Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2008, 20:53   #241
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Zoals ik al eerder schreef: wie het met mij over het Kif Kif forum wil hebben kan me een PM sturen.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2008, 08:20   #242
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis
Zoals ik al eerder schreef: wie het met mij over het Kif Kif forum wil hebben kan me een PM sturen.
Waar haal je het toch maar steeds uit dat iemand het MET JOU over Kifkif zou willen hebben?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2008, 08:24   #243
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Waar haal je het toch maar steeds uit dat iemand het MET JOU over Kifkif zou willen hebben?

waar haal jij het toch dat jij de mening van iedereen hier vertolkt?
Oud 20 oktober 2008, 08:24   #244
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
waar haal jij het toch dat jij de mening van iedereen hier vertolkt?
sinds wanneer is "iemand" gelijk aan "iedereen"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 oktober 2008 om 08:25.
Oud 20 oktober 2008, 08:26   #245
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
sinds wanneer is "iemand" gelijk aan "iedereen"?
allé, wat wil je nu juist zeggen?

denk jij dat er niemand met Abou over kifkif wilt praten, ja of neen? jij die zo gemakkelijk in wit/zwart kunt denken, moet daar toch gemakkelijk kunnen op antwoorden?
Oud 20 oktober 2008, 08:30   #246
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
allé, wat wil je nu juist zeggen?

denk jij dat er niemand met Abou over kifkif wilt praten, ja of neen? jij die zo gemakkelijk in wit/zwart kunt denken, moet daar toch gemakkelijk kunnen op antwoorden?
ik heb er geen idee over.

Alleen komt zijn originele quote uit een bericht waarbij hij mezelf had gequote:
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=34

ik zie dat hij dat nu overal herhaalt, terwijl mensen al lang over iets anders bezig zijn. Men krijgt daarbij de indruk dat Abou Anis er een probleem mee heeft dat de werking van kifkif open en bloot zou besproken kunnen worden.

Oud 20 oktober 2008, 08:40   #247
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Vermits in de nieuwe reeks berichten mijn nick vaak opdook ging ik daarvanuit ja. Wil je over de politiek van Kif Kif praten, mij best, maar praat dan ook over de organisatie zonder één iemand persoonlijk aan te vallen. Bij mijn weten hebben alle ex-moderators van Kif Kif ook een nick op dit forum, van één ervan weet ik zo goed als zeker dat jij en de andere criticasters weten wie het is. Die persoon heeft evenveel nicks van jullie gebannen op Kif Kif als ikzelf, maar zijn naam valt hier nooit. Wellicht omdat hij een andere ideologie heeft en hem beschuldigen van stalinisme totaal belachelijk zou zijn.

Dus nogmaals: als jij of iemand anders mij persoonlijk iets te vertellen heeft doe dat dan via een PB en niet in het publieke forum zoals je nu al bijna 2 jaar doet.
Oud 20 oktober 2008, 08:47   #248
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Stuur me eens een pmmetje met de naam van die andere kwiebus dan? ik heb totaal geen weet over wie je het hebt.

Oud 20 oktober 2008, 09:44   #249
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Stuur me eens een pmmetje met de naam van die andere kwiebus dan? ik heb totaal geen weet over wie je het hebt.
you wish
Oud 31 oktober 2008, 09:47   #250
Rikm
Lokaal Raadslid

Rikm's schermafbeelding

Standaard Wat een toeval.

Dat ik na lange tijd nog eens op dit forum kom kijken en plots in een thread over Kifkif terechtkom.

Het afsluiten van het Kifkif-forum vind ik nog steeds ergerlijk.

De commentaren echter van de diverse rechtse posters zijn compleet onterecht.
Ik heb graag gepost op Kifkif en zou dat trouwens graag opnieuw doen. Ik ben slechts terecht gewezen als mijn woordgebruik in hoofde van een individuele gebruiker af en toe eens te beeldrijk werd.
Door op Kifkif te posten heb ik een pak meer inzicht gekregen in de denkwereld van moslims en anti-moslims. Een inzicht dat ik tussen het sloganeske gejouw op politics.be haast geheel moet ontberen.

Jammer. Aboe, ik weet niet of er kans is dat het forum van Kifkif ooit opnieuw opent. Ik weet wel dat ik de hele actie rond de sluiting ervan redelijk onnozel vond. Maar je zal begrijpen dat ik dat in alle vriendschap meld.

Rikm.
Rikm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 10:15   #251
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rikm Bekijk bericht

De commentaren echter van de diverse rechtse posters zijn compleet onterecht.
Daar kunt u pas over oordelen als u hebt meegemaakt wat ik en vele anderen hebben meegemaakt. Als u postings van jezelf compleet ziet weggecensureert worden vanwege zogenaamde 'islamofobe teksten' (teksten die ik hier op politics.be bvb wel zonder enig probleem kan plaatsen) en in postings die er wel bleven staan zinnen werden in weggecensureert dan zou u wel anders praten. Of vind u deze DDR/islamofasco praktijken normaal ? Dat is het kenmerk van totalitaire regimes, het is het kenmerk van wat de toekomst voor ons in petto heeft. Inshallah. (tenzij men het roer drastisch gaat omgooien). Kifkif profileert zich als een islampromotieforum waar men de zogenaamde 'islamofobie' gelijk zit te schakelen met, zoals een zogenaamde 'gematigde' moslim erdogan van turkije het had genoemt, een misdaad tegen de menselijkheid.
Islam is immers peace.....

Citaat:
Door op Kifkif te posten heb ik een pak meer inzicht gekregen in de denkwereld van moslims
Als je de denkwereld van moslims nog wat beter wenst te begrijpen dompel je dan eens onder op fora waar enkel moslims elkaar met koranverzen en andere waanzinnige gedachtenkronkels naar het hoofd gooien. Bezoek ook eens engelstalige fora waarbij je jezelf dient aan te melden vooaleer je er de teksten kan lezen zoals op yahoo. Je kan je niet inbeelden wat ik daar allemaal te weten ben gekomen. Waanzinnig.

Het is zoals deze ex-moslim zit te vertellen

"Veel dingen die we in de 21ste eeuw als immoreel beschouwen, is voor Mohamed en de moslims toegelaten. "
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight=

Naast de droom van de vernietiging van onze samenleving om die te kunnen vervangen door een kalifaat en naast de absurde gedachte dat alles aan islam te danken is. Het klopt ook perfect met de analyse die een zekere fjordman hier zit te maken

Understanding Muhammad
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight=

Laatst gewijzigd door smiley : 31 oktober 2008 om 10:43.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 10:57   #252
Rikm
Lokaal Raadslid

Rikm's schermafbeelding

Standaard Jaja, Smiley.

Dat er op al dat soort fora eeen bende onnozelaars ronddwaalt verbaast me niet. Waarom zou het er anders zijn dan op andere fora?

Maar je vertelt maar de helft van de waarheid.
Je hebt je op Kifkif voortdurend als provocateur gedragen. Iedere serieuze poster werd dat op de duur beu en dan is het goed dat er een moderatie is.

Dat je mijn zinnetje over inzicht in moslims én anti-moslims maar half citeert typeert je nog het beste.

Ik herhaal dat ik nooit enig probleem gehad heb met de moderatie van Kifkif, ook niet als ik af en toe ook eens provocatief uit de hoek kwam.
Leugens en halve waarheden van de anti's doen daar niets aan af.
Oud 31 oktober 2008, 11:03   #253
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rikm Bekijk bericht
Maar je vertelt maar de helft van de waarheid.
Je hebt je op Kifkif voortdurend als provocateur gedragen. Iedere serieuze poster werd dat op de duur beu en dan is het goed dat er een moderatie is.
Ik deed niets anders dan wat ik hier op dit forum doe. De nare waarheid over de islam vertellen. Als u dat provocatie noemt dan zegt dit alles over jou.

Citaat:
Dat je mijn zinnetje over inzicht in moslims én anti-moslims maar half citeert typeert je nog het beste.
Antimoslims is dan ook verkeerd. Antiislam is het juiste woord.

Citaat:
Ik herhaal dat ik nooit enig probleem gehad heb met de moderatie van Kifkif, ook niet als ik af en toe ook eens provocatief uit de hoek kwam.
U had dan ook geen last van zogenaamde 'islamofobie'. Ik werd zonder enige waarschuwing zonder boe of ba verbannen nadat ik een tekst plaatste over hoe een autochtoon zijn wereld zag in zijn steeds maar 'verrijkender' wordende wijk waarin hij zichzelf als vreemdeling in eigen land begon te beschouwen. Na de talrijke weggecensureerde postings en pesterijen door de moderatie en die tekst van die autochtoon die zich vreemdeling in eigen land begon te voelen weer voor mijn neus te zien verdwijnen en die daarna terug plaatste omdat daar niets mis mee was (de tekst paste wel ,niet in het kraam van wat het multiislamcul promotende kifkifforum tracht de wereld in te sturen) en die terug zag verdwijnen door de islampfascomoderator en die daarna terug plaatste omdat zulk een dictatuur niet kan in onze vrije samenleving was ik zonder boe of ba verbannen. Men zou zulk een islamofascos voor de rechter moeten slepen.

Citaat:
Leugens en halve waarheden van de anti's doen daar niets aan af.
Ik zit hier helemaal geen leugens of halve waarheden te vertellen. U plaatst u met deze woorden in het kamp van de 'weldenkenden'. inshallah

Laatst gewijzigd door smiley : 31 oktober 2008 om 11:12.
Oud 31 oktober 2008, 12:39   #254
Rikm
Lokaal Raadslid

Rikm's schermafbeelding

Standaard Ik betwijfel ten zeerste...

... dat "antiislam" een juist woord is.

Verder heb ik destijds vele van je postings gelezen en die gingen veel verder dan een "mening" of "een verslag". Het werd al snel een hetze en dat daar op gereageerd wordt lijkt me logisch.

Verder is de manier waarop je je laatste posting opstelt een veel beter argument tegen je houding dan ik zelf zou kunnen leveren.

"Multiislamkul" (sic), "islampfascomoderator" (resic).

En inderdaad, ik heb geen last van islamofobie. Dat lijkt me bij jou wel een groot probleem te zijn. Intussen ben ik met heel veel genoegen "weldenkend".

Er zijn er zo al veel te weinig de laatste tijd.
Oud 31 oktober 2008, 12:57   #255
smiley

Standaard

[quote=Rikm;3777650]
Citaat:
Verder heb ik destijds vele van je postings gelezen en die gingen veel verder dan een "mening" of "een verslag". Het werd al snel een hetze en dat daar op gereageerd wordt lijkt me logisch.
Een hetze, u moest eens weten wat er achter de schermen zoal gebeurde met mijn postings. Dat iemand die men met alle mogelijke middelen en zo subtiel mogelijk tracht de mond te snoeren dan niet een beetje kwaad gaat worden tegen bvb een door de islam geindoctrineert godsdienstwaanzinnig iemand die mij letterlijk de hel en verdoemenis (conform haar haatboek) zit toe te wensen wat volgens de islamofasco moderators natuurlijk geen enkel probleem was en mocht blijven staan terwijl mijn weerwoord natuurlijk zoals gewoonlijk werd gewist. U zit die islamofascos natuurlijk te verdedigen. Vertelt u mij dan eens waarom dat ik van de moderators hier of op andere fora geen last heb van dergelijke censuur. Ook niet wanneer ik iedereen die hier tracht zijn islam te promoten net zoveel weerwerk geef als op het islampromotieforum kifkif. Op dit forum maakt een islampromotor geen enkele kans. Hier zit men mensen de mond immers niet te snoeren.

Citaat:
En inderdaad, ik heb geen last van islamofobie. Dat lijkt me bij jou wel een groot probleem te zijn.
U laat met deze woorden nogmaals merken in welk kamp dat u zich bevind. Islamofobie bestaat trouwens niet. Ik heb dat op kifkif ook meermaals trachten duidelijk te maken. De angst voor islam is immers geen fobie, een fobie is immers een onterechte angst voor iets. Het is een woord dat de bevolking tracht te misleiden alsof de angst voor de islam onterecht zou ziijn en de islam 'a peacefull and tolerant religion' zou zijn waar niks mis mee is.
Citaat:
Intussen ben ik met heel veel genoegen "weldenkend
Wel ik ben blij niet zo 'weldenkend' te zijn als u. Blijft u de islamofascos maar verdedigen. Uw kleinkinderen zullen u dankbaar zijn.

Bericht aan weldenkend links
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...7fe7ca3bc1574e

Laatst gewijzigd door smiley : 31 oktober 2008 om 13:21.
Oud 31 oktober 2008, 13:42   #256
shaddy
Banneling

Standaard

jaja smiley uiteraard is de waarheid over de islam en mo de pedo krijgsheer vertellen provocatie. Uiteraard dat had je toch moeten weten zeker op kifkif waar vrije meningsuiting monddood is gemaakt door de volgelingen en hun collaborateurs van de islam.

Laatst gewijzigd door shaddy : 31 oktober 2008 om 13:44.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 13:45   #257
Another Jack
Banneling

Standaard

Bericht aan onze cyberklokkenluider
Uw faith-en freedom site stinkt uren in de wind!
Nergens een 'wie zijn wij', niet 1 contactpersoon, alleen maar anonieme boekbesprekingen en links naar al even obscure 'eenmans'organisaties.
Die 'FFI' ziet er indrukwekkend uit maar voor hetzelfde geld zijn het ook 2 ezels en een paardekop.

Geloof aub niet alles wat u op het internet leest. En wil je echte sterke verhalen, ga dan eens naar broodjeaaap.nl.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 13:50   #258
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Bericht aan onze cyberklokkenluider
Uw faith-en freedom site stinkt uren in de wind!
Nergens een 'wie zijn wij', niet 1 contactpersoon, alleen maar anonieme boekbesprekingen en links naar al even obscure 'eenmans'organisaties.
Die 'FFI' ziet er indrukwekkend uit maar voor hetzelfde geld zijn het ook 2 ezels en een paardekop.

Geloof aub niet alles wat u op het internet leest. En wil je echte sterke verhalen, ga dan eens naar broodjeaaap.nl.
mooi bewijs dat de doorsnee pocos de collaborateurs alles in de doofpot willen steken over de afvallige moslims en de ex moslims....ik doe vrijwilligerswerk eens zien hoe je zou praten als een moslima bijeen is geklopt omdat ze een westerse levensstijl wilt. bah pocos zo onmenselijk om mee te doen met een religie die onderdrukt en wredaardig is. bah ! ach ja zoals filo zei

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ach, haat zaaien => mogelijk rellen in een stad
Oud 31 oktober 2008, 14:21   #259
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
mooi bewijs dat de doorsnee pocos de collaborateurs alles in de doofpot willen steken over de afvallige moslims en de ex moslims....ik doe vrijwilligerswerk eens zien hoe je zou praten als een moslima bijeen is geklopt omdat ze een westerse levensstijl wilt. bah pocos zo onmenselijk om mee te doen met een religie die onderdrukt en wredaardig is. bah ! ach ja zoals filo zei
Iemand aanzetten om bronnen te checken lijkt me niet echt een doofpotoperatie.
Mannen ranselen hun vrouwen af, geen boeken.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 oktober 2008 om 14:31.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 14:29   #260
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Iemand aanzetten om bronnen te checken lijkt me niet echt een doofpotoperatie.
Mannen ronselen hun vrouwen af, geen boeken.

?????????????????????????????????????????????????? ?

ronselen????????,,

bronnen vragen net aan die mensen die angst hebben vanwege represailles van de poco meute en de islammeute? Hoe onmenselijk van je Ik iniedergeval neem hun verhaal voor waarheid anders zouden ze niet zoveel stress hebben en angst voor de stempel "racist", simpel omdat je niet akoord ga zoals met halal. Racist wederom een woord uitgevonden door de pocos en de moslmmeute om mensen te onderdrukken en te beletten vrije meningsuiting te hebben. Oh ja vraag eens aan gaia bijvoorbeeld warom ze niet meer betogen tegen halal?? Ja om een racisme proces te vermijden. De moslims de imams hadden er mee gedreigd..... denk daar maar eens over na

Laatst gewijzigd door shaddy : 31 oktober 2008 om 14:33.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be