![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat u verder Knuppel en Kortaf door elkaar haspelt, zal ik voorlopig niet als symbolisch voor uw helderheid op politiek vlak bekijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is omgekeerd. Volgens de laatste VRT/DS peiling verliest CD&V en wint NVA, zodat het kartel in zijn geheel status quo blijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=195 Laatst gewijzigd door De Waal : 11 december 2007 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Fr partijen zijn nu plots wel voor een staatshervorming. Maar wat bedoelen ze daarmee? Ik vermoed: het beter functioneren van de staat door overheveling van bevoegdheden naar de federale overheid, en nog enkele grendels erbij zoals paritaire senaat en zo. Tot veler verbazing is het kartel niet uit mekaar gespeeld. Waarom niet? Heeft CD&V eindelijk voor Vlaanderen gekozen? Of is NVA nodig om de grootste te blijven, wat noodzakelijk is om de eerste viool te kunnen spelen. Dat eerste is twijfelachtig, dat tweede is zeker. Politiek is een schaakspel. Elke veklaring die door politici afgelegd wordt heeft (meestal) maar één doel: hoe kan IK (of ten minste mijn partij) mijn positie verstevigen. Luister maar eens goed als er weer iemand bezig is voor radio of TV. Vergeet niet: CD&V heeft NVA ook nodig om wille van die stok achter de deur: het VB en LDD. Wat zal er gebeuren als CD&V NVA niet meer echt nodig heeft? Ik hoop dat je mooie droom niet verstoord wordt! Laatst gewijzigd door luc broes : 11 december 2007 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik zou ontevreden moeten zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn vorige opmerkingen blijven zonder meer geldig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() Er is dus een overleg gepland tussen de topman van RTBF (radio mil quet) en Yvezs Leterme...
Zou het niet kunnen dat die topman geen woord Nederlands kent? En als die idd geen Nederlands kent, zou iemand kunnen voorstellen dat de topman van de VRT geen Frans kent? Maar ja, het respect voor anderen moet waarschijnlijk steeds maar van een kant komen... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 11 december 2007 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu houdt het kartel wel stand, maar heeft Leterme een aantal (NVA-) mensen tijdens zijn formatie-opdracht (een beetje) doen twijfelen over zijn standvastigheid in het verdedigen van de vlaamse eisen. (Ondertussen is hij dat vertrouwen stilaan aan het herstellen) Ik denk dat veel van die (NVA-) kiezers het "risico" niet meer gaan lopen door op Leterme te stemmen en de kanseliersverkiezingen laten voor wat ze zijn maar effectief op NVA-mensen op de lijst gaan stemmen om zo het NVA-gewicht te vergroten binnen het kartel. Bovendien denk ik dat als het kartel nog wil groeien, het vooral NVA is dat groeimarge heeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() afgebroken is hij al... vergruizelen bedoel je
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Le vrais visage du Vlaams Blok" en "le Vlaamse Choc" zijn pareltjes. Parels voor de zwijntjes... de linkse dan. Die kunnen er zo op kicken... nietwaar. ![]() Maar och god, Vlaamse choc heeft na zes maanden filmen niet één incident met Filip Dewinter kunnen vastleggen... wat een frustratie zeg ![]() De maker er van is nog roder dan elke rijpe tomaat of paprika.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 11 december 2007 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de VRT weten ze ook niet wat er in Franstalig België leeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |