![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, dat doet hij niet.
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moet gij spitsmuis nu quoten? Ik heb die in mijn negeerlijst gezet om een reden hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je kunt hier elke avond het BBC-nieuws zien op een publiek kanaal. En mijn kinderen zitten in 'public school' en tot nu toe ben ik tevreden met het geleverd onderwijs. Dat de gemiddelde Amerikaan 'internationaal' tekort komt, is een feit, kijk naar het aantal paspoort-houders pre-MEX-CAN. Het probleem is dat ze o.a. zo weinig internationaal reizen maar gegrafisch zijn ze dan ook iets afgelegen. Maar je hebt, zoals overal, heel intellectuele Amerikanen en natuurlijk het andere uiterste. Belgie evenzeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Minister-President
|
![]() Je hebt goede scholen en minder goede, net zoals in Belgie. Ik vrees dat de doorsnee Brusselse school ook minder is dan een school b.v. in Lichtervelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat dit Fort Collins(Colorado) is . Heb het ondertussen even opgezocht, http://www.youtube.com/watch?v=8pbuBHtq2Y4 Laatst gewijzigd door abi : 21 september 2007 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#253 |
Vreemdeling
|
![]() euh, pino, als er een anti-amerikaans sfeertje hangt, is dat voor de zaken die er NU gebeuren. Als Amerika kan vechten, doet het het. Dat lijkt mij geen reden om ze te vrijwaren van kritiek.
Ik denk dat als je die dingen hier bij ons vraagt, dat er NOOIT zulke antwoorden gaan komen. zelfs de achterlijkste redneck weet de meeste van die dingen... de vergelijking met Rabat gaat niet op. Het gaat hier over ulta-moderne-westerse-wereldleidende landen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||
|
![]() Citaat:
Wie denkt ge dat de leiders en de ingenieurs van de NASA waren van bij het ontstaan ervan tot aan het hoogtepunt ervan? Von Braun en 55 nazis, die alle Amerikaanse successen in de ruimte hebben geboekt. ![]() Directeur van het NASA Marshall Space Flight Center dat de eerste Amerikaanse man in de ruimte bracht en de maanlandingen verwezenlijkte. Zonder de Duitsers die de NASA leidden, geen maanlanding, zo simpel is het. Na Von Braun's op ruste stelling in 1972 namen Amerikanen de boel over en boekten ze geen vooruitgang, op een paar rampen daargelaten. De andere Europeanen, Sergei Korolev voorop, boekten natuurlijk de grootste successen onder Sovjetbewind, wonnen de Space Race en waren op alle vlakken absoluut de grootsten. Vandaag domineert Europa de ruimtevaart-industrie, en lanceert het met zijn Ariane's 98% van alle successvolle commerciële ruimte-missies. De Europeanen in Rusland blijven de ongeslagen winnaars wat betreft het aantal bemande ruimtevluchten. Nothing beats the Soyuz. Angelsaksen hebben een marginale rol gespeeld in de ruimtevaartgeschiedenis. De ruimte is een affaire van Duitsers, Fransen en Russen.
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() Amerika steekt de ogen uit jong.
Denkt gij misschien dat Old Europa de mensen globaal evenveel bezighoudt? nah...quantite negligable....marginaal. logisch in feite. Een indier met initiatief trekt naar Silicon Valley. Europa trekt havelozen aan, steuntrekkers. voila het verschil. Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 november 2007 om 05:32. |
![]() |
![]() |