![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#26521 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1. ze kiev onder controle willen krijgen 2. dat ze dat op enkele weken voor mekaar zouden krijgen.
![]() |
![]() |
#26522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VS hebben Kiev al jaren onder controle.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen Patrick heeft Putin hoogstpersoonlijk verteld dat hij heel Europa onder de voet wou lopen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26524 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Het feit dat een onderbaas bovenbaas wil worden, is in het nadeel van "het westen." Ik kijk toe, en handel volgens de realiteit, niet volgens wat ik "goed of slecht" vind. Dus, volgens "mijn voordeel." Maar de realiteit is wat ze is. Als het géén groot complot is, dan doet putin in ieder geval NIET wat "het westen" wil dat hij doet. 3. Wij hebben geen of bitter weinig inzage in russische pers. met regime-pers bedoel ik dus wel degelijk de "westerse regime-pers." 4. de westerse regime pers is nog steeds weinig kritisch over de Irakese inval, en de leugens die aan de oorzaak daarvan liggen. busch de jongere, en al diegenen die de inval steunden zijn derhalve even grote oorlogsmisdadigers dan putin. Immers, oorlog is een misdaad, zondermeer. Maar wel altijd met bedoeling er zelf "voordeel" uit te halen. 5. je kan evengoed zeggen dat als je NIET tegen de boom gereden bent, dat je de nieuwe ayrton senna bent. En uw mening dat putin de zin had heel oost-europa te veroveren, is, tot nader order, enkel een mening.
![]() |
![]() |
#26525 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De stichter van CIA-think-tank Stratfor, George Friedman heeft voor een andere think tank, de Chicago Council on Global Affairs, ongeveer 10 jaar geleden de VS-strategie i.v.m. het "intermarium" toegelicht: hoe isoleren we Duitsland van Rusland en zetten we ze tegen elkaar op, hoe leggen we een NAVO-buffer tussen de EU en Rusland aan. Hogere doelstelling: de VS moeten de machtigste natie blijven. Een absoluut walgelijk beleid waar je in de VS openlijk voor kunt uitkomen alsof er nog een greintje fatsoen mee gemoeid was. Het is op honderden plaatsen, meestal als kort fragment van de video, vaak Duits ondertiteld, online te vinden. Hier de Sotn-link, die nogal uitvoerig is, met de video erin. Wat dit walgelijke sujet, dat beter Kriegman zou heten, om het jiddisch te houden, verkondigt, komt overeen met de theorieën van Brzezinski en vele anderen. Als ik even tijd heb, zoek ik e.e.a. op. Zelf heb ik misschien het meest geleerd uit de boeken van William Engdahl, die ook een website heeft.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 24 juni 2022 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26526 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo zou ik het gezegd hebben als ik op het idee was gekomen: kort en duidelijk.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#26527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. De Amerikanen en NAVO hebben na 20 jaar de strijd met enkele primitieve bergstammen die geen officiele steun van buiten Afghanistan hadden, verloren. De Russen vechten tegen het tweede grootste leger va n Europa en in feite ook tegen de NAVO die op alle vlakken (informatievergaring, wapens, strategie, trainingen, etv.) betrokken is in deze oorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26528 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aangezien de EU en haar voorgangers al sinds mensenheugenis alleen maar aanstalten maken om democratisch te worden, en sinds het Verdrag van Lissabon, dat de democratie verder verzwakt, zelfs dat niet meer, is het misschien beter dat er zo een paar failed nations bijkomen zodat de burger eindelijk begint te beseffen wat voor rotzooi dat is. Als de afkeer groot en de nood het hoogst is, is de redding misschien nabij.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 24 juni 2022 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26529 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals bij de opname van Griekenland in de eurozone.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#26530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel op Azie. Behalve Japan en Zuid-Korea ( Taiwan is een opstandige provincie van de Volksrepubliek) hebben ze de Russen uitstekend geholpen om de westerse sancties te omzeilen. Niet alleen China, maar ook Indie, Indonesie, Vietnam, etc. Zelfs de Golf staten wie had dat ooit durven denken. Die landen staan ook duidelijk aan de kant van Rusland en samen met Latijns-Amerika en Afrika waarschijnlijk de eerste keer dat die landen zo verenigd niet toegaven aan de druk van het neoliberale Westen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oekraine is Griekenland maal 4 en ook nog 10 keer zo corrupt.
Laatst gewijzigd door tomm : 24 juni 2022 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26532 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus ja, laat maar komen, de EU-leiding verdient niet beter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt mij normaal. Uiteraard dient men zo te denken.
Laatst gewijzigd door patrickve : 24 juni 2022 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niks dan winst ! Laatst gewijzigd door patrickve : 24 juni 2022 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26536 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het jacht van Abramovitsj, leider van een soort eskimo-oblast, wil je niet in je tuinvijvertje op bezoek, dat klopt; ik heb het aanschouwd in Sint-Petersburg. De EU is op een volkomen andere manier corrupt (en zou zonder haar eigen soort corruptie geen halve week overleven), maar ook wat Rusland betreft, ben ik niet tegen culturele verrijking van de EU-bureaucratie. Overigens is Rusland toch wel wat serieuzer dan Oekraïne. Je hoeft maar naar drie loketten op drie verschillende locaties om een stempel op je papier te krijgen; in Oekraïne zal er veel boter bij de vis moeten.
![]() |
![]() |
![]() |
#26537 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26538 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Dat is 'het eigenbelang'?
![]() |
#26539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vreugde in de gedenazificeerde gebieden is groot. Vandaag is in Kherson een functionaris van het bejubelde nieuwe bewind door een autobom omgekomen.
![]() |
#26540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |