![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Nee, dat noemen ze "vervalst". In het Nederlands hebben ze meer dan genoeg werkwoorden om je precieze daad te omschrijven zonder eufemismen als "verbeteren" te gebruiken, wees gerust. Dat knoeien met andermans quotes zonder dat aan te geven op een internetforum zowat het laagste is wat iemand kan doen wil er precies niet in bij jou?
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
Ik zie trouwens niet in waarom ik nog met iemand in discussie zou treden die zelfs de meest fundamentele discussieregels niet respecteert of zich daarvoor wil verontschuldigen. Laatst gewijzigd door zorroaster : 27 februari 2007 om 21:07. |
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Europees Commissaris
|
Iemand die mij een week geleden een herhaaldelijke leugenaar noemt omdat ik hem iets verwijt waar hij zich een paar dagen later flagrant aan schuldig maakt en dat heel normaal vindt, bezit te weinig credibiliteit om een discussie mee te voeren. Punt.
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
|
ah, ik zie dat je Jan Hyoens en zijn lepe trukken om gelijk te halen hebt ontdekt.
Trek het u niet aan
|