![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie groentje-18 | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
8 | 40,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja. Ik let er eigenlijk zelfs niet echt op als muziek vlaams is of niet (tenzij het opvalt doordat er in het Vlaams gezongen wordt natuurlijk).
![]() Van onze bodem kan ik bv. Moloko wel appreciëren, en Praga Khan, Kosheen, zelfs Clouseau wil ik af en toe ook wel eens horen als ik in de juiste stemming ben en natuurlijk de Fixkes. ![]() Ik ben heel waarschijnlijk een heel deel respectabele artiesten vergeten.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 november 2007 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan het niet helpen maar ik realiseer me voortdurend wat er gebeurt met mijn lichaam als ik tegen 50 km/u tegen en muur aan zou knallen, te bedenken dat je je gewicht dan moet vermenigvuldigen met 50 en wat er intern allemaal gebeurt enzo ... Ik heb wel nog maar een paar keer gereden, met begeleider ... nog geen rijbewijs.
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
|
![]() Normaal gezien wel. Filmpjes en muziek enzo, enkel voor eigen gebruik. Maar dat is helaas niet meer mogelijk in Leuven met kotnet.
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ben je niet van mening dat een land over een goede defensie moet beschikken? Veel aankomende politici ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
|
![]() Citaat:
![]() En jawel hoor, maar niet van mijn directe omgeving. Citaat:
Geen seks voor het huwelijk wil ik soms omdat het me ontzettend romantisch lijkt, maar ik denk dat dat een beetje te ver gaat. Zo fanatiek wil ik niet zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sorry voor mijn indiscretie. Ik had helemaal geen serieus antwoord verwacht. Toch leuk dat je er gewoon op antwoord ![]() ![]() Je hebt best wel uitgesproken meningen over milieu en maatschappij. Wat zocht/zoek je toch in een studie psychologie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() [quote=Dronkoers;3091775]Ik heb het over Doel en Tihange eh, niet over tjernobyl ofzo
![]() Maar soit, bedankt voor den uitleg.[/quote$ Dat wist ik toen ik antwoorde. De rivier die zo vervuild is, is de Molse Nete. ![]() Citaat:
(Een vriendin en ik zijn ooit kliederzat geweest op jonge leeftijd op een moment dat dat absoluut niet mocht. We beseften dat wel nog en wouden toen kost wat kost terug nuchter worden maar hoe graag we dat ook wilden: het ging niet. Sindsdien ben ik getraumatiseerd denk ik. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Daar kan ik kort over zijn: "all my energy is going into NOT asking that question". Hoe langer ik het doe, hoe meer ik besef dat het de verkeerde keuze was. Het past bij mij als een tang op een varken. Maar ik probeer er niet meer teveel meer bij na te denken, want dat biedt geen oplossing (behalve buizen en nog langer doen over een diploma dat ik niet eens wil). Wat ik er zocht was een oplossing omdat ik niet aan geneeskunde kon beginnen. Het leek me de tweede beste manier om mensen te helpen. Bovendien had ik indertijd opgevangen dat wel wat mensen die nu (ziekenhuis)manager waren een psy-diploma op zak hadden, dat was voor mij een extra motivatie. Ik wist ook gewoon niet goed wat anders doen. Mijn omgeving was serieus geshockeerd, en ik besef meer en meer waarom. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 23 november 2007 om 00:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hetzelfde geldt voor hoogtes. Ik heb ook hoogtevrees (wel onder controle). Inmiddels heb ik mijn klimlicentie en ga ik in de zomer rotsklimmen in de Ardense massieven. Door het gewoon te doen overwin je je angsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |||
|
![]() Citaat:
![]() 'Met zonodig weg te zuigen' dacht ik aan water wegzuigen bij overstromingen, zoals de brandweer dat doet uit kelders, maar dan grootschaliger. In het geval dat er een overstroming moest komen dus. ![]() Citaat:
Misschien uit naïviteit. Misschien ook wel uit pessimisme: als er een oorlog zou uitbreken tussen verschillende niet-derde-wereld-landen denk ik niet dat ze gevoerd word met een 'leger' zoals dat in de eerste en tweede WO gebeurde... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk, je bent nu zover gekomen dat je beter pas na afloop van de studie kan beslissen wat je verder wilt. Het is trouwens ook een studie waar je in vrijwel ieder beroep wel iets aan hebt. Iedere manager, consulent, arts of wat dan ook, heeft baat bij de kennis die je opdoet in je psy-studie. En je kunt je niveau bewijzen, je hebt immers je titel op zak. Dat vergroot je kansen op de arbeidsmarkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vindt je Leuven een aangename stad?
Laatst gewijzigd door Savatage : 23 november 2007 om 00:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luister je ooit naar metal muziek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Over defensie wil ik nog wel wat vertellen als je geinteresseerd bent. Het is nu toch al donker buiten en voor de rest slaapt iedereen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof je in buitenaards leven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
|
![]() Zeer zeker!!
![]() Het is hier zeer afgestemd op studenten, wat een fijn gevoel geeft. Ik vind het eigenlijk een beetje een soort opvangplek/crèche voor mensen die weigeren volwassen te worden en hun vrije vogel leven nog een tijdje willen verderzetten, maar soit. Ik moet wel zeggen dat ik na al die jaren hier het een beetje gezien heb... maar ik zal de unieke gezellieg studenten 'alles mag, alles kan'-sfeer die hier hangt ook wel missen. ![]()
![]() |
![]() |
#260 |
|
![]() In een bepaalde periode van mijn leven deed ik dat veel. Ik moet nog ergens cd's van groepen als Linkin Park en Rammstein hebben liggen... ondertussen twijfel ik zelfs of dat wel metal is.
![]() |