![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2581 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er hier wel anderen die zich belachelijk maken, bijvoorbeeld door het ontzettend laag niveau van hun tussenkomsten. En het wordt nog meer om te lachen als het duidelijk is dat het van niet beter kunnen is. ![]() Ik heb het daarom niet noodzakelijk over jou hé Alboreto. Laatst gewijzigd door Pericles : 16 augustus 2011 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De pun" Nooit van gehoord. Zal wel het één of ander dialect zijn zeker?
![]() |
#2584 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo zou je het verwachten, in een normale discussie. Het gaat niet over opmaak. Het gaat over inhoud. Dat de starter een punt maakt, dat er een onderwerp is, is toch het minimum dat je verwacht voor een discussie. Heb jij daar een andere mening over? Citaat:
Citaat:
Een halve post naast de kwestie. Proficiat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2585 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zal het antwoord op deze retorische vraag zelf maar meteen geven om van het gezever af te zijn: nergens. De persoon die dat zei, drukte namelijk een wens uit, zonder er verder een waardeoordeel over te geven. Zoiets kan nooit of te nimmer, zelfs voor het CGKR niet, "racistisch" zijn. Neem de proef op de som en vervang "allochtoon" door "neonazi". Dan krijg je dus: "Ik wil in een samenleving leven waar ik niet alle vijf stappen tegen een neonazi bots. En al zeker niet in mijn trappenhuis, of in mijn straat, mijn gemeente..." Geen zinnig mens zou hier durven beweren dat die arme neonazi in die uitspraak uitgesloten wordt op basis van afkomst, of in dit geval op basis van politieke overtuiging. Sterker nog, ik heb het zeer sterke vermoeden dat wanneer iemand met zo'n uitspraak zou komen, jij die van harte zou toejuichen. Citaat:
Kortom, een interpretatie door artisjok, een subjectieve mening, niet meer of minder waard dan de al net zo subjectieve mening van Jantje, Pietje of Treesje. Jij wilt mensen aanklagen en veroordelen voor "misdaden" (dat zogenaamde racisme) enkel op basis van niet-bewezen en ook nooit te bewijzen vermoedens en aannames over de intenties van anderen. Je zou wat dat betreft indertijd een goeie voor de inquisitie geweest zijn. Citaat:
Citaat:
Dat is door middel van je halstarrige weigering het gegeven antwoord te accepteren net zolang tot je te horen krijgt wat je graag wilt horen, een poging van je om anderen voor te kauwen wat ze moeten denken en vinden. Helaas voor jou trapt niemand daarin, maar het neemt niet weg dat je zoiets wel poogt. Citaat:
Ik ben je daarom dan ook geen enkel linkje verschuldigd. En al helemaal niet nu, op staande voet, nadat ik eerst 40 dagen (!!!) heb moeten wachten op antwoorden van je, terwijl je zowat elke dag online was en je meerdere keren hebt aangegeven niet te willen of kunnen antwoorden omdat je daarmee "het forumreglement zou overtreden". En dan kom je uiteindelijk met antwoorden die dan naast de kwestie, en zonder sluitende bewijzen zijn bovendien. En hiermee sluit ik mijn poging tot discussie met je af. Ik heb namelijk betere dingen te doen en zou mijn tijd op dit forum liever besteden aan interessante mensen met een mening die misschien wel niet de mijne is, en dat hoeft ook helemaal niet, maar die in elk geval wél in staat zijn op een normale manier een discussie te voeren, die niet telkens naar de bekende weg vragen, die niet telkens weer om irrelevante linkjes met citaten gaan roepen zodra ze in de feitelijke discussie vaststaan, die je niet telkens weer alles moet uitleggen omdat begrijpend lezen moeilijk voor ze is, kortom met mensen die zich niet zoals jij gedragen.
![]() |
![]() |
#2586 | ||||
Minister
|
![]() Hoewel ik net mijn discussie met je afgesloten heb, zal ik toch nog even hierop ingaan:
Citaat:
Wat het onderwerp van een topic is, blijkt meestal uit de titel. Als dat niet voldoende duidelijk is, zou je de openingspost eens kunnen lezen, en het commentaar van degene die de openingspost geplaatst heeft. Is het je dan nog niet duidelijk, dan vraag je het de openingsposter, nietwaar? Eenmalig vragen volstaat trouwens wel eens er een antwoord op is gegeven. Overigens zie ik nergens in het forumreglement iets over inhoud of opmaak van openingsposts staan. Het gaat dus wel degelijk over jouw wensen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wederom een koekje van eigen deeg, artisjok.
![]() |
![]() |
#2587 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je mag antwoorden met ja of nee. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arti. Soms vraag ik mij af waar je al die energie vandaan haalt. Meer zelfs, ik vraag mij af of die energie iets betert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2589 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik neem er nog eens de vuistregels van de moderatie bij : Zelf hanteren wij deze vuistregels:http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381 Eigenlijk is dit racisme van type D want de auteur wil een groep mensen anders behandelen op basis van afkomst. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is geen racisme op Politics.be heel het forum, buiten een klein groepje freaks ziet dit, wat scheelt er met deze mensen...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rudy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2592 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
met alle respect cut the crap. vb http://forum.politics.be/showthread....41#post5607841 Je moet geen raketgeleerde zijn om de bedoeling achter reactie nr1. te begrijpen. En je moet ook geen kernfysicus zijn om te begrijpen wat voor een forum het is als zo'n reacties blijven staan. Ik heb hier al honderden persoonlijke aanvallen geregistreerd omwille van mijn religie terwijl dit strijdig is met het reglement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
130 pagina's en counting... ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2595 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel meningen zijn crap. De mijne ook. Ik voel mij niet geroepen om iemand de les te spellen. Ik heb wel een mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij 4X4 bp gehad bij die 4 X persoonlijke aanval naar Alice toen? Ja of nee?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2598 |
Parlementslid
|
![]() Rudy ik spreek niet in naam van mijn familie. Het een feit is dat p.be staat vol haat. Als ik de mensen op mijn negeerlijst hun systematisch haatzaaierij lees kan ik niet anders dan besluiten dat p.be bewust een klankbord geeft aan xenofobie. Ik ben blij voor u dat je een mening hebt. Maar zo bescheiden ben je nu ook weer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2599 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2600 | |
Secretaris-Generaal VN