![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2601 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dat wijzen de feiten uit evenals dat we over allerlei keer op keer worden voorgelogen door de media,onze leiders etc...
![]() |
![]() |
#2602 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2603 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2604 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Man, groei toch eens op.
![]() |
![]() |
#2605 |
Gouverneur
|
![]() [quote=Lex Blanca]Ik heb dit al ik denk 4x gepost ondertussen (sorry als het afgezaagd wordt
![]() Bovendien maken veel van die mediatycoon leiders/eigenaars deel uit van netwerken en geheime genootschappen die hier al vaak genoemd werden.Zij beslissen wat er in de media komt;niet de kleine garnalen die een straf verhaal te bieden hebben. QUOTE] En welk wereldschokkend nieuws denk je nu te hebben verkondigd? Dat er 10 raden van beheer zijn met elk +/- 12 personen? Dat zij onderling verbonden zijn via aandeelparticipaties en dergelijke? Dat zij samenwerken op sommige gebieden? Dat de directie van een bedrijf bepaalt wat dat bedrijf doet? Straks ga je me nog vertellen dat water nat is...
![]() |
#2606 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor 15 cent voor één dag, 5.95$ per maand of 54$ per jaar kan je al de laatste video en films bekijken , reports interviews etc. Dat is goedkoop.
![]() |
![]() |
![]() |
#2607 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2608 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de standaard durven ze zelfs 1 € per dag vragen om hun krant in te kijken. En de morgen koop ik niet meer omdat ze mijn ogen pijnigt met dramatisch opgeschepte cultuuronzin en pseudo-intellectualisme. Geef mij maar Jones, is ondertussen rijker geworden dan de meeste keuterjournalisten, meer moet dat niet zijn. En hij kickt ass. Geweldige gast, licentiaat geschiedenis, en ge ziet dat daar niet aan ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2610 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat EN kanaal 2, VT4 en VRT tegelijkertijd dezelfde film gaan uitzenden. Op die manier bereiken ze maar 1/3 van hun doelpubliek, ergo minder inkomsten uit publiciteit (waar die jongens voor het merendeel nog altijd van leven). Er worden dus afspraken gemaakt en/of er is concurrentie voor 1 bepaald product (vb tv rechten op de voetbal). Hetzelfde gaat ook op voor de nieuwsmedia : sommige beelden gaan meer kijkers lokken dan andere, ergo meer inkomsten genereren uit reclame, ergo sommige beelden worden sneller uitgezonden dan andere. Alhoewel hier meestal de regel geldt dat de eersten de primeurrechten hebben, is het een hard zakenwereldje. Met samenzweringen hebben ze echter niet veel te maken.
![]() |
![]() |
#2611 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat jijzelf deze Jones geweldig vindt, moet je zelf weten, maar ga niet van anderen verwachten dat ze hetzelfde doen omdat jij dat wilt.
![]() |
![]() |
#2612 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is hier geen klein kleutertje hoor. En ik verwacht van niemand dat ze Jones leuk vinden, hij heeft er toch al enkele honderdduizenden, meer moet dat niet zijn. David Icke is ook leuk, die moet je vast lezen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2613 |
Gouverneur
|
![]() [quote=/\|cazar]Wat zit jij toch weer voor evidenties op te ratelen man.
Het is hier geen klein kleutertje hoor. QUOTE] Vreemd, met jouw postings zou ik bijna het tegendeel durven te gaan geloven.
![]() |
#2614 | |
Banneling
|
![]() [quote=HerrUU]
Citaat:
wat jij hier allemaal zit te verkondigen weet toch iedere zestienjarige. en maar afwijken van de discussie, en maar leuteren, pfff. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2615 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2616 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=/\|cazar]
Citaat:
Ik herhaal mijn tip : ga wat neuzen in boeken over communicatie.
![]() |
![]() |
#2617 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2618 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2619 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2620 | |
Banneling
|
![]() [quote=HerrUU]
Citaat:
het ging over de andere discussie, in de thread over kapitalisme, enfin ... zoals gezegd goede middag nog werkentijd. |
|
![]() |
![]() |