![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#242 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als ik even nadenk, dan niet meer. Alle mensen moeten dezelfde rechten hebben, hetero, bi of homo. Zo storen die kussende homo-mannen als avatar van Raf en anderen mij ook. Maar over die blote tetten avatars reclameert niemand, dat is normaal. Dan zijn die kussende homo's ook normaal. Een wet of reglement tegen openbare homoaffectie, daar wil ik niet eens over praten. Als we spreken over openbare affectie is dat iets anders, maar dan moet het voor iedereen gelden.
![]() |
![]() |
#243 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gewoon zoenen lijkt me toch geen "excessief intiem gedrag".
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehe, nee.
![]() Ik ga eerder voor klasse, goed verzorgd, vrolijk en optimistisch, liefst humoristisch, en enigzins intelligent. Betatoeëerde skinheads daarvan krijg ik koude rillingen over mijn rug. Ik durf die mensen niet eens aan te kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard niet, ik geef eerlijk toe dat het feit dat die zoenende homo's mij storen, een probleem is van mij, niet van die homo's. Dat geindoctrineerde beeld dat ik heb van wat kan en niet kan, moet veranderen. De homo's niet.
![]() |
#246 |
Burgemeester
|
![]() Heel eerlijk en heel juist.
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() waarom denkt u dat "uw vriend" VrijVlaanderen zo een kerel is, en dan nog ééntje dat heroïne spuit ? Enkel omdat hij geen homos lust?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Er is niets aan de hand, geen vuiltje aan de lucht...
Over Het Roze Huis in Antwerpen door 'een insider' (= homo): Citaat:
En mij maar blijven persoonlijk aanvallen omdat ik iets tegen subsidies voor zo'n geldverspillende organisaties heb. Jee, je hoeft zelfs niet de volledige staatsstructuur te veranderen om die op te heffen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Aan vele reacties van sommige personen op dit forum te zien zijn zo'n organisaties nog steeds nodig. Hier in Gent bvb zie ik vaak campagnes van de Casa Rosa, die doen hun werk wel goed vind ik.
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En U gaat mij niet van het tegendeel kunnen overtuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk datte.... de kinderen worden zelfs gedwongen ernaar te kijken opdat ze de goede normen en waarden zouden leren.... buitenhuis krijgen ze immers, in de steeds meer verloederde maatschappij, het slechte voorbeeld te zien
ga maar eens op restaurant met de kids .... en 't is al van datte |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er is nog steeds zoiets als openbare zedenschennis onderdeel van de openbare norm die gewaarborgd wordt door overtreding strafrechtelijk te stellen dit stelt inderdaad soms een probleem daar het voor interpretatie vatbaar is en dat volgens de huidige maatschappelijke consensus juist daarom moet er zeer voorzichtig mee omgesprongen worden en dient gebalanceerd met andere wetten opgevat te worden ik herinner me vagelijk nog een hetze ivm de monokini na de invoering van de anti-discriminatiewetgeving..; 'k weet niet wat er uiteindelijkvan geworden is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zelfs beter ...want bij een fobie, als psychische aandoening, gaat het niet om een angst maar om een 'ongegronde' angst, een angst die dus niet in verhouding staat met het reële gevaar en net daarom dus Citaat:
![]() bovendien buiten die andere woordjes met fobie als achtervoegsel heeft dit woordje nog net iets meer betekenis : de haat of afkeer en ook dat heb je weer eens dik in de verf gezet Laatst gewijzigd door praha : 20 december 2007 om 00:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |