![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2581 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was onlangs in de supermarkt en een man van circa 65 jaar, met haar dat uit zijn tankini groeide, hoestte los en frequent de frigo’s in. Over al die verpakkingen.
Ik ben toen door gegaan zonder kalkoensalami. Dat is toch niet meer van deze tijd...
![]() |
#2583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TV reeksen die zo ‘donker’ gefilmd zijn dat je zelfs met gesloten gordijnen overdag nauwelijks iets ziet. Carnival Row bv.
![]() |
#2584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nota aan mezelf: als je uitgesteld naar Formule E wil kijken, blijf dan van Twitter
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk voor gaming, dat wel. Ik ken alle bochten. ![]()
![]() |
![]() |
#2586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 april 2022 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plus die films met een altijd diepblauwe zweem. Al even shitterig. ![]()
![]() |
![]() |
#2588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2589 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reclame van de PTB/VDAB op Duolingo. De partij van de goelags, de holodomor, Mao's culturele revolutie, laogai, de killing fields, ... de partij die voor een systeem is dat zonder oorlog honderden miljoenen mensen heeft vermoord ....
![]() |
#2590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GVD wat is dat toch tegenwoordig?
'k Moet een katalysator hebben voor mijn auto(12jaar)...niet meer verkrijgbaar , zelfs niet bij de officiële dealer. Je moet het verdorie in China gaan zoeken....daar maken ze die dingen.
![]() |
#2591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Internet valt voortdurend weg. De Russen vallen aan.
![]()
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 4 mei 2022 om 07:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom je later of is de stock leeg dan ben je de lul. Als het dan nog iets mechanisch is dat ze ergens custom kunnen bouwen ok. Als het electronica is, gooi het maar in de vuilbak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De auto’s op brandstof zullen in de jaren dertig uit de productie verdwijnen en kapot belast worden.
![]() |
![]() |
#2594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals een van onze diepvrieskisten die vorige week de geest heeft gegeven. Mijn madam : we zullen een nieuwe kopen? Ikke: halt, wacht, ik gooi die eerst eens open... zij weer : 't is ni waar hé... ![]()
![]() |
![]() |
#2595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Collega's die het licht in de toiletten uitdoen zonder te checken of er iemand op het toilet zit, wie zijn ze? Wat doen ze?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag daar een bewegingsdetector op te zetten en een schakelaar in elk hokje.
![]() |
#2598 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja maar ge moet u wel afvragen is het niet goeiekoper om een nieuwe vrieskist te kopen dan die oude nog eens op te lappen. Kwestie van de energie prijzen. Het kan zijn dat ge die nieuwe er op een paar uit hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2600 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik het toch zou moeten doen, denk ik zelf dat ik mij ene ga leasen. Het risico pakken om een acu op te smoren op 5 jaar tijd zeker, ... niet met mij zulle. Het probleem is alleen dat ze geen onderdelen meer maken om eeuwig op stock te houden. Als het een populair model was ga je misschien op een kerkhof nog iets vinden, of ge moet de Ludolfs in Beiren bellen , die gasten weten zo te zeggen of ze dat in hun schuur hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |