![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twijfelde je daaraan misschien ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kan deze week niks verkeerd doen bij mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() *en jij hebt een groot probleem als ik jou eens tegenkom kittekat!* ![]()
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tijdens de colleges "bronnen en beginselen van het recht" (DE cursus in je eerste jaar rechten) zaten er zo'n vier Limburgse meisjes voor me (onze rij was echt een toffe groep, dit even terzijde ![]() Zagen dat die wichten konden... terwijl prof. Velaers bezig was over rechtscolleges e.d. zaten die wichten de flair te lezen en te giechelen over de laatste nieuwe vibrator die daar werd aangeprezen (nu ja, ze hebben er eerst een uur over gedaan om te weten wat een vibrator was en toen ze het doorhadden, was het een uur giechelen). Maar dat was echter nog niet genoeg. Daarna moest de juffrouw ook nog eens haar nagels lakken en ze was aan het twijfelen of ze ook ineens haar teennagels zou doen... (en dat allemaal tijdens de les). En dan komt de kers op de taart: het blonde wicht dat voor mij zat (die met haar nagellak e.d.) draait zich om na de les en vraagt doodleuk aan mij of ik mijn notities wilde meegeven omdat ze niet veel van de les begrepen had... ![]()
![]() |
![]() |
#248 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad meisjes kunnen zagen... Ma niet als ik erbij ben ![]() ps: en heb je je notities gegeven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zijn er dan meisjes die lang genoeg in jouw buurt blijven om te kunnen zagen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#250 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner mij nog zo'n jaar of 10 geleden : ik had mij laten overhalen om mee naar een vrij bekende dancing te gaan.
Ik was in shock, toen ik na een tijdje naar de wc ging... Al die dametjes voor de spiegel, hup sjakochke op tafel. Maar wat die eruit haalden, dat bleef gewoon komen : bus haarspray, zak schmink, borstels, kammen, zelfs één zo'n ijzer om je haar plat te krijgen...er zat er één haar nagellak op der tenen bij te werken... Niet veel later, komt er een meisje naar een vriend van me (ik schatte haar zo'n jaar of 20), ze begint met hem te praten. Nog geen 5 minuten later begint dat meisje daar te janken tot en met...bleek later dat ze stond te janken omdat hij haar had afgewezen en volgens haar lag dat aan het feit dat hij haar blousje niet mooi vond...Ik bedoel... ![]() De dag dat ik mij zo gedraag, weten mijn familie en vrienden dat ze mogen opsluiten in één of ander gekkenhuis omdat ik dan overduidelijk door aliens ontvoerd en gebrainwashed ben. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#253 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze hebben bij de Colruyt zo van die vegetarische worstjes die volgens mij smakelijker zijn dan andere tofutoestanden die meer gelijkenis vertonen met afvalprodukten van de japanse auto-industrie dan watr anders (volgens mijn eega isd precies het omgekeerde het geval - east is east en west is west and never they will meet-). Voorts heb ik van die schaaltjes in aluminium
met spleetjes om dinges uit elkaar te houden die niet zo goed bij elkaar kunnen bakken (vis en vlees/veggieburgers en tofutoestanden) Gezien mijn eigen dieettoestanden zal er geen echte mayo verwerkt worden in bv de aardappelsalade maar een lightdinges met magere yoghurt met kruidige toestanden. Indien er Bhoeddisten, moslims of logebroeders bij de gasten zijn mag je dit discreet laten weten - ik kan altijd bij een of andere rabbi, mufti of de aspirant chef kok van de loge raadgevingen inwinnen over zaken waar ik op moet letten om religieuze gevoeligheden te vermijden. De dames mogen gerust zijn : we eisen niet dat ze aan de hand van onbedekte borsten het bewijs zullen leveren dat ze geen moslim zijn, sluiers en boerka's zijn expliciet toegelaten op voorwaarde dat ze zich zo veel mogelijk in een aparte tent terugtrekken en de afwas doen - ook fervente buikdanseressen zijn van harte welkom.
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Le moet al een zeer hongerige gier zijn om in een onnatuurlijk biotoop te willen overleven.
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
*ervaring* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
![]() Verder...bwa misschien ook niet! Dat van dat onnatuurlijke klopt natuurlijk wel daarmee dat ik ook wel sta op de natuurlijke look ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De foto is van duupje,ze is idd bloedmooi !!! ![]() Sorry,kwas ff hard op aan het denken hé ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Euh, tnx ! Maar euhm, niemand moet hier weten hoe ik eruit zie. Anoniem enzo, ge weet wel ! ![]() Daarbij, uiterlijke schoonheid is relatief, de innerlijke, die telt pas echt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#260 | |