![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#26081 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26082 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gezien Kiev al een zo goed als onhaalbare zaak leek, is 'em dan teruggetrokken om een paar provinciekes gaan in te pikken. Kortom, de Blitz Krieg die hij begonnen was, was zodanig weinig Blitz, dat'em er een 14-18 van gemaakt heeft in den Dombass. Maar zoniet was het doorrukken natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26083 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat vooral om het verminderen van het verbruik (idem voor vlees etc. trouwens) - voor het gros van de bevolking uiteraard, niet voor de oligarchen - en dat is niet enkel het doel van de nuttige idioten die de Groenen zijn, maar vooral van de Great Resetters.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 17 juni 2022 om 08:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26084 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26085 | |
|
![]() Citaat:
Hebt gij valabele aanwijzingen dat Poetin, bij een succesvolle 'incorporatie' van UA vervolgens Polen zou hebben aangepakt? 1. Polen is een lid van Nato, UA niet 2. Polen heeft geen aanliggende Russische minderheid, UA wel (Uiteraard ben ik het eens dat het uitgangspunt , het eigenbelang vh Westen moet zijn.)
![]() |
![]() |
#26086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26087 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En omdat Poetin het westen bedreigend vindt, en de aanval altijd de beste verdediging is. Citaat:
Herinner U hoe we met onze NATO knieen knikten voor we gezien hadden hoe slap zijn leger niet was. We durfden zelfs nog geen oude MIGS uit Polen naar Oekraine versluizen. Had de NATO echt zo stevig in zijn schoenen gestaan als we nu beweren, dan was dat zonder verpinken gebeurd. Die kwestie van die Russische minderheid is uiteraard een smoesje. Had hij dat echt willen oplossen, dan waren alle middelen beter dan daar alles aan diggelen te schieten he. De kans dat Poetin tenminste een deel van Europa wilde insnoepen, en misschien uit veiligheidsoverwegingen dan, gans Europa, is veel groter dan de kans dat de NATO zomaar Rusland zou binnengevallen zijn tot in Moskou he, wat nochtans de bewering is van Poetin. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 juni 2022 om 09:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26088 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is juist omdat de brutaliteit waarmee hij zijn "achtertuin" is binnengevallen zo enorm was, dat de illusie dat de grens van de NATO een harde no-go was voor die gast, ons duidelijk werd een illusie te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26089 | |
|
![]() Citaat:
En gij ook niet. Voor hetzelfde geld loopt alles volgens plan, en voor hetzelfde geld is het totale paniek op het rode plein.
![]() |
![]() |
#26090 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vergelijking met Hitler zijn methode is gewoon veel te vergelijkbaar om die gok te wagen he. Als je niet 100% zeker weet dat een andere GEEN vijand is, dan moet je ervan uitgaan dat het een vijand is die U bedreigt he. Eens er tanks de grenzen over rijden onze richting uit, dan is het uiteraard zo dat we niet weten waar de plannen om te stoppen liggen, en DAT op zich is onaanvaardbaar, want we ZIEN dan dat er geen schroom is om met tanks grenzen over te rijden. Zolang er met geen tanks grenzen over gereden wordt, kan men nog de illusie koesteren dat dat niet zal gebeuren. Eens men 1 grens is overgestoken, is die illusie weg. Kijk, het gegeven dat hij GANS Oekraine is binnengevallen, in plaats van enkel de Dombass, is een teken aan de wand he. Onze reactie zou stukken minder hevig geweest zijn had hij gedaan zoals in de Krim. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 juni 2022 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26091 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26092 | |
|
![]() Citaat:
Dus ik zit tussen 2 vuren.... "De Vlad" had volgens mij in de smiezen dat "het westen" door al hun woke-geneuzel, hun genderfluide legerleiding, hun rechtstreeks ingrijpen in de kapitaalmarkten door centrale banken en dies meer, enorm verzwakt "aan de start" is gekomen. Gaat deze sukkelaar al dat hoogtechnologisch materiaal op de rus afschieten?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 17 juni 2022 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26093 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diep, Marcel!
![]() |
#26094 |
|
![]() Uiteraard. En als nu iedereen hier op het forum daar eens bij zou stilstaan hé. Want de meesten hier nemen hun veronderstellingen en (on)logica aan voor "waarheid."
![]() |
#26095 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26096 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee maar het was zeker niet de hel. Anders zouden er geen grote meerderheden het toen beter vinden volgens de meeste opiniepeilingen. De mensen in het Westen zijn weer op het verkeerde been gezet door de westerse media.
Laatst gewijzigd door tomm : 17 juni 2022 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26097 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26098 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat de NAVO een gevaar zou zijn ? In welke mate zijn NAVO landen een gevaar voor NAVO landen ? Uw argument werkt trouwens evengoed voor Rusland. Niemand is de laatste 70 jaar Rusland binnengevallen. Maar Rusland is wel al elders binnengevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26099 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede is Oekraine net interessant voor het Westen door die Russische gebieden. Van daaruit zitten ze in de "zachte " onderbuik van Rusland (in tegenstelling tot bvb. de grens met Finland of Noorwegen die cultureel, economisch, etc. echt een "harde" grens is) kunnen ze allerlei operaties plannen om Rusland te destabiliseren en liefst ook te verdelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |