![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat ge dit onderwerp zéér serieus neemt, maar dat is toch geen reden om u zo te verlagen? Ge moet toch echt leren chillen. Drinkt nog nen Hoegaarden zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 22 augustus 2007 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Alle Nederlanders gegeneraliseerd tot Hollanders -Alle Nederlanders als humorloos afgeschilderd -Alle Nederlanders als braaf neergezet, iets wat tegenstrijdig is met uw andere cliché, dat we arrogant zijn -Nederland als een artificiële natiestaat getypeerd, iets wat voor een Belg het hypocrietste is om te zeggen -Nederland neergezet als een rampgebied dat elk moment op springen staat, en waar genocide wellicht plaatsvindt Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 22 augustus 2007 om 23:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het onderwerp neem ik redelijk serieus, maar je moet niet afkomen met de standaardleugens die de Belgische staat over Nederland heeft verspreid. Iedereen die meer dan eens in Nederland is geweest zal bevestigen dat er niet veel van waar is. Het klompentijdperk is voorbij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
|
![]() Citaat:
Lol, dude gij zijt gewoon paranoïde. Leuke ziekte voor buitenstaanders, dat wel. Geef zo eens een leugen over Nederland die door de Belgische staat is verspreid? Ik ben zeer benieuwd.
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Citaat:
Een volk beschrijven en dus ook redenen vinden om niet samen te gaan is moeilijk en MOET nu eenmaal gebeuren met generalisaties en met clichés (die meestal verre van uit de lucht zijn gegrepen). Natuurlijk zal je altijd duizenden, miljoenen mensen vinden die niet zo zijn maar op een volk van 16 miljoen is dat erg weinig...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
|
![]() Citaat:
En wat is dan verder het plan? Een dijk die de eilanden verbindt? Ik denk Nederland inderdaad deze evolutie zou aankunnen, maar het zal geen lachertje zijn : je moet nog steeds het water uit de rivieren ergens zien te dumpen en scheepsvaart ook mogelijk houden. ![]()
![]() |
![]() |
#248 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
|
![]() Citaat:
Liberalist moet begrijpen dat het feit alleen al dat wij elkaar moeten beginnen beschrijven om gelijkenissen te vinden - dat we daar dus zoveel moeite moeten voor doen - zegt toch genoeg? Mochten we echt een gemeenschappelijke natie vormen zou dat uiteraard niet nodig zijn. Dus: samenwerken met Nederland ja, maar fuseren, nee, dat is waanzinnig.
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
|
![]() Don't try to fuck it, je weet goed wat ik bedoel en woorden omdraaien is jouw specialiteit blijkbaar...
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
|
![]() Niet waar, jij begint direct met HIJ kan, ik heb nooit in de persoonlijk vorm gesproken...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 23 augustus 2007 om 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() De stormvloedkering?
Maar dat is toch iets helemaal anders? Of over hoeveel meter gaat die opening dan die kan afgesloten worden bij stormweer? Verduidelijking graag. ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#256 |
Europees Commissaris
|
![]() En dan zijn er nog slimmeriken die beweren dat die polls vervalsd worden door een paar heethoofden. Die van de VRT door Belgicisten dan, waarschijnlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
|
![]() Ik bedoel: Zoals in elk land mopperen ook Nederlanders graag over overheidsdiensten. Maar als er iets is dat goed werkt dan is het wel Rijkswaterstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verdekkemie toch. Nu goed, misschien haal ik je na deze constructieve bijdrage voor de Vlaams-Nederlandse integratie wel uit mijn zeurpietenlijst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 23 augustus 2007 om 01:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |