![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is 't gewoon een slimme zet van ons Laurette.
Het mens heeft de laatste tijd zoveel bokken geschoten dat ze eindelijk inzag dat ze eens de indruk moet geven dat ze ook ernstig kan werken. Ze heeft dat oud fotoke gevonden, Flahaut opgebeld, samen met hem een paar slechteriken gevonden die inderdaad wel één en ander op hun kerfstok zullen hebben en nu geloven wij allemaal dat we op ons 2 oren kunnen slapen want onze Staatsveiligheid is bij de pinken. We hoeven hier in België niet bang te zijn, de overheid waakt, ook als het leger dat niet doet. ![]()
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() Tiens Uh-Huh ging jij geen lijstje posten van de slachtoffers van het dodelijke extreem rechtse VB-terreur ?
Je mag natuurlijk ook een lijst maken met een overzicht van alle moslimterroristische aanslagen. Als je nu begint, ben je er morgenvroeg misschien klaar mee. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar of enkele idioten het land kunnen ontwrichten dat is minder waarschijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, jij ging een lijst van alle terroristische geweldplegingen door het VB bij elkaar schrijven, nadat Knuppel je dat vriendelijk gevraagd heeft. Dat je daar wat moeite bij hebt dat kan ik begrijpen. Misschien beter wachten op hulp van Edina. Dat je wat moeite hebt met een lijst van moslimterroristen, daar kan ik ... ook inkomen. Eigen Jihaat terreur eerst ... Vandaar dat ik je een handje ga helpen. Alsjeblieft. Te veel om hier te copïeren. http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over water lopen. Dat is een gave! Het is echter maar één keer gepresteerd en dat is ondertussen weer al een tijd geleden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
Op de radio werd er duidelijk bijgezegd dat er geen connecties zijn met politieke partijen (lees VB) Wat ik wel mogelijk acht: de regering kan nu gemakkelijker optreden tegen moslim fundamentalisten. "Wij treden op tegen alle extremisten!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch puur toeval dat het zo vlak voor de verkiezingen is.
En wat betreft wapens en explosieven. Men zou er van verbaast zijn wat aangerekend kan worden als wapen en explosief. Een verpakking spuitbussen haarlak en WC papier kan al een leuke knal brengen. Vooral angstaanjkagend, maar weinig effectief als bom. Ik heb hier in huis ongeveer 60 meter gladde lopen voor een lage druk kanon. Oftewel PVC pijp voor mijn nieuwe afvoeren. Heeft er iemand hier toevallig nog een zak kunstmest liggen? Is ook explosief hoor.... Zo is het wel gemakkelijk om bij een verbouwer of een entousiaste tuinier "explosieven " of illegale wapens te vinden. Voor de kranten en de propagandawaarde maakt het geen ruk uit, want het kiesvee is niet meer dan dat. Vee, maar in plek van een uier om melk uit te trekken, is het zweet en tijd, gemolken om geld voor de hebzucht van een aantal politici te financieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 7 man en een paardenkop met een klappertjes pistool en een piratenbom van 1,5€ met als stamcafé pal in het centrum van leopoldsburg. Hoe serieus kan een terrorist de dag van vandaag nog zijn?
Wie het nog niet wist, leopoldsburg is 4 straten groot waarvan er 3 straten soldatencafés zijn en de militaire basis ligt 500 meter verder. Niet echt een aan het oog ontrokken organisatie mijn gedacht. Scheet in een fles gans die affaire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
|
![]() Juist! Ze hebben blijkbaar reeds het leger in handen, en de politie dat zal ook maar een klein kunstje zijn. Nu enkel nog Bazil uit de weg ruimen en klaar is kees!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van dat "slim" bedoel ik. In oktober: pets in hun muil Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 september 2006 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |