![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
binden, waarop één Deense imam de zaak ruchtbaarheid gaf. Meer effecten en lawaai buiten Europa dan vanwege de moslims hier.... Much abo aboth nothing, dus. Is dat een reden om te herbeginnen? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filosoof, je uitleg geeft alleen maar vergoeilijkingen aan voor de "Moslims".
Ik bekijk niemand scheef als ik het kan mijden. Maar zo'n stel snotapen dat een vrouw loopt te beledigen wil ik wel een draai rond de oren geven, van welke origine ook. Helaas mag dat gewoon niet in de hedendaagse maatschappij. En jij bent 1 van de voortrekkers om dit aan te klagen. Zeker als de beledigers van " een bepaalde geloofsstrekking" zijn. Wat betreft ons helaas overleden hondje. Onze buren waren het er over eens dat het een lief en welopgevoed beestje was, maar honden zijn nu eenmaal onrein en mogen niet binnen leven. Met de woorden van de Marrokaanse buurman, nadat ie hoorde dat we onze lief Crittertje kwijt waren: Citaat:
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() Dan geldt er geen verdraagzaamheid van moslimzijde. Dan keert opperpoco Filosoof selectief en zeer schijnheilig zijn kas en begint hij te leuteren over respect voor hun geloof etc. Als de volgelingen van de Vuilislam dan mensen doden, afdreigen, tal vernielingen plegen dan doet hij dat af als akkefietjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De cartoons werden getekend omdat een schrijver, die een kinderboek had geschreven over de profeet Mohammed, nergens illustrators kon vinden. In september, na de eerste publicatie, volgden toen al betogingen in Denenmarken. De imam waar jij over spreekt, is heel het Midden-Oosten rondgegaan, waar de plaatselijke dicators en extremisten handig van gebruik gemaakt hebben om hun agenda door te drukken. In Europa volgend overal betogingen, in Brussel kwam spontaan 4000 man op straat na één sms'je, de aanstoker van dat protest heeft de VRT toen bedreigd, hij had namelijk gevraagd de cartoons niet te tonen en was kwaad omdat dit wel gebeurd was. In het VK waren er borden te zien met slogans als "Butcher those who insult islam" "Europe is the cancer, islam is the answer". Ik stel voor dat men hier in het Westen op een gelijkaardige manier reageert wanneer er nog eens koptische christenen in Egypte aangevallen worden, wanneer weeral boeddhisten onthoofd worden in Thailand,.... aangezien je dit toch beschouwt als "Much ado abouth nothing".
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Ja, tegenwoordig doen de Europese media en politici aan strenge zelfcensuur telkens een item aan bod komt ivm de islam.
Dat komt Filosoof omdat de Vuilislam steeds meer opgedrongen wordt in het Westen en diegenen die er tegen protesteren hetzij bedreigd worden, hetzij afgemaakt worden in naam van die vuile ideologie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
4.000 moslims in de Reyerslaan voor enkele cartoons, maar ZERO moslims op straat als in naam van hun religie verrijkende zelfontploffers 100den doden maken in Europa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over kleding voorschriften in een zwembad, niet wat uw buurvrouw draagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders moet je een uurtje voorzien voor: -meisjes -gehandicapte vrouwen -oudere vrouwen -vrouwelijke sporters |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als jij minderheidsbashen ( in casu moslimbashen) gerechtvaardigd vindt en provocatiesymbool wil zijn, neem ik aan dat je tegen een virtueel stootje kunt, of niet?? ![]() Citaat:
Dat "mij nooit wat misdaan hebben" ![]() Toch blij te lezen dat je vreemdelingen niet haat! ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 16:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder wist tot voor kort blijkbaar wat een zwempak was en hield zich aan de instructies van de redders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Modes veranderen: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=160 Dat is een bestaande site, 5/3/2007, géén eeuwen terug! Het kan jou spijten, maar de wereld (ook niet de Westerse wereld dus) denkt niet overal als jij, en voor mijn part mogen andere mensen andere ideëen hebbenover badkledij... en die kledij dan ook dragen: daarom vind ik dat nog niet mooi of aanbevelenswaardig, maar dat is hùn zaak, niet de mijne ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Even gezocht onder "christenen" (die ik evenmin moet, maar ik ben tegen ongelijkberechtiging in het algemeen); naar joden, diverse heidenen en atheïsten heb ik nog niet gekeken máár die hebben het in zulke oorden nog stukken slechter want christen-dhimmi heten daar "bevoorrecht" te zijn. http://www.opendoors.nl/htm/?p=ranglijst En ja, in sommige landen zoals Noord-Korea hebben ze het nòg slechter maar dat vind ik nog steeds geen punt ten voordele van de islam.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 6 maart 2007 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zit het respect en de beschaafdheid van de moslims voor de ooit lokale cultuur van wat na hun invasie NO-GO ZONES geworden zijn? Overal waar ze in de meerderheid komen is er NUL KOMMA NUL respect voor de lokale minderheden. Trouwens het is een beetje belachelijk de term beschaafdheid in de mond te nemen als je het over de islam hebt. Eerwraakgeweld, besnijdenissen, verplichte mensenhandel (gearrangeerde huwelijken tussen eigen religieus volk eerst), vervolging en moord op andersgelovigen in de moslimlanden, dictatuur, onthoofdingen, zelfontploffers, geen zelfbeschikkingsrecht voor vrouwen, etc. Rare definitie van respect en beschaafdheid heb jij Filosoof. Hou ze maar voor je zelf. Je klinkt als een oude verzuurde ayatollah die klaar staat met een bus zwavelzus of een fatwah om zijn vorm van respect af te dwingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hie zie, de islamitische versie van respect en beschaafdheid bij interne conflicten. Het begint met een hoofddoek en eindigt waarschijnlijk met deze islamitische manier van conflictoplossing. Beschaafd hé Filosoof. En toch zo respectvol die zelfontploffingen. Vertel dat maar eens aan hun nazaten. Tientallen slachtoffers bij dubbele Iraakse zelfmoordaanslag BAGDAD - Bij een dubbele zelfmoordaanslag in de buurt van Hilla, ten zuiden van de Iraakse hoofdstad Bagdad, zijn dinsdag minstens 90 doden en 160 gewonden gevallen. Dat is vernomen van de veiligheidsdiensten. Twee mannen brachten de bommen die ze bij zich droegen, tot ontploffing te midden van een groep van sjiitische pelgrims. De pelgrims waren op weg naar de heilige stad Kerbala. ,,We hebben de lichamen van 90 mensen binnengekregen, die op slag dood waren, 160 anderen krijgen verzorging'', verklaarde dokter Mohammed al-Timini van de spoeddienst van het ziekenhuis in Hilla. ,,Een vijftigtal patiënten verkeert in levensgevaar. Bijna 80 procent van de slachtoffers zijn jongemannen, maar er zijn ook vrouwen en kinderen bij'', voegde hij eraan toe. ,,De dubbele zelfmoordaanslag gebeurde dinsdagnamiddag op straat in Nadir, twee kilometer ten zuiden van Hilla. Beide mannen droegen explosievengordels, die ze midden een groep pelgrims ontstaken'', aldus luitenant Karim al-Hamzawi van de politie van Hilla. De slachtoffers waren sjiitische pelgrims die te voet op weg waren naar de heilige stad Kerbala, een 20-tal kilometer ten westen van Hilla. In Kerbala vieren de sjiitische moslims komend weekeinde de 40ste dag na de dood van imam Hoessein. De kleinzoon van de profeet Mohammed werd in het jaar 680 gedood door de soennitische dynastie van Omajjaden. De sjiieten vieren zowel de sterfdag van Hoessein alsook de 40ste dag na diens dood. Die dag betekent het einde van de rouwperiode. Rond Kerbala, waar het mausoleum van Hoessein staat, werden volgens een politiewoordvoerder reeds 8.000 agenten geposteerd om de pelgrims te beschermen. Er worden meer dan een miljoen bezoekers verwacht. rbo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de middeleeuwen was in europa het reinigen een belachelijke iets zoals de hoofddoek dat nu ook is, mss als europa genoeg gemoderniseerd is dan pas zal men inzien dat een hoofddoek een iets sjeck is,.
Ik hou mijn chronoloog horloge zeker alvast ! ![]() ![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 6 maart 2007 om 20:13. |
![]() |
![]() |