![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister
|
![]() Laat Boonen doen zou ik zeggen. al valt het nt te begrijpen wat hij in een meisje van 16 gezien heeft. mr soit, hoewel ik het nt goedkeur, doet hij maar, dat meisje zal er tenslotte wel mee instemmen.
dus indien het fout loopt, ligt de schuld bij beiden, tenslotte zijn meisjes van 16 toch al zo volwassen ( zou wil de publieke opinie het toch, jammer genoeg )
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) om dat nu onmiddellijk te gaan vertalen in 16+2=18 werkelijke leeftijd is nogal onnozel 16-2=14 lijkt me dan even waar of onwaar maar kom, ik heb er geen probleem mee, en die hele wetgeving lijkt me, weeral eens... al is ze al beter, voor wat herziening vatbaar... zeker wat betreft de juiste interpretaties en regeltjes om tot een beoogd concensus te komen maar 'k vrees ervoor... zolang men dat gaat willen gieten in arbitraire vastgelegde absolute leeftijden enerzijds en anderszijds net een vrij werkterrein verkiest met de nadruk op alleen het misbruik eruit te filteren ... gaat dat botsen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() onvolwassenen, jongeren, adolescenten ter info ( zover ik weet en alles bij het oude is )... in België is het nog steeds toegestaan voor de volle volwassen leeftijd bereikt is ... mits wat voorwaarden... waarop men achteraf plots als volwassene zal beschouwd worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoveel posts over iemand zijn privéleven...
Laat die kerel nu toch eens gewoon doen, hij begaat aan sommige reacties te zien een complete misdaad. Die 2 zijn verliefd, het straalt zo van de foto af. Iemand had het eens in zijn/haar hoofd moeten halen om mij op mijn 16 even te komen zeggen wat kan en niet kan inzake verliefdheid/relaties/ja zelfs sex. Ik wist op mijn 16 maar al te goed wat ik deed en wou. En dat geldt voor heel veel 16-jarigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ken best meisjes/jongens die zich helemaal nog niet bezig houden met het andere geslacht op die leeftijd. Maar niet iedereen heeft dezelfde gedachtengang daarover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie dan toch wel een duidelijk verschil. Alleen al omdat men er eindelijk meer open over begint te worden en de taboes laat vallen. Wat ik geen slechte evolutie vind, tgo vroeger. En dan weet jij net als ik, dat niet elk meisje van 16 hetzelfste is, even rijp is, of zelfs geïnteresseerd is in het andere geslacht. Er zijn er altijd die er vroeg bij zijn, net zoals er laatbloeiers zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
komaan taboes ?! tegenover leerkrachten en ouders misschien (en dan nog) maar toch niet tegenover andere jeugd ?! ik kende toch altijd wel iemand van een jaar of 6 ouder waar ik toch ook wel alles aan kon vragen hoor ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf ging ook op mijn 16 altijd om met oudere mensen. Dat scheelt idd een stuk. Maar ik zag mezelf niet met zulke vragen naar mijn moeder of leerkracht stappen. En van al mijn toenmalige vriend(inn)en, heb ik nooit iemand geweten die het ff aan ma of pa ging vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() Ik ook maar zeer weinig.
(ik zou al niet welkom geweest zijn met een vraag in die zin) Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2007 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() Hbe tom boonen z'n nieuwe jonge vriendin gezien en mijn conclusie erover;ik begrijp maar al te goed waarom boonen geen probleem heeft
![]() 1)Ze ziet er veel ouder uit. 2)Tis een ferm konijn al. 3)Ze heeft een zeer schoon figuur en lichaam en dan zwijg ik nog maar wat ze vanboven al hangen heeft,ja man. En 16j mag nu eenmaal,ik heb er geen probleem mee. Ik zie ruime tijd geleden in de molecule ene vent lopen van over de 5j mee eentje van mss 19J?Das voor mij veel erger zenne qua leeftijdsverschil. Je weet wat ze zeggen;op liefde staat geen leeftijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() En men vind hier toch de dag van vandaag alles normaal en dat alles kan en mag;homo's,allemaal geen enkel probleem maar als er iemand die 10j ouder is mee eentje van 16 dan afkomt zou het opeens niet kunnen?
Nogal hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Héél amusant... Ziet er begot half zeventien uit. En Tom ziet er vel over de Boonen uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Minister-President
|
![]() Je kan je hier afvragen wie is er het 'kind' Tom of zen liefje?
![]() Nu ja, hoge bomen vangen veel wind. Het spijtige van de zaak is dat Boonen niet bij zen leest blijft. Ik heb enorm veel respect voor Sven Nys, een sportman om sportman te zijn. Bij Boonen is dat al heel wat anders, in zen blootje in de media komen, dure wagens onder zen gat plaatsen, naar het buitenland gaan om nog meer 'geld' te vergaren, en zen interviews verkopen aan de meeste biedende... Het mag allemaal hoor, daar niet van...maar dat hij niet moet komen bleiten dat men hem viseert om het één of andere, of dat men zen sportcarrière beschimpt. Nogmaals hoge bomen vangen veel wint, en schoenmaker blijf bij uw leest. Dat geldt ook voor Tom Boonen...zeker als je graag met 'uitspattingen' voor de dag komt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |