Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2004, 23:59   #241
Herbert
Vreemdeling

Standaard

't wordt precies een rage in Nederland

Directeur in kantoor doodgestoken
ANP

DELFT - De 56-jarige directeur van een schoonmaakbedrijf aan de Nijverheidsstraat in Delft is donderdagmiddag doodgestoken in zijn kantoor. Dat heeft een woordvoerder van de politie donderdag gemeld.

Begin van de middag zou de dader op het kantoor zijn aangekomen en in gesprek zijn gegaan met de directeur. Na een woordenwisseling trok de man een mes en stak de directeur neer. Op weg naar het ziekenhuis bezweek die aan zijn verwondingen, aldus de woordvoerder.

De politie heeft nog geen aanhoudingen verricht. Het is nog onduidelijk wat het motief van de dader is. De politie weet ook nog niet of de dader wellicht een werknemer of ex-werknemer van het bedrijf is.
Herbert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2004, 09:35   #242
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
een eenmalig en zeer triest incident proberen sommigen te recupereren om alle mensen behorend tot een wereldgodsdienst zwart te maken.
nogmaals: er is geen enkel excuusvoor wat die leerling gedaan heeft, maar wat heeft dit in hemelsnaam te maken met "de moslims"?
Door het steeds te blijven ontkennen zult u dergelijke incidenten in de toekomst ook niet vermijden.
Zag jij de reacties niet van sommigen op de gebeurtenissen ?
Ik zag de reacties van de Belgen bij de reconstructie van de moord in Geraardsbergen.
Welk een schril contrast vindt je niet.
"wat" ontken ik Bobke? die ene mens is dood, de andere heeft het gedaan. Rechtbank zal de strafmaat bepalen.
Hopelijk zoekt men in Nederland naar een oplossing zodat dergelijke incidenten vermeden kunnen worden. In de VS kennen ze het probleem langer en beter, misschien hebben zij een oplossing? ( http://www.garrett.com/ )

Neen, ik zag die reacties niet, blijkbaar toch iets gemist. Tsja...
Moord in G'bergen: die 2 broers die voor een schamele 2750 euro 3 mensen afmaken met messen. Dat snap ik al helemaal niet. In het geval van die gast in Nederland kun je nog zeggen dat er sterke emoties bij te pas kwamen.
Oud 16 januari 2004, 10:05   #243
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
JoeQpublic raaskalt,

Citaat:
bravo, Seba, uw gifspuiterij tov de moslims zal:
1) die vermoorde leerkracht terug tot leven wekken
De vermoorde Mombaerts krijgt nu een medegrafligger. Zelfde oorzaak van dood.
2) dergelijke incidenten in de toekomst vermijden
Ja hoor, zolang we politiek korrekt blijven en excuses blijven uitvinden is onze toekomst veilig gesteld

Ecologisch gezien zouden beter alle godsdienstigen beter naar hun god gaan in ijltempo, kwestie dan hebben we een hele hoop zombies en gewassen breinen minder, en dan de maatschappij eens vrolijk echt gaan ontwikkelen.

Eigenlijk vul je 1 ding niet in Publieke Heer, expres of niet, namelijk, dat de leraar geen moslim was. Als dit stukje info ingevuld werd, zal je zien dat de koran het doden van niet Moslims aanmoedigt, maar dan wel specifiek ,in dit geval, dat het niet zo dom moest gebeuren, zolang de niet moslims sterker zijn, mag je huichelen,liegen,bedriegen,stelen ,zelfs moorden, maar niet ten opzichte van een medemoslim, en je kan beter in leven blijven om verder te kunnen doen, in dit geval uit de gevangenis blijven.
Vandaag heeft dus de politie een Pro Moordenaar betoging mogen uiteen slagen in Den Haag.. leuk om weten he.
aha nog een kritische lezer

ok, Maddox, ik zal u punt per punt antwoorden:
1) enige wat Mombaerts en die leerkracht gemeen hebben is dat de dader Marrokaans was en dat beide slachtoffers overleden zijn. Alle andere omstandigheden zijn anders, vooral het soort misdrijf: moord met voorbedachte rade in die school, doodslag te Schaarbeek.
2) beweer ik dat ergens? zoja, quote me. Ik zie trouwens niet in hoe we door uw (en anderen hun) gespuw op de Islam dergelijke gebeurtenissen dan wel kunnen voorkomen...

3) ivm religie: yep, ook voor mij liever zonder, maar gelukkig is dat nog steeds elke mens zijn keuze. U het uwe, ik het mijne, liefst nog in de beslotenheid van uw woning. Boeiend maar niet on topic.

4) met de motivatie van de dader wordt rekening gehouden in een proces, het argument "van de koran mag het" (hetgeen ik trouwens betwijfel) zal in een Nederlandse rechtbank evenveel zoden aan de dijk zetten als "de wereld wordt door de zionisten geregeerd, daarom plaatste ik een bom bij die synagoge".

5) pro-moordenaar betoging? dat is me te gortig, maar ja, wie daar baldadigheden uitsteekt, kan ook weer bestraft worden.
Oud 16 januari 2004, 10:50   #244
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor
@JoeQpublic
gelijk heb je - niet elk vuurwapen is voor zelfverdediging bruikbaar.
Mischien had ik dat er moeten bijvertellen,maar wat voor de ene evident is,is het dus blijkbaar niet steeds voor de andere.
Daarentegen zijn handvuurwapens tot kaliber 9mm uitermate efficient om jezelf te verdedigen.
Jachtwapens (ik neem aan dat wil zeggen je zo'n cal 12 kanon met dubbelle loop of erger nog:een riot gun geladen met brennekes) kunnen ook niet dienen voor zelfverdediging:zie je jezelf al binnenkomen in een restaurant met zoiets in je handen?

stel je de volgende vraag:jij bent die leerling,en je wilt de docent neerschieten.NU weet je dat je er levend vanaf komt,en dat er allerhande groeperingen zijn die het voor jou zullen opnemen in de zin van "ocharme dat marokkaantje,hij komt uit een achtergestelde buurt,tis de fout van de concentratiescholen,ze hebben hem gediscrimineerd....enz - en tel daarbij dat je als minderjarige zowat ALLES mag:schadevergoeding betalen je ouders,gevangenis is "inhumaan"......waarom zou je niet schieten?

Andere realiteit:je wil iemand neerschieten maar je weet donders goed dat de meerderheid van de mensen rondom jouw OOK een wapen hebben,en niet zullen aarzelen de bedreiging meteen uit te schakelen:kom me nu nog eens vertellen dat je een pistool trekt....?

En waar ik me nog het meeste zorgen om maak is nu net wat jij als argument aanhaal:die schietpartij gedurende een chiro fuif is dus ook niet vermeden door het wapenbezit (cq-dracht) te verbieden. Wie vandaag de dag een wapen wil hoeft niet verder dan Antwerpen of Rijsel te gaan - afhankelijk of je een AK47 of een riot gun wilt....alléén eerlijke burgers doen zoiets niet:het is namelijk illegaal.....en de lachende derde:de crimineel die zich zowat gelijk wat kan aanschaffen:van een beretta 9mm tot een handgranaat. Ik vraag me af hoelang het nog zal duren eer bendes een politie patrouille onder vuur nemen met een RPG.

wie vind dat hij mensen mag doden zonder dat ze hem zelf bedreigen verklaart zichzelf vogelvrij en we kunnen er ons het best zo snel en zo efficiënt mogelijk van ontdoen.
hoi Thor, uw pleiten voor "vrij wapenbezit" deed me dan iets anders vermoeden, als je m'n posts es doorneemt zeg ik (net als jij) dat de huidige wapenwet de burger al alle nodige "tools" geeft om zichzelf en z'n naasten te beschermen. Een pistool en een jachtgeweer, meer mag dat niet zijn.

Ivm dubbelloop naar restaurant meebrengen: Peroonlijk heb ik daar geen behoefte aan, liever degelijke controle aan de ingang en evt gewapend security-agent en laat mij maar rustig tafelen, so what als ik voor zo'n service moet bijbetalen? Gelukkig in België nog steeds toekomstmuziek...

Meer- minderjarigheidsgrens vervaagt in het geval van ersntige delicten, realistisch en noodgedwongen maatregel. Ik ben er zeker van dat de dader in dit geval voor langere tijd de bak indraait. En laat aub de boekskes en "experten" er allerlei bullshit bijhalen, ik denk dat de recher discriminatie enzo enkel zal laten meespelen in de strafmaat als die leerkracht dat deed tov z'n leerling, anders is het niet relevant voor de zaak. Achtergrond van het slachtoffer speelt een rol, maar vrijspraak zit er echt niet in. Als ik m'n madam met een andere vent in bed betrap en vervolgens ongelukken bega, mag ik op verzachtende omstandigheden rekenen. Idem als ik jarenlang door iemand misbruikt wordt en het recht in eigen handen neem. Geen vrijspraak maar toch...
Strafmaat enkel op basis van sociaal-economische kenmerken, gaat trouwens in tegen het gelijkheidsprincipe. Dus als die jonge gast niet in de gevangenis wilt belanden, had 'ie z'n pistool beter thuis gelaten.

In het hypothetische geval dat ik iemand anders wil doden, vrees ik dat weinig of geen dreiging (straf/zelf sterven) me zal kunnen tegenhouden. Ik ben op sommige gebieden nogal een serieuze mens, laat ons dus maar hopen dat de anderen even voorbereid en rapper dan mij zijn. Verrassing speelt in m'n voordeel, dus ik zal niet alleen staan voor Sinte-Pieter
waarom zou een crimineel een confrontatie met de politie zoeken? ok, een gewapende overwel kan tot een schietpoartij leiden, maar als ik u bezig hoor lijkt het alsof er mensen met zwaargeschut op rijkswachtcombis jagen. Da's al van de Bende van Nijvel geleden dat dat ongeveer gebeurde en laat ons dat dekseltje in deze topic dicht houden.

A'pen: leuke stad, maar het lijkt me interessanter om zelf in 't Oostblok te gaan halen. Ietsje minder verdachte verkopers, geen Luc Alloo in de buurt , uitstekend materiaal voor iemand die van vrede houdt maar zich op oorlog voorbereidt, (speciale) munitie en onderhoudskit geen probleem. Je moet je speelgoed wel zelf de grens met de EU over smokkelen, maar hey, life isn't perfect.
Dit alles natuurlijk volledig hypothetisch en ervan uitgaand dat ik vuurwapens geen werktuigen des duivels zou vinden...

Ivm vogelvrij verklaren: ik heb daar es een TV-programma over bedacht, maar toen bleek dat de burgerlijke dood afgeschaft is en nooit meer mag ingevoerd worden. De kijkcijfers zouden nochthans spectaculair zijn en eindelijk es een programma op de buis waar ik zelf voor zou thuis blijven
Oud 16 januari 2004, 12:24   #245
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand

Omdat de wetgeving op de SCHIETSTANDEN, in Nederland soepeler is. In Nederland mag men met alle wapens "uitgezonderd vol automatische" schieten. Dus alle kalibers. Hier in België mag men niet met alles schieten omdat de schietstanden RESORTEREN onder de VLAREM I. Dat zijn grote vervuilende bedrijven, zoals Bayer, sidmar, marly enz!
o.a. door de Vlarem maar vooral door de wet op de schietstanden.
Die Vlarem sleur ik erbij om van onze forumhebruikers eenreaktie te krijgen.
Maars schijnbaar weten ze niet wat Vlarem wil zeggen!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2004, 12:29   #246
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
In Nederland illegaal, in het buitenland misschien niet.

Er zal uiteraard alleen een Europese wapenwet komen als die strikt is. Anders zullen veel landen die niet aanvaarden. Misschien heeft de wapenlobby in Europa niet zoveel macht als in de VS en is dat mogelijk.
Een pistool is in alle landen van de EU illegaal zonder vergunning.
Niet waar. In frankrijk kan U een éénschotspistool .22 vrij kopen!
Oud 16 januari 2004, 12:32   #247
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Door het steeds te blijven ontkennen zult u dergelijke incidenten in de toekomst ook niet vermijden.
Zag jij de reacties niet van sommigen op de gebeurtenissen ?
Ik zag de reacties van de Belgen bij de reconstructie van de moord in Geraardsbergen.
Welk een schril contrast vindt je niet.
"wat" ontken ik Bobke? die ene mens is dood, de andere heeft het gedaan. Rechtbank zal de strafmaat bepalen.
Hopelijk zoekt men in Nederland naar een oplossing zodat dergelijke incidenten vermeden kunnen worden. In de VS kennen ze het probleem langer en beter, misschien hebben zij een oplossing? ( http://www.garrett.com/ )

Neen, ik zag die reacties niet, blijkbaar toch iets gemist. Tsja...
Moord in G'bergen: die 2 broers die voor een schamele 2750 euro 3 mensen afmaken met messen. Dat snap ik al helemaal niet. In het geval van die gast in Nederland kun je nog zeggen dat er sterke emoties bij te pas kwamen.
De reacties waren te vergelijken met deze bij de arrestatie van Dutroux .
Afschuw en machteloze woede ten opzichte van een crimineel van het eigen volk.
Wat een schril contrast met steunbetuigingen en blijken van bewondering ten opzichte van een crimineel van het eigen volk.
Sterke emoties, welke sterke emoties ?
Die van een bendeleider die zijn invloed op zijn bende verliest ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2004, 12:35   #248
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
quote="JoeQpublic"
Automatische geweren en grote kalibers blijven imho beter voorbehouden aan leger en politie.
De Grote kalibers zijn nu VRIJ te krijgen, alleen op vertoon van Uw paspoort kan iedere gek een wapen kopen, wanneer hij 18 jaar is.
Oud 16 januari 2004, 12:53   #249
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
De Grote kalibers zijn nu VRIJ te krijgen, alleen op vertoon van Uw paspoort kan iedere gek een wapen kopen, wanneer hij 18 jaar is.
fernand, ik reageerde op Thor's roep om vrij wapenbezit. Natuurlijk mag je een karabijn in huis halen (zie eerdere post: wetgeving is minder streng oa omdat je het minder makelijk verborgen houdt op uw lichaam) het enige waar ik voor wilde waarschuwen zijn toestanden �* l' américaine waardat sommige staten maften toelaten een .50 te gebruiken om "te jagen".
akkoord dat als ge een beest wilt schieten, het best zo rap mogelijk sterft, maar met zo'n kaliber blijft er weinig beest over, enkel wat haren en een grote rode plek in het bos...
Oud 16 januari 2004, 12:59   #250
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Een pistool is in alle landen van de EU illegaal zonder vergunning.
Niet waar. In frankrijk kan U een éénschotspistool .22 vrij kopen!
Hier was dat vroeger ook zo.
Of dat in Frankrijk nog zo is weet ik niet.
Oud 16 januari 2004, 12:59   #251
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
In het geval van die gast in Nederland kun je nog zeggen dat er sterke emoties bij te pas kwamen.
je begrijpt me verkeerd denk ik: die leerling heeft een welbewuste leerkracht vermoord, zijn motief kennen we voorlopig niet, maar blijkbaar wou hij net die ene man hebben, 't is niet alsof hij zoveel mogelijk mensen in de refter wou doden.

Als die 2 broers daarentegen vroeger op die bewuste avond een portefeuille met 2750 euro gevonden hadden, geloof ik dat hun 3 slachtoffers nu nog in leven waren. Waarschijnlijk hebben ze net dat café gekozen omdat ze zeker wisten dat daar iets te rapen viel, maar 't is niet dat ze het in het bijzonder op die mensen gemunt hadden.
Om het even welke gelegenheid waar geld te halen viel zonder zweet, was even goed.
Oud 16 januari 2004, 13:02   #252
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
fernand, ik reageerde op Thor's roep om vrij wapenbezit. Natuurlijk mag je een karabijn in huis halen (zie eerdere post: wetgeving is minder streng oa omdat je het minder makelijk verborgen houdt op uw lichaam) het enige waar ik voor wilde waarschuwen zijn toestanden �* l' américaine waardat sommige staten maften toelaten een .50 te gebruiken om "te jagen".
akkoord dat als ge een beest wilt schieten, het best zo rap mogelijk sterft, maar met zo'n kaliber blijft er weinig beest over, enkel wat haren en een grote rode plek in het bos...
Een .50 is niet noodzakelijk een gevaarlijk kaliber.
Voorladers schieten ook met .50
Oud 16 januari 2004, 14:48   #253
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

JoeQpublic:
Neen, ik zag die reacties niet, blijkbaar toch iets gemist. (Moord in G'bergen / gast in Nederland)
ydde:
Geen verschil van reactie gezien JoeQ?
Moet ge eens goed op het publiek en hun uitspraken letten!
Oud 16 januari 2004, 15:30   #254
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
je begrijpt me verkeerd denk ik: die leerling heeft een welbewuste leerkracht vermoord, zijn motief kennen we voorlopig niet, maar blijkbaar wou hij net die ene man hebben, 't is niet alsof hij zoveel mogelijk mensen in de refter wou doden.

Als die 2 broers daarentegen vroeger op die bewuste avond een portefeuille met 2750 euro gevonden hadden, geloof ik dat hun 3 slachtoffers nu nog in leven waren. Waarschijnlijk hebben ze net dat café gekozen omdat ze zeker wisten dat daar iets te rapen viel, maar 't is niet dat ze het in het bijzonder op die mensen gemunt hadden.
Om het even welke gelegenheid waar geld te halen viel zonder zweet, was even goed.
Waarschijnlijk kon het voor de scholier in Nederland ook om het even wie zijn van het schoolpersoneel. Namelijk degene die zijn aanzien bij zijn medescholieren in het gedrang bracht.
Maar wat maakt het uit ?
Het gaat erom dat zijn medestanders hem in een slachtofferrol duwen en het slachtoffer als schuldige aan wijzen.
Oud 16 januari 2004, 17:46   #255
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bratvdb
Jaja de moslims zorgen maar weer eens voor een primeur [sic] in Nederland, de eerste keer dat een leerling een leraar doodschiet. Ben benieuwd hoelang het duurt eer gefrustreerde fatalistische fundamentalistische failures of society in Belgie ook met de pioniersrol gaan lopen... Maar tja, waarschijnlijk was dat kneusje z'n eer gekrenkt, stomme leerkracht!

Maar voor de rest was het ne rustige jongen volgens zijn medeleerlingen, ze zullen hem nooit verklikken zeiden ze, leuke gemeenschap!

Trouwens in 1999 heeft een Turk in Nederland net hetzelfde gedaan... dus eigenlijk is deze maar een nakomertje.
De eerste politicus in Nederland is echter door een Nederlander vermoord.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2004, 17:48   #256
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Een Nederlandse man uit Baarn heeft een echtpaar vermoord. Hij heeft 4 jaar lang in hun auto rondgereden en hun tuin verzorgd. Hij is nu pas opgepakt. Het echpaar was begraven in de kinderboerderij van de man.
Oud 16 januari 2004, 18:32   #257
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Turk4ever.. die "moordenaar" in Baarn.
Die kwispel heeft een motief , winstbejag.
En om het helemaal gortig te maken, die heeft waarschijnlijk geen verzachtende omstandigheden. Geen allochtone eer die in het kruis getast kon worden, waarschijnlijk niet stoned op school.En hoe heeft ie het echtpaar vermoord? Publiekelijk ,op een korte afstand, met een schot door het hoofd?Met vriendjes die eerst moesten bekomen van de bewondering, en dan de dag erna begonnen te juichen?

Darwin brengt dit leuk in je 2de keer dat je dit vermeld.

"Tuinman, je bent een held", ergens in de media relletjes met dit als slogan?

Eerste Nederlandse politicus vermoord door een medenederlander? Al ooit gehoord van Egmond en Hoorn?Ik dacht dat daar een paar ultra katholieke allochtone fanatici(weeral godsdienst als excuus?) voor in aanmerking kwamen.Maar kom, da's Nederlandse geschiedenis, die telt niet voor de Nieuwe Nederlanders(en Nieuwe Belgen)

Neen, Er is een verschil tussen de 2 gevallen, en dat verschil is puur in de omstandigheden, reden en uitwerking van de misdaad. In het ene geval is het een pure criminele actie, die op gepaste wijze bestraft zal worden.
In het andere geval komt het politiek correct niet goed uit.
Oud 16 januari 2004, 18:38   #258
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Een Nederlandse man uit Baarn heeft een echtpaar vermoord. Hij heeft 4 jaar lang in hun auto rondgereden en hun tuin verzorgd. Hij is nu pas opgepakt. Het echpaar was begraven in de kinderboerderij van de man.
En heb je één Nederlander horen beweren dat die man een held was ?
Oud 16 januari 2004, 18:54   #259
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
En heb je één Nederlander horen beweren dat die man een held was ?
Het waren een dertigtal kinderen van 15 die bevriend waren met hem. OOoooooooh wat erg.
Oud 16 januari 2004, 18:56   #260
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Turk4ever.. die "moordenaar" in Baarn.
Die kwispel heeft een motief , winstbejag.
En om het helemaal gortig te maken, die heeft waarschijnlijk geen verzachtende omstandigheden. Geen allochtone eer die in het kruis getast kon worden, waarschijnlijk niet stoned op school.En hoe heeft ie het echtpaar vermoord? Publiekelijk ,op een korte afstand, met een schot door het hoofd?Met vriendjes die eerst moesten bekomen van de bewondering, en dan de dag erna begonnen te juichen?

Darwin brengt dit leuk in je 2de keer dat je dit vermeld.

"Tuinman, je bent een held", ergens in de media relletjes met dit als slogan?

Eerste Nederlandse politicus vermoord door een medenederlander? Al ooit gehoord van Egmond en Hoorn?Ik dacht dat daar een paar ultra katholieke allochtone fanatici(weeral godsdienst als excuus?) voor in aanmerking kwamen.Maar kom, da's Nederlandse geschiedenis, die telt niet voor de Nieuwe Nederlanders(en Nieuwe Belgen)

Neen, Er is een verschil tussen de 2 gevallen, en dat verschil is puur in de omstandigheden, reden en uitwerking van de misdaad. In het ene geval is het een pure criminele actie, die op gepaste wijze bestraft zal worden.
In het andere geval komt het politiek correct niet goed uit.
Ken jij de racistische Nederlandse politicus Jan Maat? Er was een aanslag op hem gepleegd door Nederlandse junks. Zijn vrouw verloor daarbij beide benen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be