Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 september 2005, 19:00   #2601
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.

Als u die mensensoort van samenzweerders "illuminati" wilt noemen is het gewoon een misverstand wegens verkeerd woordgebruik.
Niet als dezelfden keer op keer terugkeren in de samenzweringen en ze "toevallig" hooggeplaatste leden zijn van geheime genootschappen.
Dat wijzen de feiten uit evenals dat we over allerlei keer op keer worden voorgelogen door de media,onze leiders etc...
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 06:39   #2602
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Ja hoor slaap zacht, ik doe er geen druppel moeite voor je te proberen te overtuigen wat zo evident is.

duhhhh????? je hebt er blijkbaar helemaal niks van begrepen, zoveel is
mij duidelijk

met vriendelijke groeten

Pindar
En daar is de agressie weer... Heb je geen andere argumenten meer?
Oud 30 september 2005, 06:40   #2603
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Neen, hoger ambtenaar.
Is hetzelfde, alleen worden ze benoemd ipv verkozen.
Oud 30 september 2005, 06:48   #2604
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
De helft van die mannen roept op om copieen van hun werk te verspreiden....tot daar het flutargument dat ze er stinkend rijk mee worden met haast niks te doen,de meesten werken meer dan 8 uurtjes per etmaal,believe you me....
Weet je hoeveel werk bvb www.prisonplanet.com en co bewerkstelligen en dagelijks updaten vereisen?Stel het asjeblieft niet voor alsof het allemaal een bende charlatans zijn die de grote $$ binnenrijven.
Ze worden daarbovenop vaak geridiculiseerd tot en met,bedreigd,aangevallen, etc...

Je post waarop ik reageer nog het minst van al;maar je posts tonen duidelijk aan dat je er (nog) niks van weet.Niemand kan je dat kwalijk nemen;maar wel dat je gaat ridiculiseren over zaken waar je zelfs de klok nog niet hebt horen luiden,laat staan de klepel weet hangen.
En van wat staat jouw site stijf? Juist ja, van de bannering. Maw, met elke hit die ze krijgen (spijtig genoeg zelfs van mij) worden ze weer wat rijker. Dus leer eerst wat over E-commerce voor je hier op een agressieve manier mensen komt ridiculiseren.

Man, groei toch eens op.
Oud 30 september 2005, 07:40   #2605
HerrUU
Gouverneur

Standaard

[quote=Lex Blanca]Ik heb dit al ik denk 4x gepost ondertussen (sorry als het afgezaagd wordt maar je vraagt het...);bvb in VS bestaan de board of directors van de grootste 10 mediatyconen uit 118 mensen.De bazen van de media bepalen wat er op komt.Iemand die te ver afwijkt van de norm komt niet aan de bak.
Bovendien maken veel van die mediatycoon leiders/eigenaars deel uit van netwerken en geheime genootschappen die hier al vaak genoemd werden.Zij beslissen wat er in de media komt;niet de kleine garnalen die een straf verhaal te bieden hebben.
QUOTE]

En welk wereldschokkend nieuws denk je nu te hebben verkondigd?

Dat er 10 raden van beheer zijn met elk +/- 12 personen? Dat zij onderling verbonden zijn via aandeelparticipaties en dergelijke? Dat zij samenwerken op sommige gebieden? Dat de directie van een bedrijf bepaalt wat dat bedrijf doet?

Straks ga je me nog vertellen dat water nat is...
Oud 30 september 2005, 11:15   #2606
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
En van wat staat jouw site stijf? Juist ja, van de bannering. Maw, met elke hit die ze krijgen (spijtig genoeg zelfs van mij) worden ze weer wat rijker. Dus leer eerst wat over E-commerce voor je hier op een agressieve manier mensen komt ridiculiseren.

Man, groei toch eens op.
JE moet niet overdrijven hé. Er zijn 3 banners die commercieel zijn en die verschijnen ook niet altijd. En die 3 banners gaan dan nog naar alternatieve producten, of naar zijn eigen videofilms. Jones zegt trouwens zelf dat je zijn films gratis mag kopieren om mensen te informeren. Echt commercieel zou ik dat niet noemen.

Voor 15 cent voor één dag, 5.95$ per maand of 54$ per jaar kan je al de laatste video en films bekijken , reports interviews etc. Dat is goedkoop.
Oud 30 september 2005, 11:19   #2607
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En welk wereldschokkend nieuws denk je nu te hebben verkondigd?

Dat er 10 raden van beheer zijn met elk +/- 12 personen? Dat zij onderling verbonden zijn via aandeelparticipaties en dergelijke? Dat zij samenwerken op sommige gebieden? Dat de directie van een bedrijf bepaalt wat dat bedrijf doet?

Straks ga je me nog vertellen dat water nat is...
Ze werken veel meer samen dat je denkt. Het gaat om het actief in dienst staan van personen achter de schermen. De media is een tool van de elite. Het is niet enkel een organisatie om de winst te maximaliseren zoals jij voorstelt, het is een instrument.
Oud 30 september 2005, 11:36   #2608
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
JE moet niet overdrijven hé. Er zijn 3 banners die commercieel zijn en die verschijnen ook niet altijd. En die 3 banners gaan dan nog naar alternatieve producten, of naar zijn eigen videofilms. Jones zegt trouwens zelf dat je zijn films gratis mag kopieren om mensen te informeren. Echt commercieel zou ik dat niet noemen.

Voor 15 cent voor één dag, 5.95$ per maand of 54$ per jaar kan je al de laatste video en films bekijken , reports interviews etc. Dat is goedkoop.
Geloof wat je wil, het is je goed recht. Je laatste alinea bewijst voor mij genoeg.
Oud 30 september 2005, 11:40   #2609
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geloof wat je wil, het is je goed recht. Je laatste alinea bewijst voor mij genoeg.

Bij de standaard durven ze zelfs 1 € per dag vragen om hun krant in te kijken.

En de morgen koop ik niet meer omdat ze mijn ogen pijnigt met dramatisch opgeschepte cultuuronzin en pseudo-intellectualisme.

Geef mij maar Jones, is ondertussen rijker geworden dan de meeste keuterjournalisten, meer moet dat niet zijn.

En hij kickt ass.

Geweldige gast, licentiaat geschiedenis, en ge ziet dat daar niet aan !
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 11:42   #2610
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Ze werken veel meer samen dat je denkt. Het gaat om het actief in dienst staan van personen achter de schermen. De media is een tool van de elite. Het is niet enkel een organisatie om de winst te maximaliseren zoals jij voorstelt, het is een instrument.
Zoals ik al zei : natuurlijk werken ze samen, natuurlijk maken ze afspraken. Hoe wil je anders efficient een media als TV gaan uitbaten?

Stel je voor dat EN kanaal 2, VT4 en VRT tegelijkertijd dezelfde film gaan uitzenden. Op die manier bereiken ze maar 1/3 van hun doelpubliek, ergo minder inkomsten uit publiciteit (waar die jongens voor het merendeel nog altijd van leven). Er worden dus afspraken gemaakt en/of er is concurrentie voor 1 bepaald product (vb tv rechten op de voetbal).

Hetzelfde gaat ook op voor de nieuwsmedia : sommige beelden gaan meer kijkers lokken dan andere, ergo meer inkomsten genereren uit reclame, ergo sommige beelden worden sneller uitgezonden dan andere. Alhoewel hier meestal de regel geldt dat de eersten de primeurrechten hebben, is het een hard zakenwereldje. Met samenzweringen hebben ze echter niet veel te maken.
Oud 30 september 2005, 11:46   #2611
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Bij de standaard durven ze zelfs 1 € per dag vragen om hun krant in te kijken.

En de morgen koop ik niet meer omdat ze mijn ogen pijnigt met dramatisch opgeschepte cultuuronzin en pseudo-intellectualisme.

Geef mij maar Jones, is ondertussen rijker geworden dan de meeste keuterjournalisten, meer moet dat niet zijn.

En hij kickt ass.

En de standaard is een? Juist ja, NV oftewel Naamloze Vennootschap en moet dus ...? Juist ja, winst maken, ergo de 1€ (zijn ze al zo duur geworden?) voor hun krant. Maar de echte inkomsten van die krant komen niet van die 1 € hoor, daarmee betaal je met moeite het drukken van de krant. De echte inkomsten komen uit de reclame waar je krant mee volstaat (sommige al wat meer dan anderen). Vraag maar eens wat een advertentietje in kleur op pagina 3 kost, of beter nog in de banner (wel wel, hebben we die term niet nog al gezien?) op de voorpagina.

Dat jijzelf deze Jones geweldig vindt, moet je zelf weten, maar ga niet van anderen verwachten dat ze hetzelfde doen omdat jij dat wilt.
Oud 30 september 2005, 11:51   #2612
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
En de standaard is een? Juist ja, NV oftewel Naamloze Vennootschap en moet dus ...? Juist ja, winst maken, ergo de 1€ (zijn ze al zo duur geworden?) voor hun krant. Maar de echte inkomsten van die krant komen niet van die 1 € hoor, daarmee betaal je met moeite het drukken van de krant. De echte inkomsten komen uit de reclame waar je krant mee volstaat (sommige al wat meer dan anderen). Vraag maar eens wat een advertentietje in kleur op pagina 3 kost, of beter nog in de banner (wel wel, hebben we die term niet nog al gezien?) op de voorpagina.

Dat jijzelf deze Jones geweldig vindt, moet je zelf weten, maar ga niet van anderen verwachten dat ze hetzelfde doen omdat jij dat wilt.
Wat zit jij toch weer voor evidenties op te ratelen man.
Het is hier geen klein kleutertje hoor.

En ik verwacht van niemand dat ze Jones leuk vinden, hij heeft er toch al enkele honderdduizenden, meer moet dat niet zijn.

David Icke is ook leuk, die moet je vast lezen !
Oud 30 september 2005, 11:58   #2613
HerrUU
Gouverneur

Standaard

[quote=/\|cazar]Wat zit jij toch weer voor evidenties op te ratelen man.
QUOTE]

Vreemd, met jouw postings zou ik bijna het tegendeel durven te gaan geloven.
Oud 30 september 2005, 12:02   #2614
/\|cazar
Banneling

Standaard

[quote=HerrUU]
Citaat:
Wat zit jij toch weer voor evidenties op te ratelen man.
QUOTE]

Vreemd, met jouw postings zou ik bijna het tegendeel durven te gaan geloven.
het is toch waar man.

wat jij hier allemaal zit te verkondigen weet toch iedere zestienjarige.

en maar afwijken van de discussie, en maar leuteren, pfff.
Oud 30 september 2005, 12:05   #2615
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sommigen mensen worden inderdaad aangetrokken door dit soort evangelistische preacher-types.

Citaat:
Ik ken er zo nog (zie partijleiding BUB).
Oud 30 september 2005, 12:06   #2616
HerrUU
Gouverneur

Standaard

[quote=/\|cazar]
Citaat:

het is toch waar man.

Sorry kerel, maar ik wijk niet af. Ik heb enkel exodus een vraag gesteld waar jij je mee kwam bemoeien op een agressieve en compleet ongefundeerde manier. Je dacht effe een puntje te gaan scoren met je opmerking over de standaard, waarmee je je trouwens ontieglijk belachelijk maakte, waarna je vervalt in je gewoonlijke patroon. En als je dan helemaal vastzit, dan ga je maar zeggen dat de andere van de discussie afwijkt?

Ik herhaal mijn tip : ga wat neuzen in boeken over communicatie.
Oud 30 september 2005, 12:08   #2617
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daarom dat het speciaal voor u nog eens herhaald wordt.

Citaat:
Lees: zou ik dan toch niet zo'n groot intellect zijn dat ik niet meer snap waarover het gaat ?
Oud 30 september 2005, 12:09   #2618
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Sommigen mensen worden inderdaad aangetrokken door dit soort evangelistische preacher-types.

Ik ken er zo nog (zie partijleiding BUB).
Ik ken er ook nog zo een en die rijdt bij de Lijn met een autobus. Wtf heeft dat nu voor waarde, zo'n opmerking ?

Zet uw teevee aan en je heb constant preaching ...
Oud 30 september 2005, 12:10   #2619
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Daarom dat het speciaal voor u nog eens herhaald wordt.

Lees: zou ik dan toch niet zo'n groot intellect zijn dat ik niet meer snap waarover het gaat ?
ga toch werken, man met je 3 diploma's, of ben je 'overeducated'
Oud 30 september 2005, 12:11   #2620
/\|cazar
Banneling

Standaard

[quote=HerrUU]
Citaat:

Sorry kerel, maar ik wijk niet af. Ik heb enkel exodus een vraag gesteld waar jij je mee kwam bemoeien op een agressieve en compleet ongefundeerde manier. Je dacht effe een puntje te gaan scoren met je opmerking over de standaard, waarmee je je trouwens ontieglijk belachelijk maakte, waarna je vervalt in je gewoonlijke patroon. En als je dan helemaal vastzit, dan ga je maar zeggen dat de andere van de discussie afwijkt?

Ik herhaal mijn tip : ga wat neuzen in boeken over communicatie.
als ik mij belachelijk maakte tov jou, dan is dat alleen maar een goede zaak.

het ging over de andere discussie, in de thread over kapitalisme, enfin ...

zoals gezegd

goede middag nog

werkentijd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be