![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kunnen we on topic blijven? Ik had graag verdere argumentatie gehoord die het standpunt van de BuB versterkt.
#242 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Om deze leugen te ontkrachten zou ik de lijsten willen publiceren, echter dat is schending van de privacy. Peeke, vergeet niet: je had geen bevoegdheid over leden, dus kreeg je een selectie van bepaalde criteria die je had mogen contacteren. Wat het lidgeld betreft: Tot nu toe is er nog maar 1 iemand gaan lopen nog voor z'n lidgeld te betalen, en dat ben jij, maar ja, we wilden jou toch niet in Antwerpen...
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() TomB, ik denk dat meeste argumentatie al gegeven is.
Nog deze: Belgen MOETEN gaan stemmen, vreemdelingen MOGEN stemmen. Dat kan ook niet. |
![]() |
![]() |
#244 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
#245 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verder zijn er dan nog een deel die in hun eigen land mogen stemmen.
![]() |
#246 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien wijzig ik de poll wel, en laat iedereen stemmen of, en aan wie ik vergiffenis moet vragen voor de blindheid die me beving tijdens mijn blijkbaar hoogst foutieve analyse. ![]() Oordeel zelf op: Glijdt de BuB af naar extreem-rechts? Of druk op de blauwe knop, zo mijn flagrante onwaarheden jullie dag compleet verpesten. ![]()
![]() |
![]() |
#247 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#249 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#250 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene helpt met BROV, de andere levert stemmen voor een nieuw doorzichtig unitair België. BuB stond immers initiëel niet echt weigerachtig tegenover directe democratie, en Vivant van zijn kant is geen echte Belgiësplitser. Ik besef tenvolle dat ik hiermee een minder democratisch middel (eigenlijk wat tenvolle dictatuur van de minderheid mag genoemd worden) aanreik, maar frisse jonge enthousiaste partijen mogen al eens een duwtje in de rug (of is het spuitje in de bil) toegediend krijgen, nietwaar? ![]()
![]() |
![]() |
#251 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#252 | |||
Banneling