![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie denk je dat dit vandaag schreef en het blijkbaar doodnormaal vindt? Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 september 2007 om 23:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In dit land mag enkel de politiek-correcte waarheid worden verkondigd.
Dat die niet in de verste verte lijkt op de dagdagelijkse realiteit zal de heren en dames in hun ivoren torens bloedworst wezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Minister
|
![]() Citaat:
SIOE: Stop Islamization Of Europe. Alleen in belziek moest het Vlaams Belang er worden bijgesleurd, om het hele proces in een verkeerd daglicht te stellen. Brute pech voor poco's en ander linkse zandduikers, dat als een boemerang is teruggekomen. De hele wereld was getuige van het 'democratische' belziek(ske).
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Het VB past zijn woordgebruik om die reden aan. Op dit forum kan je nog een en ander kwijt zonder dat er meteen en broekschijter naar het CGKR holt, maar het is ook al van oppassen geblazen. Voor een keer kan me dat echter niet tegenhouden om vierkant mijn mening te zeggen over het 'gevaarlijke' onderwerp. Ik heb me laten schrappen uit het doopregister omdat ik niks meer met katolieke kerk wilde te maken hebben, en dan zou ik de islam met open armen ontvangen? Bestegék!!! Ik heb een grondige afkeer van Rome maar ben gewoon bang voor Mekka. Rome is vrouwonvriendelijk maar vraagt niet dat 'ontrouwe' vrouwen gestenigd worden terwijl de man die er medeschuldig aan is vrijuit gaat. Rome is homofoob maar vraagt de strop niet voor betrapte homosexuelen. Rome laat geen vrouwen in een moeilijk kinderbed creperen omdat er enkel een mannelijke gynecoloog beschikbaar is. Rome vindt het NIET normaal dat een vrouw, die 'wat God verbonden heeft' reeds verbreekt bij leven en welzijn, 10 jaar lang gestalkt wordt en dan afgemaakt omdat ze zich een nieuwe man neemt. Rome vraagt wel maagdelijkheid tot aan het huwelijk maar niet alleen voor vrouwen en ook niet terwille van het eenzijdige hooghouden van de familie-eer. Dat hypocriete gedoe rond maagdenvliesherstellingen is dus nergens voor nodig. Wie een luxe-operatie wil betaalt daar dus evengoed zélf voor als voor een ooglidcorrectie. Rome vraagt evenmin dat meisjes tegen hun zin worden uitgehuwelijkt aan wildvreemde kerels met een achterlijke godsdienst en de daarbij behorende gebruiken. Rome aanvaardt zelfs dat mensen zich laten schrappen uit het doopregister, en die dus uitdrukkelijk te kennen geven dat de katholieken hun godsdienst in hun gat mogen steken. Laat dat maar eens een mohamedaan proberen! Dus ja. Ik ben niet alleen tegen de islamisering van mijn leefwereld maar ook tegen de islam zélf. Ik zie toch met mijn eigen ogen welk lot de vrouwen in islamitische landen ondergaan? Je moet wel op je kop gevallen zijn om als vrije vrouw de islam te verwelkomen! Als islamieten hun religie zo geweldig vinden mogen ze die van mij gerust hebben, maar ook houden, liefst in hun eigen land en ver van mijn leefwereld.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 september 2007 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Schrijnend en triestig. Meer heb ik er niet over te zeggen. Politie die eens even racistisch gaat beginnen doen en de kant kiest van de PS en diens burgemeester.
Het is duidelijk dat deze Waalse stoottroepen uit Luik kwamen en dat men het gepland had die VB'ers eens goed aan te pakken. Verboden of niet, het is geen reden dat het zo hardhandig moest gebeuren, dat vond ook die madam in Ter Zake die Thielemans hierover interviewde. Zulke chaos kon perfect vermeden worden. Terwijl Dewinter rustig een interview ligt te geven, wordt hij zowaar in Moskou stijl tegen de grond gesmakt. De wonden aan het lichaam van mijnheer Van Hecke en mijnheer Filip Dewinter liegen er niet om. Stuur ze de rekening in 2009 beste mensen, er is gewoon een klink in de kabel. door dit Belgisch federaal systeem zitten we nog altijd zonder regering doordat die arrogante franstaligen constant non zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() *KNIP*
Geachte, Aanzetten en oproepen tot geweld zijn op dit forum niet toegestaan. Bij herhaling vliegt u er onheroepelijk uit. Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 14 september 2007 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi toch, hoe bij menigeen de maskers afvallen en hun totalitaire natuur boven komt!
Geachte, Gelieve wat op dit forum niet toegelaten is (oproepen tot geweld) niet te reproduceren via quote. Als u iets wil melden kan dat via het rode driehoekje. Dank bij voorbaat Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 14 september 2007 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Minister
|
![]() Het "vredelievende" en "christelijke" Belgicisme toch
![]() Geachte, Gelieve wat op dit forum niet toegelaten is (oproepen tot geweld) niet te reproduceren via quote. Als u iets wil melden kan dat via het rode driehoekje. Dank bij voorbaat Peter Johan
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door Peter Johan : 14 september 2007 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik net als zovele anderen totaal niets moet hebben van het extreme VB en haar aanhangers. Jullie misbruiken de democratie en de vrije meningsuiting om het recht te krijgen een groot deel van de bevolking min of meer te deporteren. Alleen dat idee al... ![]() Wat jullie doen zie je min of meer overal in andere landen. Het gaat gelukkig steeds om een minderheid die op een gegeven moment ofwel stopt met groeien ofwel daalt. Wij hebben hier het VB/Nazi's/NVA/en ander klein gespuis, in Arabische landen: Bin laden en afscheidingen, enzovoort. Wat jullie nooit mogen vergeten is dat jullie een minderheid zijn, en als jullie een grote bakkes opzetten krijgen jullie klop van de Luikse agenten. Jullie zijn gewaarschuwd ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Anders afgelopen ???
IS NOG STERKER !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geachte, Gelieve wat op dit forum niet toegelaten is (oproepen tot geweld) niet te reproduceren via quote. Als u iets wil melden kan dat via het rode driehoekje. Dank bij voorbaat Peter Johan
![]() Laatst gewijzigd door Peter Johan : 14 september 2007 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat klinkt al even absurd as 'Islam' en 'hedendaags' in dezelfde zin. ![]() Rascistische en fascistische flikken lopen er overal rond, zijn er ook altijd al geweest. Was het een allochtoon politicus geweest die ze bij zijn ballen hadden gegrabbeld was het land allang in staat van oorlog. Nu was het maar ne Vlaming, en toegegeven, ene van het laagste soort, maar dat betekent niet dat hij zijne mond ni mag open trekken in zijn eigen hoofdstad. Bij de politiek-correcte brigade klinkt het nu ineens dat de flikken hun werk goed hebben gedaan en best nog wat verder hadden mogen gaan. Een prachtige demonstratie van het spreekwoordelijke 'Twee maten en twee gewichten'. Maar daar zijn we hier in België dan ook kampioen in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hele poco-gedoe is idioot.
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar zijn sommige mensen zo vastgeroest in het verleden, dat ze het heden niet meer helder zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Idioot? Bedoelt ge het feit dat iemand vind dat hypochrisie bestaat, of het inhoudelijke van degenen die beweren het te zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het gewoon idioot dat van zodra mensen een iets andere mening hebben dan jezelf je er direct het woord 'poco' naartoe slingert. Pure onmacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik ben alleen blij dat het VB alles op haar kop heeft gekregen. Ze dachten dat ze iets bereikt hadden en dan men nu respect heeft voor hen. Dachten ze nu ff verkeerd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De veiligheid kon nu wél gegarandeerd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heeft niks met onmacht te maken, heeft alles te maken met 'het kind moet ne naam hebben'. Als links zichzelf geviseerd voelt door de term 'politiek correct' is een stevige introspectie op zijn plaats. Ooit was links de luis in de pels van het etablissement.
|
![]() |
![]() |