Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2007, 21:40   #241
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Laat Boonen doen zou ik zeggen. al valt het nt te begrijpen wat hij in een meisje van 16 gezien heeft. mr soit, hoewel ik het nt goedkeur, doet hij maar, dat meisje zal er tenslotte wel mee instemmen.
dus indien het fout loopt, ligt de schuld bij beiden, tenslotte zijn meisjes van 16 toch al zo volwassen ( zou wil de publieke opinie het toch, jammer genoeg )

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2007, 21:41   #242
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Dutroux is een ontvoerder, verkrachter en moordenaar. Dit is toch nog iets anders dan Tom Boonen. Of zie ik dit verkeerd ?
neen, dat zie je juist... je kan die zelfs bezwaarlijk een pedofiel noemen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2007, 21:54   #243
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Wat Tom Boonen doet, kan mij eigenlijk geen klop schelen.
2
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2007, 21:59   #244
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
Tommeke, Tommeke, wadoeddenu?

Even serieus, het zal wettelijk wel mogen, maar een beetje vreemd is het wel.
Euh, ik denk het niet.
Oud 6 december 2007, 22:02   #245
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Zoals je wel zal weten is een meisje over het algemeen minstens twee jaar rijper dan een jongen van dezelfde leeftijd. Jij vindt dus dat een 18-jarige jongen nog een kind is?
1) da's gemiddeld zo en eerder een gezegde dan waarheid
2) om dat nu onmiddellijk te gaan vertalen in 16+2=18 werkelijke leeftijd is nogal onnozel
16-2=14 lijkt me dan even waar of onwaar

maar kom, ik heb er geen probleem mee, en die hele wetgeving lijkt me, weeral eens... al is ze al beter, voor wat herziening vatbaar... zeker wat betreft de juiste interpretaties en regeltjes om tot een beoogd concensus te komen
maar 'k vrees ervoor... zolang men dat gaat willen gieten in arbitraire vastgelegde absolute leeftijden enerzijds en anderszijds net een vrij werkterrein verkiest met de nadruk op alleen het misbruik eruit te filteren ... gaat dat botsen
Oud 6 december 2007, 22:06   #246
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Nochtans mag een jongen van18 jaar trouwen.
In België zijn kinderhuwelijken dus toegestaan?
kinderhuwelijken ?... kwestie van wat te overdrijven
onvolwassenen, jongeren, adolescenten

ter info ( zover ik weet en alles bij het oude is )... in België is het nog steeds toegestaan voor de volle volwassen leeftijd bereikt is ... mits wat voorwaarden... waarop men achteraf plots als volwassene zal beschouwd worden
Oud 7 december 2007, 09:01   #247
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Zoveel posts over iemand zijn privéleven...
Laat die kerel nu toch eens gewoon doen, hij begaat aan sommige reacties te zien een complete misdaad. Die 2 zijn verliefd, het straalt zo van de foto af.

Iemand had het eens in zijn/haar hoofd moeten halen om mij op mijn 16 even te komen zeggen wat kan en niet kan inzake verliefdheid/relaties/ja zelfs sex. Ik wist op mijn 16 maar al te goed wat ik deed en wou. En dat geldt voor heel veel 16-jarigen.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 09:13   #248
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Zoveel posts over iemand zijn privéleven...
Laat die kerel nu toch eens gewoon doen, hij begaat aan sommige reacties te zien een complete misdaad. Die 2 zijn verliefd, het straalt zo van de foto af.

Iemand had het eens in zijn/haar hoofd moeten halen om mij op mijn 16 even te komen zeggen wat kan en niet kan inzake verliefdheid/relaties/ja zelfs sex. Ik wist op mijn 16 maar al te goed wat ik deed en wou. En dat geldt voor heel veel 16-jarigen.
op 16 hield ik een polleke vast en leerde ik schamel tongzoenen heel sporadisch ... veel meer was daar toch nog ni bij ze ... en zo was het goed
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 09:18   #249
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
op 16 hield ik een polleke vast en leerde ik schamel tongzoenen heel sporadisch ... veel meer was daar toch nog ni bij ze ... en zo was het goed
Jamaar Anna, dat is ondertussen ook al ff geleden. (niet kwetsend bedoeld) Nog niet door dat de jeugd tegenwoordig anders werkt en in elkaar steekt dan vroeger ?

En ik ken best meisjes/jongens die zich helemaal nog niet bezig houden met het andere geslacht op die leeftijd. Maar niet iedereen heeft dezelfde gedachtengang daarover.
Oud 7 december 2007, 09:22   #250
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Jamaar Anna, dat is ondertussen ook al ff geleden. (niet kwetsend bedoeld) Nog niet door dat de jeugd tegenwoordig anders werkt en in elkaar steekt dan vroeger ?

En ik ken best meisjes/jongens die zich helemaal nog niet bezig houden met het andere geslacht op die leeftijd. Maar niet iedereen heeft dezelfde gedachtengang daarover.
ik zie in de jeugd nog niet veel anders dan vijfentwintig jaar geleden hoor, ... ik weet dat ik toen ook al zo'n grote muil had (dat is er later terug uitgegaan hoor )
Oud 7 december 2007, 09:32   #251
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik zie in de jeugd nog niet veel anders dan vijfentwintig jaar geleden hoor, ... ik weet dat ik toen ook al zo'n grote muil had (dat is er later terug uitgegaan hoor )
Geloof ik niets van.

Ik zie dan toch wel een duidelijk verschil. Alleen al omdat men er eindelijk meer open over begint te worden en de taboes laat vallen. Wat ik geen slechte evolutie vind, tgo vroeger.
En dan weet jij net als ik, dat niet elk meisje van 16 hetzelfste is, even rijp is, of zelfs geïnteresseerd is in het andere geslacht. Er zijn er altijd die er vroeg bij zijn, net zoals er laatbloeiers zijn.
Oud 7 december 2007, 10:06   #252
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Geloof ik niets van.

Ik zie dan toch wel een duidelijk verschil. Alleen al omdat men er eindelijk meer open over begint te worden en de taboes laat vallen. Wat ik geen slechte evolutie vind, tgo vroeger.
En dan weet jij net als ik, dat niet elk meisje van 16 hetzelfste is, even rijp is, of zelfs geïnteresseerd is in het andere geslacht. Er zijn er altijd die er vroeg bij zijn, net zoals er laatbloeiers zijn.

komaan taboes ?! tegenover leerkrachten en ouders misschien (en dan nog) maar toch niet tegenover andere jeugd ?! ik kende toch altijd wel iemand van een jaar of 6 ouder waar ik toch ook wel alles aan kon vragen hoor ...
Oud 7 december 2007, 10:41   #253
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
komaan taboes ?! tegenover leerkrachten en ouders misschien (en dan nog) maar toch niet tegenover andere jeugd ?! ik kende toch altijd wel iemand van een jaar of 6 ouder waar ik toch ook wel alles aan kon vragen hoor ...
Die taboes bestaan dan ook niet onderling bij de jongeren. Dus idd, taboes, vroeger was het nu eenmaal deftig taboe nog bij ouders en leerkrachten om met zo'n vragen af te komen. Ik herinner mij nog de sexuele voorlichting die wij kregen, als ik dat vergelijk met wat mijn zoon krijgt...kan ik echt wel zeggen dat dat een heel stuk verbeterd is ondertussen.
Ikzelf ging ook op mijn 16 altijd om met oudere mensen. Dat scheelt idd een stuk. Maar ik zag mezelf niet met zulke vragen naar mijn moeder of leerkracht stappen. En van al mijn toenmalige vriend(inn)en, heb ik nooit iemand geweten die het ff aan ma of pa ging vragen.
Oud 7 december 2007, 10:45   #254
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Ik ook maar zeer weinig.
(ik zou al niet welkom geweest zijn met een vraag in die zin)

Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2007 om 10:46.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 10:53   #255
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Die taboes bestaan dan ook niet onderling bij de jongeren. Dus idd, taboes, vroeger was het nu eenmaal deftig taboe nog bij ouders en leerkrachten om met zo'n vragen af te komen. Ik herinner mij nog de sexuele voorlichting die wij kregen, als ik dat vergelijk met wat mijn zoon krijgt...kan ik echt wel zeggen dat dat een heel stuk verbeterd is ondertussen.
Ikzelf ging ook op mijn 16 altijd om met oudere mensen. Dat scheelt idd een stuk. Maar ik zag mezelf niet met zulke vragen naar mijn moeder of leerkracht stappen. En van al mijn toenmalige vriend(inn)en, heb ik nooit iemand geweten die het ff aan ma of pa ging vragen.
moet ik toch tegenspreken hoor, voor de technische uitleg (theorie) kon ik altijd heel goed bij mijn pa terecht ... no problemo ... hij heb me toen ook zo eens aan een morning-after pil geholpen na wat gesukkel met een condoom ...
Oud 7 december 2007, 10:56   #256
Marlboro
Banneling

Standaard

Hbe tom boonen z'n nieuwe jonge vriendin gezien en mijn conclusie erover;ik begrijp maar al te goed waarom boonen geen probleem heeft .
1)Ze ziet er veel ouder uit.
2)Tis een ferm konijn al.
3)Ze heeft een zeer schoon figuur en lichaam en dan zwijg ik nog maar wat ze vanboven al hangen heeft,ja man.

En 16j mag nu eenmaal,ik heb er geen probleem mee.
Ik zie ruime tijd geleden in de molecule ene vent lopen van over de 5j mee eentje van mss 19J?Das voor mij veel erger zenne qua leeftijdsverschil.

Je weet wat ze zeggen;op liefde staat geen leeftijd.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 10:58   #257
Marlboro
Banneling

Standaard

En men vind hier toch de dag van vandaag alles normaal en dat alles kan en mag;homo's,allemaal geen enkel probleem maar als er iemand die 10j ouder is mee eentje van 16 dan afkomt zou het opeens niet kunnen?
Nogal hypocriet.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 11:01   #258
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Tom Boonen zijn nieuwe vriendin is amper...16!
K&K aub
Héél amusant...
Ziet er begot half zeventien uit. En Tom ziet er vel over de Boonen uit.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 11:18   #259
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Je kan je hier afvragen wie is er het 'kind' Tom of zen liefje?

Nu ja, hoge bomen vangen veel wind.
Het spijtige van de zaak is dat Boonen niet bij zen leest blijft.
Ik heb enorm veel respect voor Sven Nys, een sportman om sportman te zijn.

Bij Boonen is dat al heel wat anders, in zen blootje in de media komen, dure wagens onder zen gat plaatsen, naar het buitenland gaan om nog meer 'geld' te vergaren, en zen interviews verkopen aan de meeste biedende...

Het mag allemaal hoor, daar niet van...maar dat hij niet moet komen bleiten dat men hem viseert om het één of andere, of dat men zen sportcarrière beschimpt.

Nogmaals hoge bomen vangen veel wint, en schoenmaker blijf bij uw leest.
Dat geldt ook voor Tom Boonen...zeker als je graag met 'uitspattingen' voor de dag komt...
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 11:46   #260
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Je kan je hier afvragen wie is er het 'kind' Tom of zen liefje?

Nu ja, hoge bomen vangen veel wind.
Het spijtige van de zaak is dat Boonen niet bij zen leest blijft.
Ik heb enorm veel respect voor Sven Nys, een sportman om sportman te zijn.

Bij Boonen is dat al heel wat anders, in zen blootje in de media komen, dure wagens onder zen gat plaatsen, naar het buitenland gaan om nog meer 'geld' te vergaren, en zen interviews verkopen aan de meeste biedende...

Het mag allemaal hoor, daar niet van...maar dat hij niet moet komen bleiten dat men hem viseert om het één of andere, of dat men zen sportcarrière beschimpt.

Nogmaals hoge bomen vangen veel wint, en schoenmaker blijf bij uw leest.
Dat geldt ook voor Tom Boonen...zeker als je graag met 'uitspattingen' voor de dag komt...
Ocharme, die zijn allemaal hetzelfde, Boonen verdient alleen tonnen meer geld dan Nys, anders was het hetzelfde spelletje met Nys, niet hypocriet beginnen doen aub.
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be