Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2007, 18:08   #241
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Schijten op unionisten, de favoriete sport onder de vlaamsnationalisten.

Een nationalistische Bolsjewiek is vreemd.
Ik ben voor de linkse Republiek België.
Jongen, wat ben jij snel op je tenen getrapt. Ik vind van mezelf dat ik geen nationalist ben, maar ben wel voorstander van een linkse Vlaamse republiek.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 18:12   #242
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht
Jongen, wat ben jij snel op je tenen getrapt. Ik vind van mezelf dat ik geen nationalist ben, maar ben wel voorstander van een linkse Vlaamse republiek.
ik ook;
Maar och, het dogmatisme zit precies diep bij veel linksen. Ik trek me er niks van aan, ze volgen zonder het te weten blind het ideologisch hokjesdenken dat door de media en het establishment gepropageerd en in stand gehouden wordt.

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 26 oktober 2007 om 18:13.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 18:52   #243
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Rap zijn mening bijgesteld om in het unionistisch kader te passen... zo kennen we onze communisten he : altijd bereid om nog een commy-cursus bij te volgen en dadelijk hun mening aan te passen aan die van de grote leider
Nope, ik heb de test nog eens gedaan. Ik had niks om handen en wist niet meer wat ik de eerste keer geantwoord had, maar de resultaten van mijn test verschillen blijkbaar van keer tot keer.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 18:54   #244
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ik ook;
Maar och, het dogmatisme zit precies diep bij veel linksen. Ik trek me er niks van aan, ze volgen zonder het te weten blind het ideologisch hokjesdenken dat door de media en het establishment gepropageerd en in stand gehouden wordt.
Unionisme vergelijken met hokjes denken .
Fijn om te weten dat ik niet enkel wordt aangevallen door extreemrechtse en de liberalen, maar ook al door mijn separatistische "kameraden" uit de linkse groep.

Oud 26 oktober 2007, 19:00   #245
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
ik ook;
Extreemlinks wordt dus ook al aangevallen door separatistische "kameraden".
Toch best jammmer om van een vroegere kameraad, waarmee ik zelf nog op het linksrepublikeins forum gewoon kon praten; voor hojesdenker en dogmaticus te worden uitgemaakt wegens mijn afkeer van nationalisme.

Oud 26 oktober 2007, 19:26   #246
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Unionisme vergelijken met hokjes denken .
Fijn om te weten dat ik niet enkel wordt aangevallen door extreemrechtse en de liberalen, maar ook al door mijn separatistische "kameraden" uit de linkse groep.
ik val u niet aan, ik constateer gewoon dat vele linksen de belgische eenheid associeren met hun "linkse ideologie". Dát is éen hokje, en er zijn er nog zoveel anderen. Dogmatisch omdat enkel combinaties "correct worden geacht" door die linkse goegemeente waar andere deserteurs, on-echte linksen, en nog wat fraais niet thuishoren.
En btw, neem dat aub niet persoonlijk, maar ik stel gewoon vast obv van de antwoorden in deze topic..

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 26 oktober 2007 om 19:26.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 11:20   #247
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Extreemlinks wordt dus ook al aangevallen door separatistische "kameraden".
Toch best jammmer om van een vroegere kameraad, waarmee ik zelf nog op het linksrepublikeins forum gewoon kon praten; voor hojesdenker en dogmaticus te worden uitgemaakt wegens mijn afkeer van nationalisme.
Er zijn zeker en vast Belgicisten veel meer nationalistisch dan ik. Het is maar hoe je het bekijkt.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2007, 12:20   #248
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
ik val u niet aan, ik constateer gewoon dat vele linksen de belgische eenheid associeren met hun "linkse ideologie". Dát is éen hokje, en er zijn er nog zoveel anderen. Dogmatisch omdat enkel combinaties "correct worden geacht" door die linkse goegemeente waar andere deserteurs, on-echte linksen, en nog wat fraais niet thuishoren.
En btw, neem dat aub niet persoonlijk, maar ik stel gewoon vast obv van de antwoorden in deze topic..
Noteer dan maar dat ik niet bij die groep hoor.

Oud 30 oktober 2007, 12:21   #249
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht
Er zijn zeker en vast Belgicisten veel meer nationalistisch dan ik. Het is maar hoe je het bekijkt.
Dar twijfel ik niet aann maar je avatar (Fuck solidariteit) geeft een verkeerde indruk op het eerste zicht.

Oud 30 oktober 2007, 13:05   #250
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Dar twijfel ik niet aann maar je avatar (Fuck solidariteit) geeft een verkeerde indruk op het eerste zicht.
Alsof jouw avatar zo een succes was in de geschiedenis...

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be