Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 februari 2007, 14:31   #241
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Ik heb je tekst enkel "verbeterd".
Nee, dat noemen ze "vervalst". In het Nederlands hebben ze meer dan genoeg werkwoorden om je precieze daad te omschrijven zonder eufemismen als "verbeteren" te gebruiken, wees gerust. Dat knoeien met andermans quotes zonder dat aan te geven op een internetforum zowat het laagste is wat iemand kan doen wil er precies niet in bij jou?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 15:39   #242
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Nee, dat noemen ze "vervalst". In het Nederlands hebben ze meer dan genoeg werkwoorden om je precieze daad te omschrijven zonder eufemismen als "verbeteren" te gebruiken, wees gerust. Dat knoeien met andermans quotes zonder dat aan te geven op een internetforum zowat het laagste is wat iemand kan doen wil er precies niet in bij jou?
Ik heb blijkbaar een hogere dunk van de waarnemingszin van mijn medeforumers dan jij. Opvallend trouwens hoe je de kern van mijn opmerking weer negeert.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 20:58   #243
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Ik heb blijkbaar een hogere dunk van de waarnemingszin van mijn medeforumers dan jij. Opvallend trouwens hoe je de kern van mijn opmerking weer negeert.
En nog ziet hij er geen graten in, het verwijt wordt gewoon omgekeerd. Knoeien met quotes die zes bladzijden geleden gedaan werden? Geen probleem, dat ziet elke forummer toch zo zeker? Lichtjes hilarisch trouwens dat ik nog geen paar dagen geleden in een andere discussie hier (over Samyn) je tactiek van citaten en quotes te vervalsen aankaartte, en jouw antwoord was toen: "- dat van die verdraaiingen lieg je zoals gewoonlijk". Het heeft nog geen week geduurd voor we weer wisten wie hier de leugenaar was. Goed om te onthouden in elk geval.

Ik zie trouwens niet in waarom ik nog met iemand in discussie zou treden die zelfs de meest fundamentele discussieregels niet respecteert of zich daarvoor wil verontschuldigen.

Laatst gewijzigd door zorroaster : 27 februari 2007 om 21:07.
Oud 28 februari 2007, 11:00   #244
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Ik zie trouwens niet in waarom ik nog met iemand in discussie zou treden die zelfs de meest fundamentele discussieregels niet respecteert of zich daarvoor wil verontschuldigen.
Goedkoop excuus!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 02:52   #245
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Goedkoop excuus!
Iemand die mij een week geleden een herhaaldelijke leugenaar noemt omdat ik hem iets verwijt waar hij zich een paar dagen later flagrant aan schuldig maakt en dat heel normaal vindt, bezit te weinig credibiliteit om een discussie mee te voeren. Punt.
Oud 13 maart 2007, 01:38   #246
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

ah, ik zie dat je Jan Hyoens en zijn lepe trukken om gelijk te halen hebt ontdekt.

Trek het u niet aan , hij weet niet beter

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be