![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Parlementslid
|
![]() nee hoor, Een GF8800 ultra is luchtgekoeld... is een zeer GROTE kaart (past niet in elke kast), neemt het slot naast de pcie voor de video-kaart ook in, en moet een DEFTIGE voeding hebben van minstens 450W (ik heb een TRUE power van 650W) die de kaart 2 'video-kaart'-voedingen kan leveren.
Deze heb ik : XfX GF 8800 ultra ![]() ik vind de hele waterkoeling scene een beetje... sja... dom... Hetgeen je erin moet steken van extra werk, risico en geld, haal je niet terug uit de prestaties.... Zeker niet qua werk... Vergeet niet dat als er iets scheelt, en wat moet demonteren, je de hele boel kan 'aflaten'... en naderhand wederom weer moet opvullen. Trouwens, het is niet de eerste die ik ken waarbij een mindere koppeling een druppel op de mobo liet vallen en 'woef'... je ziet je mobo voor de laatste keer werken, en zijn 'geest' opstijgen met een klein rookpluimpje... En dat allemaal voor wat? 10% 15% snelheids'winst'... een winst die je niet zal zien op het scherm. Het verschil tussen 60fps en 80fps is theoretisch met het blote oog niet te merken, en in de praktijk is dat ook zeer vaak zo... Schaf gewoon op tijd en stond een nieuwe videokaart aan. En hou je pc up-to-date... is dat te duur? Dat kan, pc-gaming kan heel duur zijn, afhankelijk van je eisen. Wil je er niet zoveel geld instoppen, dan is er nog steeds een x-box,wii, ps2-3, etc etc... |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#244 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Quake Wars rockt !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Parlementslid
|
![]() Ben ik eerder nog voorstander van de 'fridge'-kasten... maar deze zijn ZEEER duur... en hebben ook nog een nadeel, condensatievocht... (trouwens ook een probleem bij waterkoeling)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zij die hun pc, van start tot einde zelf maken (daar behoor ik toe), die kopen enkel onderdelen, en doen de rest zelf... Gemakkelijk is dan dat je je weg kent in pc's, en dus ook zelf onderdelen kan vervangen zoals mobo-cpu, mem, vid-kaart etc... En dan is er de groep die de pre-made modellen kopen... hetzij bij zeer dure merken als bvb alienware... Maar er zijn eveneens ook die een redelijk-door-de-weeks- moddeletje van hp aafschaffen, daar wat ram bijsteken en een goeie video-kaart met voeding... Toch ben je dan ook dan al bezig met de voeding ed te veranderen, dus een gehele pc ineen steken is dan zoveel moeilijker niet... Mijn ervaring is dat -althans toch bij mij- de cpu, voeding, mobo, mem, hd's ed 2 a ?3? generaties van videokaarten 'overleven'... Dan zijn de sloten, stekkertjes, toch meestal weer een ander type... Deze 8800 ultra is de tweede video-kaart in mijn systeem, er stak eerst een 6800gt in... (ik sla meestal een serie over, gf7 heb ik nooit gehad) Het is waar je tevreden mee bent dat telt... Als je net zoals ik op 1680x1050 met full detail wil spelen, dan zijn er goedkoper hobby's te vinden... Stel je je tevreden met 1024x768 en alles op medium, dan kan je je kaart meer in de budget-reeksen gaan zoeken, en word het allemaal wat goedkoper... Trouwens, het alternatief van ATI op de 8 serie van nvidia... de HD2x00 reeks, is PAKKEN goedkoper.... maar er is wel wat onduidelijkheid of deze ook de prestaties van de GF8 reeks kan benaderen... ik heb de nieuwe ATI vlaggenschepen nog niet zien draaien, maar heb via goeie kennisen in pc-milieu nog niet veel lovend over gehoord, de prijs zit em dus blijkbaar wel ergens in... ps: denk ook eens aan de immer populaire sites als tweedehands en ebay... er zijn ALTIJD die-hards, die hun 'oude' kaart verkopen. Wel een beetje oppassen daarmee, en beetje gezond verstand gebruiken... Laatst gewijzigd door Zyp : 1 oktober 2007 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ivm warcraft online, betalen per maand is niet zo erg als je veeeeel speelt. mijn eerste account met 1*70 2*60 en 7.000g , na 2jaar voor 250€ verkocht dus bijna gratis gespeeld naast de aankoop natuurlijk nieuwe account nu met 1*70 en 1 upconing warrior lvl 42 :C Laatst gewijzigd door barfo : 4 oktober 2007 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() The Kingdom of Loathing rocks even more!
|
![]() |
![]() |