![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveeel punten geven jullie Pietje? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,78% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,78% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,33% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,11% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,89% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,11% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
10 | 27,78% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals jezelf al aangaf, ga ik mijn privé-leven hier idd niet op de keien gooien, maar om toch maar iets "moeilijks" te melden : de keuze die ik indertijd beroepsmatig moest maken. Voor ik voor de luchtvaart ging werken, was ik werkzaam bij een juwelier en dat werk beviel mij uitstekend ; komt daarbij dat mijn baas een nieuwe winkel wou openen, en mij daar als gerant wou "installeren" . Tegelijkertijd kwam de aanbieding vd Regie der Luchtwegen (later ontbonden en vervangen door "Biac" en "Belgocontrol" - zie mijn andere posts daarover) en moest ik een zéér moeilijke keuze maken : ik verdiende bij aanvang minder maar had wel de garantie van werkzekerheid (die werkzekerheid is trouwens altijd de reden geweest waarom de overheid slechter betaalt dan "de privé". Die werkzekerheid heeft het dus gehaald (en ik beklaag het mij niet, want ik verdien redelijk goed, nu) maar voor ik die uiteindelijke beslissing genomen heb, heeft mij dat toch verschillende slapeloze nachten gekost.
![]() |
#242 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *sorry, verkeerd topic, succes nog Pietje*
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 28 augustus 2007 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De antwoorden op de overige vragen volgen morgen en overmorgen. Goodnight everybody. ![]()
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() hoeveel uur per dag slaap je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk sta ik daar wel achter, gewoon omdat het "eigen volk eerst-discours" volledig diametraal staat tegenover het internationalistische karakter vh ABVV/ACOD dat pleit voor solidariteit tussen alle mensen (dus niet enkel "het eigen volk". Luitjes die denken het ABVV/ACOD te willen ondermijnen met dat soort subversieve ideeën zijn idd niet welkom.
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ACOD eigenlijk (onderdeel vh ABVV gericht aan werknemers bij overheidsdiensten). Maar bon, het lag voor de hand dat ik als niet-gelovige niet bij een christelijk geïnspireerde vakbond zou gaan. Al zeg ik er onmiddellijk bij dat met de jaren dat "christelijke" bij het ACV zo goed als volledig op de achtergrond is geraakt. Maar het heeft me gedurende al die jaren bevallen bij het ACOD, dus geen reden om te veranderen.
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VRT (en vooral Canvas). VTM, zowel als andere commerciële stations mijd ik zoveel mogelijk wegens de overvloed aan reclame.
Commercials tussen twee programma's in kan ik nog wel verdragen, maar programma's onderbreken (vooral als het films betreft) vind ik compleet "not done".
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij eigenlijk nooit laten inspireren door deze of gene "grote" filosoof. Mijn "links-denken" is altijd van pragmatische aard geweest, wat zich uit in mijn vakbondswerk. Wel heb ik erg genoten van "Het Neoliberalisme" van Jaap Kruithof. Een aanrader imo.
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben mij toen ook een beetje gaan verdiepen in de echte "blues-mensen" (John lee Hooker, Muddy Waters,Robert Johnson, BB King, Albert King,Big Bill Broonzy, Freddie King). Deze muziek beschouw ik nog steeds als de meest authentieke van alle, omdat ze zo recht uit het leven is gegrepen. En de beste gitaristen komen imo uit dit muziek-genre. Bedankt ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 29 augustus 2007 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 29 augustus 2007 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gun, het ABVV is geen politieke partij maar een vakbond. Het ABVV heeft dus ook geen partijprogramma.
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=59
![]() |
![]() |
#257 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 29 augustus 2007 om 23:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je ooit het boek "stoppen met roken" van Allen Carr gelezen?
Nog geen 2 jaar geleden rookte ik dagelijks ongeveer anderhalf pakje sigaretten per dag en stond bij al m'n kennissen bekend als een verstokt roker. Dankzij die boek ben ik zonder echte problemen kunnen stoppen en heb nu totaal geen zin meer in sigaretten. Die boek heeft al miljoenen mensen van hun nicotineverslaving af kunnen helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft wel iets zo'n "tros" balonnen in de lucht. Persoonlijk heb ik nog geen "ballon-trip" meegemaakt, maar zij die het wel al deden waren alleszins postief. Reken toch maar op 400 �* 500€ per trip. Maar als je die kosten kan delen met twee �* drie medereizigers is dat nog wel "te doen"
Citaat:
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |