![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan gelijk zijn voor de wet, niet voor een recht.
Waar wil u overigens naartoe zeg? Vraag het gewoon op de man af ipv rond de pot te draaien.
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dan hebt u waarschijnlijk grote psychische problemen. Te veel wiet gerookt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
|
![]() neen ik volg gewoon uw dictatoriale denkwijze.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
|
![]() Allez zeg is er nu niemand die kan afkomen met een veroordeling van Karel Dillen na WO2 ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Minister-President
|
![]() Dan geeft u toe dat het verbieden of poging tot verbieden van een mening, blijk geeft van zeer grote intolerantie van mensen en groepen, correct!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Citaat:
Is mijn denkwijze dictatoriaal omdat ik tegen mensenhaat ben? Omdat ik overtreders van mensenrechten veracht? Omdat ik me verzet tegen het recht om anderen te vernederen, te bekladden, te discrimineren omdat ze een kleurtje hebben? Leg eens goed uit hoe je een democraat onderscheidt van een zwartzak.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen heeft z'n eigen visie, alleen zijn bepaalde zaken strafbaar gesteld door de wet (racisme, negationisme,...). Dat heb ik niet bepaald, dat heeft de wetgever bepaald.
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
--- Zijn flets flamingantisme is volledig verwikkeld met zijn liberalisme. Hugo Schiltz wilde misschien wel het federalisme invoeren, maar hij wou niet breken met het establishment. Hugo heeft blijkbaar nooit gesnapt wat de essentie was van het Vlaams-nationalisme: Vlaamse emencipatie, en dus het opzijschuiven van de Belgische bourgeoisie. Dat komt ervan als je niet marxistisch gevormd bent: dan wordt je nationalisme weggeblazen met het minste zuchtje wind. Het ergste is dan nog dat bij het uiteenvallen van de VU de twee erfgenamen elk één van de twee eigenschappen van Schiltz hebben overgenomen: N-VA het liberalisme en Spirit het flets flamingantisme. ...niet snappende dat beide eigenschappen zó nauw met elkaar verbonden zijn. Spirit is in snel tempo liberaal geworden (het moest wel, want 3/4 van hun politici zaten intussen al bij de VLD), en N-VA is flets flamingantisch geworden (alles voor de macht). --- Vanmorgen lees ik dit: "In 1978 onderhandelt hij als VU-voorzitter het Egmontpact. De partij stapt in de tweede regering Tindemans om het pact uit te voeren. Maar het loopt uit op een fiasco. Een coalitie van kortzichtige editoriaalschrijvers, rechtse Vlaams-nationalisten en een weifelende Tindemans torpederen het pact." Het komt uit -en nu hoort iedereen simultaan van zijn stoel te vallen- uit De Standaard. De Standaard was eind jaren '70 nagenoeg dé grote spreekbuis van de anti-egmont'ers. Vandaag noemt De Standaard haar eigen krant (maar dan 30 jaar terug) "kortzichtige editoriaalschrijvers". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Minister-President
|
![]() Is dat nu het enige duidelijk anwoord dat ge kunt verzinnen, geef eindelijk een duidelijk antwoord inplaats van rond de pot te draaien, wat wartaal is dat nu, je kan gelijk zijn voor de wet, maar niet voor het recht. Probeer dat nu eens duidelijk uit te leggen ben zeer nieuwschierig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
|
![]() Er werden hierboven heel wat namen 'vergeten'. Ook namen van Belgische ministers in functie, alhoewel die zich niets herinnerden. Maar toen liet Verhofstadt weten dat het welletjes was en dat de heksenjacht moest stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat voor argumenten heeft u nodig? De Hitlergroet van Dillen?
![]() |
#253 | |
|
![]() Citaat:
Of zou het nu juist Karel Dillen zijn die als enige Nazi niet vervolgd is geworden door het gerecht in de periode 45-46 ????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Maurice_Bard%C3%A8che http://fr.wikipedia.org/wiki/Faurisson Voor zover je die hun schrijfsels 'literatuur' kan noemen, natuurlijk... Laatst gewijzigd door drosophila : 7 augustus 2006 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#257 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In 1941 vormden de Russen nog helemaal geen Rood Gevaar. Vlaamse jongeren werden door onze eigenste Osama Bin Laden, m.n. de religieuze fanaticus Cyriel Verschaeve, naar verre slagvelden gelokt om er te sneuvelen voor een onbestaand gevaar. Hij bleef oproepen TOT IN 1945 om letterlijk "in dienst van de führer" te treden! Verschaeve wordt vandaag nog herdacht door VB'ers en ander neonazistisch tuig. Laatst gewijzigd door drosophila : 7 augustus 2006 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
|
![]() Citaat:
Hitler werd naar het schijnt ook niet graag tegengesproken. Als ik naar "Der Untergang" kijk, krijg ik het beeld van een complete neuroot, die denkt dat hij de grote weldoener is, maar in feite is hij een grote nul. Ach ja, ik weet dat ik ook een dictatoriaal karakter heb. Uit zelfkennis ga ik daarom niet in de politiek. |
|
![]() |
![]() |