaaaaa
Je blijft hangen maat... Ik dacht eerst aan een foutje in de software, maar ik begin steeds meer het ergste te vermoeden in verband met je hardware.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be