![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#26441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
als ik dit google kom ik op allerlei bananenmoppen ![]() bij deze doe ik beroep op een buitenlijn: help mij!! |
|
![]() |
![]() |
#26442 |
Minister
|
![]() ![]() ja jemig. Wat kan je nu uitvinden als je IETS aan een banaan wil veranderen behalve zijn kleur??!! |
![]() |
![]() |
#26443 |
Minister
|
![]() daar zijn trouwens ook al menig moppen over gemaakt...
|
![]() |
![]() |
#26444 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26445 |
Minister
|
![]() niet de smaak, niet de kleur, niet de schil:
teken een banaan. nu, pak een papier en teken een banaan. wat is HET kenmerk van een banaan? |
![]() |
![]() |
#26446 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26447 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de naam geef ik je maar als bonus, want ik moet even weg. Duitser vindt rechte banaan uit Een Duitser, die eerder al probeerde de Kerstman te verbannen, heeft een toestel uitgevonden dat bananen recht maakt. De 56-jarige Karl Friedrich heeft zelfs een patent gevraagd om zijn uitvinding te beschermen. Karl beweert dat hij nu wordt overstelpt door telefoontjes van mensen die zijn ‘bananensigaar’, zoals hij het toestel noemt, willen gebruiken. Zijn ‘uitvinding’, voorlopig nog enkel op papier, bestaat uit een rolband waaraan de bananen hangen, terwijl robotten de kromme delen wegkappen.Over de gekapte delen wordt een biologisch afbreekbaar goedje gespoten. “Dit is de beste uitvinding sinds gesneden brood!,” zegt de Duitser. “Afhangend van hoe krom de banaan is, zullen er stukken afgesneden worden. De banaan wordt dan hersteld met een biologisch afbreekbaar product. En de afgekapte stukken kunnen nog gebruikt worden, in fruitsalades bijvoorbeeld,” zegt de uitvinder. Karl voegde er nog aan toe dat de rechte bananen de kromme bananen zullen verdrijven. “Ze zijn immers makkelijker om te eten, en makkelijker om op te bergen.” |
|
![]() |
![]() |
#26448 |
Minister
|
![]() hilarisch...
![]() |
![]() |
![]() |
#26449 | |
|
![]() Citaat:
![]() wie wil er nu bananen waar me geknoeid is? ik pas hoor. allez, zal ik maar een nieuwe vraag stellen: wat is een EAN-code, en met welke cijfers begint die voor iets uit belgie? |
|
![]() |
![]() |
#26450 |
|
![]() oie oei, ik moet gaan eten. post eventueel een antwoord (waarvan is het de afkorting, en die nrkes), dan check ik straks wel.
|
![]() |
![]() |
#26451 |
Minister
|
![]() European Article Numbering
54 |
![]() |
![]() |
#26452 |
Minister
|
![]() EAN staat voor European Article Numbering. Elke woning of bedrijf die aangesloten is op een elektriciteits- of aardgasnet, heeft een uniek identificatienummer, een zogenaamde EAN-code. Deze codes worden in heel Europa toegepast.
De EAN-code bestaat uit 18 cijfers: de eerste 2 cijfers vertegenwoordigen het land (België = 54), de vijf volgende de netbeheerder, de tien volgende cijfers het toegangspunt en het laatste getal is een controlegetal. Via de EAN-code wordt een eenduidige identificatie van de toegangspunten mogelijk, wat het gevaar op misverstanden in de gegevensuitwisseling tussen netbeheerders en leveranciers zou moeten verminderen (bv. wat betreft de schrijfwijze van de naam of het adres van de afnemer). http://www.vreg.be/vreg/zoek/begrip.htm |
![]() |
![]() |
#26453 | |
|
![]() Citaat:
maar de rest is ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26454 |
Minister
|
![]() ja, dat dacht ik ook toen ik het poste, maar ach ja.
|
![]() |
![]() |
#26455 | |
|
![]() Citaat:
anderen zouden er wel een probleem van durven maken |
|
![]() |
![]() |
#26456 | |
Minister
|
![]() Citaat:
punt. maar wat betekent de titel? pff, t zijn de heren zeker weer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26457 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#26458 |
Minister
|
![]() c
juist |
![]() |
![]() |
#26459 |
|
![]() oei, oriana is offline. zou er nog een vraag komen?
![]() |
![]() |
![]() |
#26460 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |