Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 11 oktober 2003, 00:15   #241
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Kunnen we on topic blijven? Ik had graag verdere argumentatie gehoord die het standpunt van de BuB versterkt.
Oud 11 oktober 2003, 08:23   #242
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Toch wel vernederend he, dat ge zelfs in dat onnozele studentenclubke van ons ( ) geen rol van betekenis mocht spelen
Uiteraard,ik ben dan ook nooit lid geweest van uw studentenclub.

Ik zit nog steeds met dezelfde vraag,nl.de BUB had 40 leden in de Provincie Antwerpen.

Hoeveel leden heeft de BUB binnenkort,wanneer de mensen plots lidgeld moeten betalen(20 Euro)daar waar het een jaar geleden nog gratis was
Peeke, geen halve waarheden aub. Over de lijst die jij hebt heb ik bedenkingen, maar kom. De 'bevoegdheden' die je zou ontvangen lieten niet toe ALLE namen door te geven. Echter het begrip '40' is duidelijk onderschat.
Om deze leugen te ontkrachten zou ik de lijsten willen publiceren, echter dat is schending van de privacy. Peeke, vergeet niet: je had geen bevoegdheid over leden, dus kreeg je een selectie van bepaalde criteria die je had mogen contacteren.

Wat het lidgeld betreft: Tot nu toe is er nog maar 1 iemand gaan lopen nog voor z'n lidgeld te betalen, en dat ben jij, maar ja, we wilden jou toch niet in Antwerpen...
Oud 11 oktober 2003, 22:22   #243
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

TomB, ik denk dat meeste argumentatie al gegeven is.

Nog deze: Belgen MOETEN gaan stemmen, vreemdelingen MOGEN stemmen. Dat kan ook niet.
Hans1 is offline  
Oud 11 oktober 2003, 23:28   #244
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Nog deze: Belgen MOETEN gaan stemmen, vreemdelingen MOGEN stemmen. Dat kan ook niet.
Nee hoor, tot nader order hebben Belgen opkomstplicht, vreemdelingen daarentegen hebben noch opkomstplicht noch stemrecht noch stemplicht. Ik heb trouwens niemand op dit forum al weten pleiten voor stemplicht voor de ene groep en stemrecht voor de andere.

Citaat:
Als u onze argumentatie doodleuk compleet negeert en niet beantwoord wel natuurlijk!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 12 oktober 2003, 08:56   #245
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Ik heb trouwens niemand op dit forum al weten pleiten voor stemplicht voor de ene groep en stemrecht voor de andere.
Toch wel, men spreekt enkel over vreemdelingenstemRECHT, en niet stemPLICHT, dus is er van die discriminatie wél sprake.
Verder zijn er dan nog een deel die in hun eigen land mogen stemmen.
Oud 12 oktober 2003, 09:36   #246
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als u onze argumentatie doodleuk compleet negeert en niet beantwoord wel natuurlijk!
Op de topic waar ik beschreef hoe BuB naar (extreem-)rechts afglijdt, (o.a. omwille van hun standpunt hier), argumenteerde Hans als volgt:

Citaat:
Ik moet deze belachelijke topic ten stelligste ontkrachten:
Ik was kapot van deze welbespraakte, argumentatieve weerlegging van mijn artikeltje.
Misschien wijzig ik de poll wel, en laat iedereen stemmen of, en aan wie ik vergiffenis moet vragen voor de blindheid die me beving tijdens mijn blijkbaar hoogst foutieve analyse.

Oordeel zelf op:
Glijdt de BuB af naar extreem-rechts?
Of druk op de blauwe knop, zo mijn flagrante onwaarheden jullie dag compleet verpesten.
Oud 12 oktober 2003, 10:50   #247
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Citaat:
Op de topic waar ik beschreef hoe BuB naar (extreem-)rechts afglijdt, (o.a. omwille van hun standpunt hier), argumenteerde Hans als volgt:

Citaat:
Ik moet deze belachelijke topic ten stelligste ontkrachten:
Ik was kapot van deze welbespraakte, argumentatieve weerlegging van mijn artikeltje.
Misschien wijzig ik de poll wel, en laat iedereen stemmen of, en aan wie ik vergiffenis moet vragen voor de blindheid die me beving tijdens mijn blijkbaar hoogst foutieve analyse.

Oordeel zelf op:
Glijdt de BuB af naar extreem-rechts?
Of druk op de blauwe knop, zo mijn flagrante onwaarheden jullie dag compleet verpesten.
Glijdt de B.U.B.af naar een nieuwe nationale Voorzitter
Peter De Ryck is offline  
Oud 12 oktober 2003, 11:04   #248
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een coup?
  • Waar?
    Wanneer?
    Vannacht?
    Morgennacht?
En ik weet weer van niks
Oud 12 oktober 2003, 11:34   #249
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een coup?
Meer een koe vrees ik
Paulus de Boskabouter is offline  
Oud 12 oktober 2003, 11:40   #250
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Een coup?
Meer een koe vrees ik
't Is misschien maar een hersenspinseltje hee, maar zou BuB niet beter eens toenadering zoeken tot Vivant en een soort trading doorvoeren van twee 'minderheidsstandpunten'?
De ene helpt met BROV, de andere levert stemmen voor een nieuw doorzichtig unitair België.
BuB stond immers initiëel niet echt weigerachtig tegenover directe democratie, en Vivant van zijn kant is geen echte Belgiësplitser.
Ik besef tenvolle dat ik hiermee een minder democratisch middel (eigenlijk wat tenvolle dictatuur van de minderheid mag genoemd worden) aanreik, maar frisse jonge enthousiaste partijen mogen al eens een duwtje in de rug (of is het spuitje in de bil) toegediend krijgen, nietwaar?
Oud 12 oktober 2003, 11:46   #251
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Een coup?
  • Waar?
    Wanneer?
    Vannacht?
    Morgennacht?
En ik weet weer van niks
En op welke zender?
Distel is offline  
Oud 12 oktober 2003, 12:10   #252
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een coup?
Meer een koe vrees ik
't Is misschien maar een hersenspinseltje hee, maar zou BuB niet beter eens toenadering zoeken tot Vivant en een soort trading doorvoeren van twee 'minderheidsstandpunten'?
De ene helpt met BROV, de andere levert stemmen voor een nieuw doorzichtig unitair België.
BuB stond immers initiëel niet echt weigerachtig tegenover directe democratie, en Vivant van zijn kant is geen echte Belgiësplitser.
Ik besef tenvolle dat ik hiermee een minder democratisch middel (eigenlijk wat tenvolle dictatuur van de minderheid mag genoemd worden) aanreik, maar frisse jonge enthousiaste partijen mogen al eens een duwtje in de rug (of is het spuitje in de bil) toegediend krijgen, nietwaar?
Vergeet het Superstaaf, Vivant werkt met niemand samen.
Bruno* is offline  
Oud 12 oktober 2003, 12:15   #253
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een coup?
Meer een koe vrees ik
Vergeet het Superstaaf, Vivant werkt met niemand samen.
De BUB ook niet, want al de rest zijn fascisten, racisten, smerige nazi's, landverraders, vuile separatisten, viswijven en collaborateurs.
Distel is offline  
Oud 12 oktober 2003, 12:25   #254
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Ik heb trouwens niemand op dit forum al weten pleiten voor stemplicht voor de ene groep en stemrecht voor de andere.
de vraag was wel steeds naar stemrecht voor vreemdelingen.
Bruno* is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be